jenni.rotten 03.11.2003 20:32:05 | |
---|
No niin, kertokaapa tietämättömälle, kumpi siinä kyseisessä videossa sitten riehuu, onko se itse Glenn Danzig vaiko Michale Graves? Menin tässä vähän aikaa pyörälle päästäni, kun toinen kaveri väitti toista ja toinen toista. Hitto :) Miulla on aivovamma - jos joku kysyy, se on synnynnäinen |
Rad Child 03.11.2003 21:30:03 | |
---|
Muistelisin, että Michale Graves se siellä riehu. En ole kyllä aivan 100% varma. Ue ue fhay goouuhf o lltt chteee,
Huucgcgudoo wuad!
Chugaouh! |
Jani The Rock 03.11.2003 21:45:11 | |
---|
Kyllä se käsittääkseni on Graves. Ja on muuten aivan helvetinperkeleen loistava video! Parhaita Danzigin jälkeisiä Misfits-biisejäkin vielä. Juuri tuossa männäviikolla katseltiin ko. videota armaan tätini kanssa ja laulettiin duettoa. "Dig up her boo-oo-ones..." Ihan pakko oli laittaa tuo "käsittääkseni" vaikka olen asiasta liki satavarma - semmoisia sammakoita on taas tänään suustani loikkinut. Suu maistuu varmaan limaiselta rupikonnalta vielä ensi viikollakin. Lizard in a bottle yeah! |
RjW 03.11.2003 22:47:15 | |
---|
Josko minä sitten uskallan laittaa että 100% varmasti ei ole ainakaan Danzig, ja lähes yhtä varmasti on Graves, joka biisin levylläkin laulaa. "If you're gonna scream, screm with me - moments like this never last" |
salmivaara 04.11.2003 11:11:26 | |
---|
Gravesilta se ainakin minusta näyttää. Aika köpönen video. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
gnar138 04.11.2003 20:48:05 | |
---|
danzig se ei ainakaan ole. sillä sen jälkeen kun niillä meni sukset ristiin 80 luvulla niin se jätkä ei ole onlyn ja doylen plus sekalaisen liudan muita kanssa mitään tehnyt. graves se on noin 100% varmasti. ja ellei se ole graves niin sen täytyy sitten olla mike hydeous? vai onko toi se nimi. jotain sinnepäin kuitenki. i'm about to have a nervous breakdown. |
jenni.rotten 04.11.2003 22:27:51 | |
---|
Mie oon kyllä nyt ihan varma että se on Graves. Miks muuten kaikki aina haukkuis tätä "uutta" Misfitsiä huonommaksi kuin "vanhaa", eli sitä missä Danzig vielä oli... hmm. kiitos vaivannäöstänne. Miulla on aivovamma - jos joku kysyy, se on synnynnäinen |
jenni.rotten 04.11.2003 22:31:57 | |
---|
Kyllä se käsittääkseni on Graves. Ja on muuten aivan helvetinperkeleen loistava video! Parhaita Danzigin jälkeisiä Misfits-biisejäkin vielä. Joo, mieki tykkään helevetisti kyseisestä videosta. Voisinkin katsoa sen nyt tästä koneelta (häh häh..). Jotenkin mie tykkään Danzigista enemmän laulajana, mutta Graves on sitten parempi sanoittaja... vai eikös se äijä olekin sanoittanut mm. American Psycho:n biisit. No nii, mie oon tyhmä. Miulla on aivovamma - jos joku kysyy, se on synnynnäinen |
Jani The Rock 05.11.2003 00:05:24 | |
---|
Mie oon kyllä nyt ihan varma että se on Graves. Miks muuten kaikki aina haukkuis tätä "uutta" Misfitsiä huonommaksi kuin "vanhaa", eli sitä missä Danzig vielä oli... hmm. Nii-in... tiedä sitten onko se huonompaa, erilaista vain. Mun mielestä Danzig kuitenkin oli parempi laulaja (tai ainakin äänestä tykkään enempi) ja niillä vanhoilla levyillä on hemmetin hyvät soundit, ei mitään kliiniä meininkiä tosiaankaan. Muutenkin vanha Misfits on semmosta ilkeämmän, häiriintyneemmän ja vittumaisemman oloista meininkiä. Näissä uudemmissa levyissä alkaa menemään vähän semmoiselle söpölle Munsters-linjalle toi homma. Noo, onhan noilla uudemmillakin levyillä tosi hyviä biisejä. Lizard in a bottle yeah! |
jenni.rotten 06.11.2003 18:01:03 | |
---|
