Aihe: Blackmore´s night
1
guitargirl
21.10.2003 13:41:50
Ootteko kuunnellut ja mitä mieltä ootte?

Itse hurahdin ihan kybällä. Blackmore on loistava kitaristi ja sen vaimo aivan upea laulaja! Jos jossakin on tyyliä, niin tossa bändissä. :)
Mika Antero
21.10.2003 14:16:56
Jaahas, tästä tulee taas sanomista, mutta tulkoon:

Candice Night voi olla hyväkin laulaja, mutta armottoman tasapaksu. Hän laulaa aina sillä samalla vaisulla tyylillään ja se siitä. Blackmore's Nightin ensimmäinen levy oli ihan mukavaa kuunneltavaa, mutta kaksi seuraavaa toistivat samaa vitsiä väljähtyneemmin.

Ihan kuunneltavia levyjä ne bändin kolme ensimmäistä pitkäsoittoa ovat, mutta jonkinlaista vaihtelua kaipaisin. Neljäskin studiolevy taitaa olla olemassa, siihen en enää viitsinyt rahojani tuhlata.
Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe.
Viceroy
21.10.2003 17:48:19

Meikä tykkää. Aion kyllä ostaa uusimman - kaveri kovasti kehui.
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Bonham
21.10.2003 17:53:21
Keikalla olin, levyjä en ole kuullut... keikalla ihan tyylikästä menoa, ei "maailmanparasta"...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Jake24-25
21.10.2003 17:57:42

Itse hurahdin ihan kybällä. Blackmore on loistava kitaristi ja sen vaimo aivan upea laulaja! Jos jossakin on tyyliä, niin tossa bändissä. :)

Olen samaa mieltä kanssasi, Guitargirl! Blackmore´s Night on todella tyylikäs bändi. Olin kuuntelemassa heitä toukokuun lopussa Turussa, Caribia hotellissa. Keikka oli loistava - eittämättä yksi parhaista missä olen koskaan ollut. Ritchien kitaran soitto oli todella taitavaa ja siinä oli samalla tunnetta ja vivahteita. Samaa ei voi sanoa kaikkien tiluttajien soitosta. Olitko sinä ko. keikalla?
"Rock´n Roll is Cool!" Jake T
Risto Mustalisä
22.10.2003 12:55:00

Parhaimmillaan hienoa musiikkia. RB:llä on aina ollut hieno melodian taju. Parin vaisumman levyn jälkeen uusi Ghost of a rose on mielestäni (monenkin) vuoden hienoimpia melodioita sisältävä albumi. Varsinkin kun nykyinen rock/pop/metal -maailma on pitää melodioita toisarvoisena asiana on hienoa huomata jonkun niitä vielä arvostavan.
Born to be wild! - paitsi kotona..
Hymyilevä Käärme
22.10.2003 18:21:52
Tää kolahti helvetin kovaa viime kesällä, kun kitaristimme soitti "In the Shadow of the Moon"-platan (kai se se oli) läpi yhtenä yönä. Ja tietty pari päivää sen jälkeen kuulin pariskunnan käyneen heittämässä keikan viikkoa aiemmin Turussa. Arvatkaa vaan vituttiko.
"Aina ei voi voittaa. Aina voi hävitä."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)