HaloOfFlies 23.09.2003 21:50:29 | |
---|
Lenny Kravitz tekee parhaillaan seuraavaa levyään. Miehen seitsemäs pitkäsoitto tulee hänen omien sanojensa mukaan olemaan puhdasta Lenny Kravitzia. Keväällä ilmestyvällä albumilla ei tulla kuulemaan vierailijoita, ja sillä palataan perusasioihin. Kravitz kertoo uuden materiaalin olevan funkahtavaa rokkia. Parille kappaleelle on myös lisätty jousia ja orkesterisointia, mutta Lennyn mukaan vain vähän mausteeksi. Levyn 11 biisistä kahdeksan on jo valmiina, ja mies nimeää omaksi suosikikseen kappaleen nimeltä I Don't Wanna Be a Star. Helmi–maaliskuussa julkaistava albumi on äänitetty Miamissa ja New Yorkissa. Kravitz tuottaa sen itse Asiaa.. mies onkin viimeiset 5 vuotta suoltanut sellaista jööttiä, että oksat pois. Uusi Always On The Run tai Rock N' Roll Is Dead olisi kyllä paikallaan. "It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley |
Härski 23.09.2003 21:52:50 | |
---|
Tämän kunniaksi menen paskalle. |
Gandhi 23.09.2003 22:32:29 | |
---|
Joo. 5:n jälkeen kaikki on ollu aika sheittiä...ja olihan siinäkin jo luisumisen makua, mutta toisaalta oli siinä myös esim. Fly Away. Lopetan ennen kuin jatkan. |
Nuuskamuikkunen 24.09.2003 11:07:55 | |
---|
Mulla on mennyt Kravitz vähä ohi, vaikka muusikolta onkin tullut levyjä ihan tasaiseen tahtiin. Että mainostakaapas niitä Kravitz:in "hyviä" levyjä. Olen saanut sellaisen käsityksen, että mies olisi alkanut pehmoilemaan vuosien mittaan, eikä uudemmilla ole enää semmosta "rock" meininkiä. Mutta paremmin tietävät puhukoon..... Kaikkea (musiikkia) pitää kokeilla aina(kin) kerran. |
HaloOfFlies 24.09.2003 11:41:20 | |
---|
Mulla on mennyt Kravitz vähä ohi, vaikka muusikolta onkin tullut levyjä ihan tasaiseen tahtiin. Että mainostakaapas niitä Kravitz:in "hyviä" levyjä. Olen saanut sellaisen käsityksen, että mies olisi alkanut pehmoilemaan vuosien mittaan, eikä uudemmilla ole enää semmosta "rock" meininkiä. Mutta paremmin tietävät puhukoon..... Käsityksesi on ihan oikea. Eka levystä "Let Love Rule" neljänteen "Circusiin" asti mies osasi tehdä hyvää rock-musaa. Mutta 1998 ilmestyneestä "5"-levystä asti (tuolla levyllä oli Fly Away, joka vielä oli aika rock) on tullut pelkkää hittiradiohakuista pehmomusaa. Eli kun hyviä Kravitzin levyjä haet, niin Let Love Rule, Mama Said, Are You Gonna Go My Way ja Circus ovat hyviä. 5, ja Lenny totaalista nössökamaa Fly Awayta lukuunottamatta. "It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley |
Pluto 24.09.2003 12:19:15 | |
---|
Joo Lenny saisi mun puolestani jäädä eläkkeelle. Sillekin taitaa nykyään olla tärkeämpää että on vimosen päälle trendikkäimmät farkut ja arskalasit kuin että tekisi hyvää musiikkia. Rokkareiden ja "muusikoiden" Enrigue Iglesias minun mielestäni. Ulkokuori on niin täydellisen true rok ettei sisällöllä ole mitään väliä. |
Roberto 24.09.2003 12:23:27 | |
---|
Joo Lenny saisi mun puolestani jäädä eläkkeelle. Sillekin taitaa nykyään olla tärkeämpää että on vimosen päälle trendikkäimmät farkut ja arskalasit kuin että tekisi hyvää musiikkia. Rokkareiden ja "muusikoiden" Enrigue Iglesias minun mielestäni. Ulkokuori on niin täydellisen true rok ettei sisällöllä ole mitään väliä. Ootko paljonkin parempia biisejä tehnyt? Lennyllä on kuitenkin parikymmentä helmi-biisiä takataskussa n. 15 vuoden ajalta joten lienee turhaa puhua trendikkyydestä tai sisällön puutteesta. Jos kuudesta levystä neljä on erittäin asiallisia niin siinähän on jo neljä enemmän kuin useammalla artistilla tulee ikinä olemaan. |