Nii-in... tiedä sitten onko se huonompaa, erilaista vain. Mun mielestä Danzig kuitenkin oli parempi laulaja (tai ainakin äänestä tykkään enempi) ja niillä vanhoilla levyillä on hemmetin hyvät soundit, ei mitään kliiniä meininkiä tosiaankaan. Kumma kyllä, että olen kerrankin samaa mieltä jonkun kanssa :) Muutenkin vanha Misfits on semmosta ilkeämmän, häiriintyneemmän ja vittumaisemman oloista meininkiä. Näissä uudemmissa levyissä alkaa menemään vähän semmoiselle söpölle Munsters-linjalle toi homma. Noo, onhan noilla uudemmillakin levyillä tosi hyviä biisejä. Kieltämättä tuo Misfits on selvästi vähän muuttunut "pehmeämpään" (tai söpömpään niinkuin sanoit) suuntaan, mutta onhan ne äijätkin jo vanhentuneet. ...mitä muuten diggailet tästä uudesta Project 1950 -levystä? Miulla on aivovamma - jos joku kysyy, se on synnynnäinen |
Jani The Rock 06.11.2003 19:41:10 | |
---|
...mitä muuten diggailet tästä uudesta Project 1950 -levystä? Tykkään kuin sika perunasta! Saakelin Misfits, kun kerkisivät varastaa meitsin idean vanhojen rock-klassikoiden soittamisesta juuri tuommoisina versioina! No, eiväthän ne kaikki biisit ihan kybällä onnistu ja varsinkin taustakuorot ovat paikoitellen hiukan yliampuvia, mutta etenkin This magic moment, Diana, Monster mash ja Runaway ovatten niin mainion riuskoja repäisyjä, että levyn osto kannatti jo pelkästään niiden vuoksi. Ja bonus-dvd oli tietenkin hieno juttu.
"Lowriding appeals to bad dudes". - A todo madre, Suavecito! |
gnar138 06.11.2003 20:12:01 | |
---|
kyl mä digaan sitä danzigia enemmän. ja ne sen sanotukset oli kyllä todella vitun kieroutuneita ja kauheita. i'm about to have a nervous breakdown. |
Anarkiapurilainen 07.11.2003 10:51:43 | |
---|
Tykkään kuin sika perunasta! Saakelin Misfits, kun kerkisivät varastaa meitsin idean vanhojen rock-klassikoiden soittamisesta juuri tuommoisina versioina! No, eiväthän ne kaikki biisit ihan kybällä onnistu ja varsinkin taustakuorot ovat paikoitellen hiukan yliampuvia, mutta etenkin This magic moment, Diana, Monster mash ja Runaway ovatten niin mainion riuskoja repäisyjä, että levyn osto kannatti jo pelkästään niiden vuoksi. Ja bonus-dvd oli tietenkin hieno juttu. Minusta tuo levy on tosi laiska, ja varsinkin Runaway-versio todella huono, jos vertaa esimerkiksi Me First & The Gimme Gimmesin "Blow In The Wind"-levyn versioon (jossa on muutenkin NE punkversiot 60-luvun hiteistä). Mitä järkeä on tehdä versiota Runawaysta ilman kertosäkeen kiekumisosuutta? |
jenni.rotten 07.11.2003 16:36:15 | |
---|
ja ne sen sanotukset oli kyllä todella vitun kieroutuneita ja kauheita. ... ja just siksihän Misfits on paras :) Miulla on aivovamma - jos joku kysyy, se on synnynnäinen |
mongoloidi 07.11.2003 20:08:29 | |
---|
kyl mä digaan sitä danzigia enemmän. Kuuntele sitä Danzigin soolotuotantoa. Itse tykkäsin. No riippuu vähän saatana mitä siihen laittaa. |
Juugeli 08.11.2003 12:44:19 | |
---|
Minusta tuo levy on tosi laiska, ja varsinkin Runaway-versio todella huono, jos vertaa esimerkiksi Me First & The Gimme Gimmesin "Blow In The Wind"-levyn versioon (jossa on muutenkin NE punkversiot 60-luvun hiteistä). Mitä järkeä on tehdä versiota Runawaysta ilman kertosäkeen kiekumisosuutta? Word! oon itekin Misfits-fani mutta tuo uusi Misfits-levy on aivan perseestä, just kuuntelin MFATGG:n Runawayta, nyt on vuorossa Stand by your man. |
mikko1 08.11.2003 22:15:54 | |
---|
Bulletissa on ihqut sanat... misfits roxor... "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir |
gnar138 10.11.2003 20:20:23 | |
---|
no danzigin soolotuotanto ja myös samhainin kanssa tehtyä tuotantoa on kyl tullu kuunneltua i'm about to have a nervous breakdown. |