HaloOfFlies 05.11.2003 16:54:39 | |
---|
Coldplay valmistelee kolmatta albumiaan. Brittibändin keulakuva Chris Martin kertoo, että heillä on jo materiaalia neljänkin albumin tarpeisiin. Yhtyeellä on kasassa yli 40 biisiä, joista iso osa on jo jonkunlaisina versioina myös nauhalla. Kappaleiden työnimiin kuuluu mm. Gravity, Poor Me, Moses ja World Turns Upside Down. Osaa uusista biiseistä yhtye on jo ehtinyt soittaa keikoillakin. Kuitenkaan ei ole vielä yhtään varmaa päätyykö yksikään jo olemassa olevista biiseistä ensi vuoden aikana julkaistavalle levylle asti. Martin kertoo esimerkin, miten he äänittivät debyyttialbumiaan Parachutesia varten paljon biisejä, joista iso osa päätyi lopulta viimeisimmän A Rush Of Blood To The Head-levyn sinkkujen b-puoliksi. Parhaillaan Coldplay työstää uutta materiaalia Yhdysvalloissa. Ajanjakso on Martinin mukaan tuottanut rakentavaa tuhoa. Hyvää U.S.A.:ssa olossa on Martinin mukaan se, että siellä he myös työskentelevät kokoajan, eivätkä roiku seurapiireissä. Nii-in.. tuo kyseinen seurapiireissä roikkuminen on ainakin minun silmissäni hieman syönyt bändin uskottavuutta, mutta toivottavasti sieltä on hyvä levy tulossa. "It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley |
Toveri 05.11.2003 18:00:45 | |
---|
Helmee. Iso odotusarvo. Oon vaarallinen. Janoatko mua? |
HaloOfFlies 05.11.2003 18:32:42 | |
---|
Martin on jossain haastattelussa todennut, että pehmoilun aika on ohi. Että seuraavasta levystä tulee rockimpi. "It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley |
helmihillo 05.11.2003 18:50:13 (muokattu 05.11.2003 18:55:13) | |
---|
Martin on jossain haastattelussa todennut, että pehmoilun aika on ohi. Että seuraavasta levystä tulee rockimpi. Voisi olla aika kiva käänne. Ihan mukavaa tunnustusta saa tämä yhtye minulta. |
HaloOfFlies 05.11.2003 18:55:04 | |
---|
Voisi olla aika kiva käänne. Kunhan ei nyt vain olisi vain "tehdään suuri käänne"-puheita. vink vink festarit... coldplay ensi vuodeksi myöhäiskesään Mun mielestä Rush Of Blood To The Head oli (kaikista hittisinkuistaan huolimatta) pienoinen takapakki bändille Parachutesiin verrattuna. Kuuntelin tänään molemmat levyt läpi, ja huomasin, että Parachutesin materiaali oli hiukkasen särmikkäämpää kuin ROBTTH:n. Hyviä levyjä silti molemmat. "It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley |
Larry 06.11.2003 10:48:41 | |
---|
Mun mielestä Rush Of Blood To The Head oli (kaikista hittisinkuistaan huolimatta) pienoinen takapakki bändille Parachutesiin verrattuna. Kuuntelin tänään molemmat levyt läpi, ja huomasin, että Parachutesin materiaali oli hiukkasen särmikkäämpää kuin ROBTTH:n. Hyviä levyjä silti molemmat. Vänkää... mulla on juuri päinvastaiset mietteet... pidin enemmän ROBTTH:sta. Kappaleiden monipuolisuus saa aina ja aina kuuntelemaan uudestaan tätä levyä. Todellakin uutta plattaa innolla odottaen....(toivottavasti ei coldplay toista sitä mitä oasis teki että kun pari hyvää plattaa pukattu pihalle niin sitten alettiin puskemaan uskomatonta skittiä tuutista ulos) -You Can Tune a piano but can't Tuna Fish- |
bigbadwolf 07.11.2003 11:59:24 | |
---|
Martin on todellakin luvannut seuraavasta levystä rankempaa, mutta uusista biiseistä joita ovat soittaneet keikoilla sitä ei huomaa. "Ladder to the sun" kaunis kappale piano pääosassa. "World turnes upside down" hieman nopeampi mutta ei rockia kuitenkaan. "Oh Sweet Marianne", "Poor Me", "Gravity" ja "Moses" ovat taas kauniita, melodisia biisejä. "Moses" on luultavasti seuraava sinkku sillä se kertoo Martinin tyttöystävästä (G. Paltrow). saas nähdä. loistava bändi kuitenkin kyseessä. Toivottavasti tulevat myös suomeen ensikirtueella. Onko kukaan nähnyt bändiä livenä? Itse näin marraskuussa 2002 ruotsissa ja viime kesän roskildessa. |
HaloOfFlies 07.11.2003 14:18:07 | |
---|
Martin on todellakin luvannut seuraavasta levystä rankempaa, mutta uusista biiseistä joita ovat soittaneet keikoilla sitä ei huomaa. "Ladder to the sun" kaunis kappale piano pääosassa. "World turnes upside down" hieman nopeampi mutta ei rockia kuitenkaan. "Oh Sweet Marianne", "Poor Me", "Gravity" ja "Moses" ovat taas kauniita, melodisia biisejä. "Moses" on luultavasti seuraava sinkku sillä se kertoo Martinin tyttöystävästä (G. Paltrow). saas nähdä. loistava bändi kuitenkin kyseessä. Toivottavasti tulevat myös suomeen ensikirtueella. Onko kukaan nähnyt bändiä livenä? Itse näin marraskuussa 2002 ruotsissa ja viime kesän roskildessa. Käsittääkseni se, että Gwyneth Paltrow on ollut mukana bändin kiertueella, on aiheuttanut hieman rakoilua bändin jäsenten keskinäisissä väleissä. Toivottavasti tuo ei vaikuta tulevaan levyyn. "It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley |
Shakermaker 07.11.2003 14:24:52 | |
---|
Käsittääkseni se, että Gwyneth Paltrow on ollut mukana bändin kiertueella, on aiheuttanut hieman rakoilua bändin jäsenten keskinäisissä väleissä. Toivottavasti tuo ei vaikuta tulevaan levyyn. joo, muut "coldplayerit" käytti Gwyneth:istä nimitystä Yoko Ono. Coldplay on aivan loistava bändi, ja sais ne suomeenkin tulla... ...shake along with anyone you like to... |
Brian May jr. 07.11.2003 14:26:47 | |
---|
Enpä ole koskaan varsinaisesti digannut coldplaystä mutta saa kunnianosoitukseni täysin. Kiva kuulla miltä yhtyeen rajumpi musa tulee kuullostamaan:) Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi! |