Aihe: Lemonator-diggareille
1
waldemarx
12.10.2003 13:36:37
Ostin just Maison rilax-nimisen lätyn ja diggaan kyllä siitä.
Mut kertokaapa mulle mistä kannattais jatkaa.
waldemarx
jannu
12.10.2003 14:49:31
Seuraavaksi The Waltz tai Grandpop.
kulmahiomakone
12.10.2003 16:25:58
Waltzilla on viuluja ja mahtipontisuutta, Grandpopilla nelimiehistä poppia. Vähän makuasia kumpi on parempi, molemmat kun ovat loistavia.
elina_kerttu
12.10.2003 16:27:55
Waltzissa on enemmän tunnelmointia. Hieno levy.
Mia
12.10.2003 17:42:48
Jos Maison Rilaxin tunnelmista tykkäsit, niin The Waltz on siitä lähinnä. Yellow on kesäistä powerpoppia ja Grandpop tosiaan oikein laadukasta pop/rock paukuttelua jossa tunnelmointia ei ole kuitenkaan niin paljon.
In the world where you can be anything-be yourself.
whoaaa,minäminäminä
12.10.2003 19:17:07
waltz on tosiaan ehkä lähimpänä maison rilaxia, mutta kannattaa grandpopkin ehdottomasti hankkia. yellowkin on ihan jees levy kun sille tuulelle sattuu, vaikka se on kyllä aikas paljonkin eriainen kuin noi muut. tai siis eihän niistä mikään ole kopio toisesta, mutta toivottavasti ymmärrät mitä meinaan...
"i'm not like them, but i can pretend the sun is gone, but i have a light the day is done, but i'm having fun i think i'm dumb, or maybe just happy" nirvana-dumb
waldemarx
13.10.2003 19:16:09
no siis, kyllähän se maison rilax hyvä on mut kyllähän mä enemmän diggaan sellasta tykitystä.
waldemarx
helmihillo
15.10.2003 00:56:09

The Waltz on minusta levynä parempi ja pitkäkantoisempi joten suosittelen sitä. Toisaalta jos rahapula kestää koko talven suosittelen Yellow:ta kun se on railakas. hih. möy.
http://koti.mbnet.fi/teelmo/teelmo
"we live like penguins in the desert. why can't we live like tribes" - dredg
Cathi777
15.10.2003 08:38:51

The Waltz on minusta levynä parempi ja pitkäkantoisempi joten suosittelen sitä. Toisaalta jos rahapula kestää koko talven suosittelen Yellow:ta kun se on railakas. hih. möy.

Mutta täytyy sen verran sanoa, että Maison Rilax on aika omanlaisensa levy ja ihan suoraan sen tyylistä matskua ei noilla tässä mainituilla levyillä. Toisaalta jos jostankin Lemonatorin levystä innostuu niin kannattaa hankkia kaikki.
Veri on vettä sakeampaa
helmihillo
16.10.2003 11:37:05

Mutta täytyy sen verran sanoa, että Maison Rilax on aika omanlaisensa levy ja ihan suoraan sen tyylistä matskua ei noilla tässä mainituilla levyillä. Toisaalta jos jostankin Lemonatorin levystä innostuu niin kannattaa hankkia kaikki.

Nääh, vertasin Waltz:a Grandpop:n. Jäi kyllä hieman epäselväksi tuosta asiayhteydestä.

Tuen tuota sanomaa, että tutustua kannattaa koko tuotantoon.
http://koti.mbnet.fi/teelmo/teelmo
"we live like penguins in the desert. why can't we live like tribes" - dredg
TurOl
19.10.2003 16:11:58
Itse olen koittanut ersiä Maison Rilaxia Helsingistä mutta en ole löytänyt... Eli mistä ostit sen? Muut Lemojen levyt mulla jo onkin.
Harmittaa kun ostin Grandpopin heti muovikantisena kun Digipack oli jo viikon päästä kaupan hyllyissä...
Mia
19.10.2003 22:44:25 (muokattu 19.10.2003 22:45:28)
Free Recordsilla on parikin kertaa tullut Maison Rilax vastaan.

Ja Viiskulmassa kannattaa tietenkin vierailla. Popparienkelissä ovat olleet oikein ystävällisiä ja avuliaita.
In the world where you can be anything-be yourself.
PomppoK
20.10.2003 09:16:59

Grandpop.
Send more money...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)