Pluto 24.09.2003 12:27:51 (muokattu 24.09.2003 12:38:59) | |
---|
Ootko paljonkin parempia biisejä tehnyt? Lennyllä on kuitenkin parikymmentä helmi-biisiä takataskussa n. 15 vuoden ajalta joten lienee turhaa puhua trendikkyydestä tai sisällön puutteesta. Jos kuudesta levystä neljä on erittäin asiallisia niin siinähän on jo neljä enemmän kuin useammalla artistilla tulee ikinä olemaan. Panitkos merkille sellaisen pikku fraasin tekstissäni kuin MUN PUOLESTANI? |
Roberto 24.09.2003 14:42:24 | |
---|
Panitkos merkille sellaisen pikku fraasin tekstissäni kuin MUN PUOLESTANI? No en tietenkään. Absoluuttisen faktuuden puolesta jo vuodesta keppi ja kivi. |
depe 24.09.2003 15:25:37 | |
---|
Joo Lenny saisi mun puolestani jäädä eläkkeelle. Sillekin taitaa nykyään olla tärkeämpää että on vimosen päälle trendikkäimmät farkut ja arskalasit kuin että tekisi hyvää musiikkia. Rokkareiden ja "muusikoiden" Enrigue Iglesias minun mielestäni. Ulkokuori on niin täydellisen true rok ettei sisällöllä ole mitään väliä. Joo, totta on, että kyseistä jamppaa taitaa kiinnostaa aika paljon, että mitä sillä on päällä ja mille se näyttää. Miinukset siitä tai jotain. Mutta ei se nyt mikään Iglesias sentään ole, ***tana! :) Mies hallitsee suurin piirtein kaikki bändisoittimet ja vissiin jotain muutakin siihen päälle. Taitaa myös soitella usein useampia soittimia omilla levyillään. Ja on muuten tehnyt joukon aivan helmi biisejä. Ainiin ja laulaakin suht hyvin, mitä nyt noita sen akustisia live-juttuja olen kuullut, niissä kun ei hirveästi sitä ääntä ole jälkeen päin muokattu - toisin kuin ystävällämme Enriquella. |
Nuuskamuikkunen 24.09.2003 16:04:17 | |
---|
Ja Lenny on vannounut analogisten soittohärvelien ystävä, että siitäkin pojot kotiin. Kaikkea (musiikkia) pitää kokeilla aina(kin) kerran. |
Brian May jr. 24.09.2003 16:24:00 | |
---|
...toisin kuin ystävällämme Enriquella. Puhu omasta puolestasi, mutta MINUN ystäväni hän ei tule olemaankaa! Tyylilaji nopeuden edelle! Ja se on tosi! |
hemmo 24.09.2003 20:24:06 | |
---|
Ääh, Danny puhuu hevonkukkua, minusta. Lenny K. on niin kovan luokan säveltäjä, sanoittaja, sovittaja, multi-instrumentalisti ja tuottaja ettei teillä ole mitään jakoa. On_niin_helppoa_sanoa: "sellaista jööttiä se vaan duunaa" ja samalla itse olla joku, joopa-joo, harrastelija, joka ei kiinnosta ketään. Lenny on tehnyt vain hyviä tai erittäin hyviä biisejä sekä levyjä. Olisin loppuelämäni lähes tyytyväinen, jos pystyisin tekemään yhdenkin vastaavan funk/soul/rock-kipaleen kuin Lenny heikoimmillaankin. Säröä beibi! |
Nuuskamuikkunen 24.09.2003 21:41:59 | |
---|
Tämäkin nyt menee vähän tämmöiseksi piikittelyksi. Ripotelkaa niitä hymöitä sinne tänne, niin kaikilla on hauskaa. Tosin hymiöt alkaa rasittamaan pidemmän päälle. Mutta huomenna menen kyllä penkomaan sitä yhtä ja samaa divarilaaria, josko sietä löytyisi jopa Lennyä. Muutamia "vanhoja" biisejä olen mennyt (tavoistani poiketen) imuttamaan, ja voin sanoa, että kyllä kolahtaa. Kaikkea (musiikkia) pitää kokeilla aina(kin) kerran. |
HaloOfFlies 24.09.2003 21:50:48 | |
---|
