Desmond Jones 19.10.2003 16:27:52 | |
---|
Tietääkö kukaan mitään läppää tästä bändistä? En oo koskaan nähny näitä livenä ja ajattelin mennä kattoon niitten kotisivuilta, että onko tulossa kohta tavalle, mutta siellä ei oo muuta ku "The Hives - Dead?"?? Onko noi nyt sit lopettanu vai mikä juttu toi on? Onko yhtä kova bändi livenä ku fleimarit?? Veni Vidi Vicious on ainaki aika kova ja energinen =) levy.. Find yourself another girl.. Happiness is a warm gun |
Anarkiapurilainen 19.10.2003 17:30:56 | |
---|
Punknews.org:ista viime huhtikuulta "The Hives recently talked to Rolling Stone about their followup to 2000's "Veni Vidi Vicious." The band is at home in Fagersta, Sweden writing at the moment. Singer Pelle Almqvist described the songwriting to the magazine, "It's a bit stiffer than the last album... Kind of like Devo crossed with Motown." The band plans to begin recording later this spring. Due to the legal trouble caused by their seemingly multiple record deals last year, I'm not sure who has the rights to release this." |
Tympee Huttunen 19.10.2003 18:18:55 | |
---|
Aika mielenkiintoista. Laittakaan The Hives hakusanaksi Googleen ja sitä kautta menkää suoraan itse sivustolle. Vaikuttaapi siltä, että sivun tekijä on unohtanut linkittää tuon etusivun itse sivustolle(?) "Macro, sillä on hyvä kroppa ja se näyttää Jeesukselta." |
Uforomeo 20.10.2003 08:12:35 | |
---|
Joo no Hiveseillä tuntuu olevan vähän sellanen tapana, että laitellaan kaikennäkösiä jännöjä uutisia ilmoille, mitkä ei oikeastaa liity mihinkään mitenkään eli ovat oikeastaan paska puhetta. Mutta, itse asiaan. Pari kertaa olen nähnyt livenä ja meininkihän on loistava. Fleimareihin en lähtisi vertailemaan, kun ovat vähän eri henkisiä juttuja mutta kyllä minun listallani ovat ihan yhtä hyviä livenä. Hyviä persoonia lavalla. Candyass hairboy out to get me it’s the year of payin’ back |