miscage 25.11.2003 08:26:18 | |
---|
Mistäköhän tällainen tuli mieleen, kai siitä kun koulussa on tylsää, mutta.. otsikon mukaisesti jatketaan, ei paremmuusjärjestyksessä.. Mayonaise I of the mourning Disarm Zero No mulle tuli noi neljä mieleen, mut vaihtelee tosi paljon. Hieno bändi, vituttaa kun ei voi enää nähdä livenä. (olen nääs myöhäisherännäinen) -mice- |
Antsa 25.11.2003 08:39:58 | |
---|
Sanotaan vaikka, että TOP-5 Mayonaise Muzzle Today I of The Mourning Tonight Tonight T. Issi |
Antsa 25.11.2003 08:41:41 | |
---|
Hieno bändi, vituttaa kun ei voi enää nähdä livenä. (olen nääs myöhäisherännäinen) Mä näin Pumpkinsint silloin Hartwall-areenalla, tosin keikasta ei hirveästi käteen jäänyt. En ollu kuullut bändiltä ku muutaman hitti-biisin, joita ne ei soittanut (lukuunottamatta BWBW). Noh, on ainakin lippu seinällä, jossa lukee "Smashing Pumkins, Hartwall-areena, 25.10"
T. Issi |
helmihillo 25.11.2003 09:56:01 | |
---|
bullet with butterfly wings today tonight tonight porcelina of the vast oceans stand inside your love everlasting disarm 1979 . . . |
voltasparta 25.11.2003 10:53:54 | |
---|
nää ei oo järjestyksessä! stand inside your love i of the mourning thru the eyes of ruby stumbleine majoneesi no eipä näillä mielestäni ees huonoi kappaleita ole! You push and you pull and struggle with the knot
It's tying you up while you're fadin'
You give and you take and take what you got |
1960-1980 25.11.2003 11:14:27 | |
---|
Mayonaise lienee se kaikista tärkein pijsi. muita kivoja: Zero Bodies Disarm I Am One Glass + The Ghost Children Cherub Rock BWBW |
parinc. 25.11.2003 11:24:55 | |
---|
Hartwallin keikka oli kieltämättä pettymys. Olis ehdottomasti pitänyt nähdä viitisen vuotta ennemmin, mutta ei. Cherub Rock Geek U.S.A. Disarm Porcelina... BWBW Quiet I am one Hello Kitty Kat Tonight, tonight Today Myy mulle lippu Danko Jonesiin Tavastialle 19.12.! |
jannu 25.11.2003 11:35:58 (muokattu 27.11.2003 13:11:35) | |
---|
En mä mitään best of-listaa osaa tehdä, kaikki ne on hyviä. Mutta näistä suosittelisin aloittamaan bändiin tutustumisen: Psychodelic Sun Snail Siva Rhinocerous Slunk Tristessa Frail And Bedazzled Drown Hummer Soma Geek U.S.A. Hello Kitty Kat Cherub Rock Tonight Tonight Porcelina Of The Vast Oceans Thru The Eyes Of Ruby The Aeroplane Flies High(Turns Left Looks Right) Mouths Of Babes Marquis In Spades Set The Ray To Jerry Believe The End Is The Beginning Is The End Daphne Descents Crestfallen Pug For Martha Eye The Everlasting Gaze Stand Inside Your Love I Of The Mourning Glass+ The Ghost Children Speed Kills Slow Dawn Saturnine Cash Car Star Glass' Theme Let Me Give The World To You Blissed And Gone Untitled Honeyspider unohtui Methusela Parempi kauna- kuin kaurapuuro... |
tollo 25.11.2003 12:44:46 | |
---|
Hieno bändi, vituttaa kun ei voi enää nähdä livenä. (olen nääs myöhäisherännäinen) Otan osaa, tiedän miltä susta tuntuu. Taitaa olla elinikäinen vitutus pääkopassa, ettei tullu nähtyä kurpitsoja..... Soma Geek u.s.a An Ode to no one 1979 Tale of dusty and the Pistol Pete Porcelina of the vast oceans Rhinoceros Glass and the ghost children Galapogos Stand inside your love
|
Lähikauppias 25.11.2003 12:54:44 | |
---|
Hartwallin keikka oli kieltämättä pettymys. Olis ehdottomasti pitänyt nähdä viitisen vuotta ennemmin, mutta ei. Minun kohdallani ei ollut yhtään pettymys, joskin allekirjoitan lausuntosi viidestä vuodesta. Odotin ehkä jotain vielä paljon huonompaa, ja olin kuitenkin aivan taivaissa päästessäni näkemään yläastevuosien hengissäpitäjät. Ensin hienon hieno akustinen setti ja sitten päänräjäyttävää sirkelikitaravallia. Tykkäsin kyllä kovasti. Oikeastaan tähän voisi sanoa koko MCIS:n, joka on mielestäni täydellinen levy. Koitan kuitenkin keksiä jonkun listan, ei myöskään järjestyksessä: Today 1979 Soma Lily (my one and only) For Martha Galapogos Bodies Muzzle By Starlight Tonight, Tonight |
pumpkin 25.11.2003 13:16:02 | |
---|
bullet with butterfly wings today tonight tonight everlasting disarm 1979 Juu nuo on aika kovat! |
marek 25.11.2003 13:54:58 | |
---|
methusela eye (live) nothing and everything saturnine (m2 versio) bwbw (adore kiertue) fuck you east |
Lateralus 25.11.2003 14:00:23 | |
---|