Ääh, Danny puhuu hevonkukkua, minusta. Lenny K. on niin kovan luokan säveltäjä, sanoittaja, sovittaja, multi-instrumentalisti ja tuottaja ettei teillä ole mitään jakoa. On_niin_helppoa_sanoa: "sellaista jööttiä se vaan duunaa" ja samalla itse olla joku, joopa-joo, harrastelija, joka ei kiinnosta ketään. Lenny on tehnyt vain hyviä tai erittäin hyviä biisejä sekä levyjä. Olisin loppuelämäni lähes tyytyväinen, jos pystyisin tekemään yhdenkin vastaavan funk/soul/rock-kipaleen kuin Lenny heikoimmillaankin. En minä sanonut että Lenny olisi huono säveltäjä. Viimeiset viisi vuotta vain ovat olleet mielestäni Kravitzille musiikillista alamäkeä. Pidän erittäin paljon herran alkupään tuotannosta, se on todella kovatasoista, viimeiset pari levyä on olleet hittiradioita kosiskelevia. Vai monestiko oot kuullut Energyltä Rock And Roll Is Deadin tai Always On The Runin? Eivät ne niihin kappaleisiin keskity, vaan sieltä tulee Stillness Of Heart, joka ei omiin suosikkeihini kuulu. "It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley |
HaloOfFlies 24.09.2003 21:54:36 (muokattu 24.09.2003 21:56:01) | |
---|
En minä sanonut että Lenny olisi huono säveltäjä. Viimeiset viisi vuotta vain ovat olleet mielestäni Kravitzille musiikillista alamäkeä. Pidän erittäin paljon herran alkupään tuotannosta, se on todella kovatasoista, mutta sen jälkeen se särmä mikä Lennyn musassa oli vielä vuonna 1995 on kadonnut. "It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley |
Gypsy 24.09.2003 21:55:23 | |
---|
Tykkään jostain Kravitzin kamasta helvetisti, mutta ite lenny ei uskontoineen ja jumalan ylistämisineen oikeen kiinnosta. Always on the run on muuten ainakin slashin mukaan syntyny niin, että slash oli pilvipäissään rämpytelly ja oli sitten saanu idean tohon biisiin ja oli sitten todennu sen olevan liian funkia Gnr:lle ja antanu sen sitten lennylle. Ja slashan on muuten sen biisin videossakin. No, eihän tää taas tähän mitään liittyny |
HaloOfFlies 24.09.2003 21:57:38 (muokattu 24.09.2003 22:17:48) | |
---|
En minä sanonut että Lenny olisi huono säveltäjä. Viimeiset viisi vuotta vain ovat olleet mielestäni Kravitzille musiikillista alamäkeä. Pidän erittäin paljon herran alkupään tuotannosta, se on todella kovatasoista, mutta Circus-levyn jälkeen miehen musasta katosi se särmä, mikä teki siitä niin hyvää. Ei pari viimestä levyä mun mielestä niin hyviä ole olleet kuin ne neljä ekaa. EDIT: Jaahas... tuli näköjään sama viesti kolme kertaa eri asuihin puettuna. "It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley |
hemmo 24.09.2003 22:54:25 | |
---|
No, mulla on kans Lennyn kaikki levyt ja tykkää_myös_niistä kahdesta viimeisestä. Huippumatskua! Sitä mä vaan, että on niin helppo kärjistää et: "ihan paskaa, hanurista, perseestä ja jööttiä". Ei johda yhtään mihinkään. Ärsyttää vaan muita. Säröä beibi! |
Gandhi 24.09.2003 23:07:00 | |
---|
Joo, totta on, että kyseistä jamppaa taitaa kiinnostaa aika paljon, että mitä sillä on päällä ja mille se näyttää. Miinukset siitä tai jotain. No, kyllä ainakin minä olen sitä mieltä, että monienkin ihmisten pitäisi maailmassa kiinnittää edes jonkun verran ulkonäköönsä ja hygieniaansa. Mun mielestä tyylikkyys (tai vaikka tyylittömyyskin, jos se on tehty tyylikkäästi) tai hyvännäköisyys ei ole ollenkaan pahasta. Lopetan ennen kuin jatkan. |