Aihe: Danko Jones-koko tuotanto
1
PekkaRii
14.10.2003 23:26:56
Jes,

Ostin juuri We Sweat Bloodin ja eilen sen ekan levyn, tai siis kokoelman. Niin loistava levy, että en nyt tähän hätään saa sen nimeä päähäni.

Onko kokemuksia orkesterista. Ehdottomasti kaikille hardrockin ystäville suosittelen.

We Sweat Blood on vähä vihaisempaa ja hevimpää kuin ennen, mutta fudii niin että heikompaa hirvittää..

19.12 räjähtää Tavastian katto 10 kilometriin ja pysyy siellä koko keikan ajan.!!
"Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991
kivi
14.10.2003 23:36:05
Ostin juuri We Sweat Bloodin ja eilen sen ekan levyn, tai siis kokoelman. Niin loistava levy, että en nyt tähän hätään saa sen nimeä päähäni.

"I'm alive and on fire" lienee tarkoittamasi levy. Loistopläjäys!
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Uforomeo
15.10.2003 08:19:06
Kokemuksia on ja ohan ne ukot kyllä helvetin kovia jätkiä.
Kävin toissapäivänä etsimässä tuota we sweat bloodia ja ei näkynyt, PRKL!

Ja hei jos sulla ei ole tuota Born a lion -levyä niin heti (ja tarkoitan heti!) kauppaan. Aivan loistava levy. Aivan loistavat soundit. Aivan loistavia biisejä.

If you wanna know how to play the blues,
Get yourself a woman!

Tavastialla näemme.
Candyass hairboy out to get me it’s the year of payin’ back
krushing
15.10.2003 15:00:27

If you wanna know how to play the blues,
Get yourself a woman!

jeh!!!

tavastialla tod. näk., jos rahaa lippujen verran irrotettua. molemmat suomenkeikat on kyllä nähty, mutta lisää on saatava.
Jude Harrison
15.10.2003 17:36:49 (muokattu 15.10.2003 17:37:51)
Onko kokemuksia orkesterista. Ehdottomasti kaikille hardrockin ystäville suosittelen.

Mun mielestä ne pari biisiä mitä oon kuullu on ollu vähän turhan hiilikopiomaista AC/DC:tä..Vähän samalta osastolta mulle toimii huomattavasti paremmin Mooney Suzuki ja Jet. Mun mielestä jollain tapaa vähän innovatiivisempaa tai something like that, vaikka enhän mä oo siltä Dankolta siis niitä levyjä kokonaisuudessaan kuullut.....

"In a young man's mind it's a simple world there's a little room for music and the rest is girls.."
PekkaRii
15.10.2003 18:36:03
Joo, omistan tottakai Born a Lionin. Toi on aika saatanan hieno biisi toi My Love is Bold.

Onhan siinä samaa kuin AC/DC:ssä, mutta kaikki positiivisessä mielessä, ainaski mun mielestä :)

Ja ne keikat on jotain ihan tajutonta......tulee mieleen mieleen paikoin Metallica Dankon lava energiasta ja otteesta yleisöön. Ja se on jo jotain.
"Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)