Aihe: Iggy Pop- Skull Ring
1
C.F.D.T
06.10.2003 23:41:38
Eli iki poppi on julkaissut uuden levyn nimeltä Skull Ring. Itse ostin levyn perjantaina, joka taisi olla ilmestymis päiväkin..
Levyllä Iggyllä on aina joku bändi tai artisti jeesaamassa, paitsi yksi täysin soolo styge. Vierailevat artistit ovat The Stooges, The Trolls, Green Day, Sum 41, Peaches ja Feedom!

Minun mielestäni levy on aivan mahtava, varsinkin kun vertaa toisen detroitin pojan A. Cooperin uuteen!!
Avausraita on aivan suoraa Stooges tykitystä, voisi olla vaikka Fun House levyltä.
Green Day vierailee kahdella raidalla, joista ensimmäinen on aivan mahtava, yksi levyn parhaista, toinen on liian Green Daymäinen ollakseen Iggyn levyllä!
Biisi, jossa Sum 41 tykittää, on perus sum 41 styge Iggyn vokaaleilla..
The Trolls hoitaa hommansa hienosti esim. viimeinen biisi, jonka kertosäe tuo mieleeni Iron Maidenin (tiedän Hallowed Be Thy Namen, mutta jostain tulee tämmöinen fiilis!)
Peaches on oma törkyinen itsensä..

Hieno levy yksi vuoden parhaimpia rock-levyjä minun mielestäni! Suosittelen!

Onko muilla kokemuksia?!
"Elämä on laiffii.. Come on, herää jäbä" Andy McCoy
lovesrock
07.10.2003 14:14:45
Jeez,aivan mahtava levy!Jo pelkästään "Little know it all"-biisin takia oli pakko-ostos...Sumiahan ylistää maidenitkin,ja Iggyn kanssa kuulostaa sairaan hyvältä!
Chemo
17.10.2003 09:11:33 (muokattu 17.10.2003 09:16:16)

Löytyi vihdoinkin - miinusta mm. Anttilalle, joka ei välttämättä hoida tuollaisia julkaisuja kaikkiin isoihinkaan TopTeneihinsä. Mutta nyt loppui se tuskailu siis.

Parin kuuntelun jälkeen: loistava levy. Ihan ehdottomasti onnistuneempaa uudempaa Iggyä. Etukäteen mietin, mahtaako levystä tulla kovin yhtenäinen kokonaisuus - kun nyt miettii vaikka että samalla levyllä ovat Ashetonit ja Sum 41.

Mutta hienostihan tuo toimii kokonaisuutenakin. Aika näyttää, mutta veikkaanpa että tästä levystä tulee mulle kestosuosikki.

Edit: typo
Ramalamadingdong.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)