Minun kohdallani ei ollut yhtään pettymys, joskin allekirjoitan lausuntosi viidestä vuodesta. Odotin ehkä jotain vielä paljon huonompaa, ja olin kuitenkin aivan taivaissa päästessäni näkemään yläastevuosien hengissäpitäjät. Ensin hienon hieno akustinen setti ja sitten päänräjäyttävää sirkelikitaravallia. Tykkäsin kyllä kovasti. Oikeastaan tähän voisi sanoa koko MCIS:n, joka on mielestäni täydellinen levy. Täytyy sanoa että olen aivan samaa mieltä Hartwall Areenan keikka oli hieno ja MCIS on mielestäni täydellinen levy. Tässä kuitenkin tämän hetken top 5. 1.Tonight, Tonight 2.Wound 3.Mayonaise 4.Stand inside your love 5.Disarm "When you got nothing you got nothing to lose." -Bob Dylan |
halodrummer 25.11.2003 14:01:28 | |
---|
En ole hirveästi perehtynyt mutta majoneesi kolahtaa kyllä. "Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä |
Heavy Metal Machine 25.11.2003 14:32:05 (muokattu 25.11.2003 14:36:29) | |
---|
Enemmänkin olisin halunut nähdä lempparibändiäni kuin sen yhden ja ainoan kerran areenassa. onko tän nyt pakko olla top biisit? mä laitan tähän niitä asioita jotka mun mielestä bändi teki hyvin! (ei järjestystä) **** MACHINA 2 / FRIENDS AND ENEMIES OF MODERN MUSIC 25 biisiä ja tuplasti diskejä ilmaiseksi netistä lataamalla bändiltä joka oli tunnettu vittumaisuudestaan ja vaikeista taustoista. levy ei ole täynnä MACHINA / the Machines of God levyn ylijäämä biisejä (vaikka niitäkin on muutama) vaan mukana on biisejä jotka olisi helposti mahtunut mille tahansa levylle niistä voisin mainita vaikkapa Homen, Real Loven, Drossin, Innocencen, Slow Downin,Saturninen ja Lucky 13. levy julkaistiin netissä siitä syystä että virgin ei halunut sitä julkaista koska aikaisempi MACHINA oli myynyt niin vähän (4miljoonaa). veikkaanpa että tämä levy olisi myynyt vähintäänkin samanverran ehkä jopa enemmänkin. muistanpa jopa lukeneeni jostain isosta musiikki lehdestä arvostelun "tämä on parasta mitä smashing pumpkins on tehnyt Siamese Dream levyn jälkeen"... ei kyllä kaukana olla! **** MELLON COLLIE & THE INFINITE SADNESS SESSIO ehdottomasti bändin tuottoisinta ja parasta aikaa! bändillä oli käytössään tiettävästi yli 60 biisiä joista itse levylle otetiin 28. "ylijäämä" biisit ei todellakaan ole mitään sekundaa! kaikki ketkä omistavat The Aeroplane Flies High boxin tietävät että ne biisit on aika makeita mainitaanpa vaikka aivan uskomaton nimikko biisi The Aeroplane Flies High. ja Set The Ray to Jerry, Cherry, Transformer, My Blue Heaven (joka muuten soi jokaisen machina keikan jälkeen kun bändi oli lopettanut soittamisen), God, Mouths of Babes, Pennies, The Boy ja vaikkapa Medellia of the Gray Skies. Maailman eniten myydyin tupla CD! **** ADORE KIERTUA JA HYVÄNTEKEVÄISYYS jo unohdettu hyve smashing pumpkinseilta... bändi lahjoitti kaikki tulot hyväntekeväisyyteen Adore kiertueen usaan osalta! toistakymmentä kaikkaa (muistaakseni) ympäri valtoja ja rahat kodittomien lasten hyväksi... otetaan tähän vaikkapa esimerkiksi tämmöinen: 30.06.1998 Bill Graham Civic Auditorium; San Francisco tulot yhteensä 170540 Dollaria! Mieltä lämmittävää puuhaa! **** ARISING! 1999 bändin paras kiertue! 10.4 - 24.4.1999 välisenä aikana smashing pumpkins soitti 9 konserttia. Jimmy Chamberlin istutettiin takaisin rumpujensa taakse 10.4 Detroitissa järjestetyssä konsertissa. meiniki on aivan mieletön! bändi aloitti I Am Onella ja Lopetti Geek U.S.A hin... se kertoo jo paljon! kiertue päättyi samoissa tunnelmissa Los Angelesiin ja kenellekään ei jäännyt epäselväksi missä merkeissä ollaan seuraavalla levyllä. **** MASHED POTATOES ai mikä? Billy Corganin lahja joskus 1994 bändinjäsenille ja muutamille kaverille. tämän oli tarkoitus olla vuotamatta faneille. d'arcyn boxi varastettiin ja se oli muutaman päivän kateissa kunnes se löydettiin... epäselväksi jäi kerkesikö varas kopioimaan kaikki 5 cdeetä. Billy itse kuitenkin vuodatti faneille 90 minuuttia siitä boxista ja pitkän aikaa se oli ainoa mitä siitä koko boxista oli saatavilla. kunnes viime talvenä aivan yllättäen joku vuodatti koko paskan nettiin! kaikki 5 cdeetä on corganin itse sämpläämiä studio ja live biisejä. suosittelen! **** friend and enemy of modern music |
HC-Audio 25.11.2003 15:18:01 | |
---|
sanotaas muutama the end is the beginning is the end disarm tonight tonight 1979 Everlasting gaze jellybelly "Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" |
PJS 25.11.2003 15:57:26 | |
---|
kaikkihan ne on täydellisiä mutta mitä itelle nousee tärkeiks on nämä: Porcelina of the vast oceans...jos itkisin, nii tää biiisi voi pistää mut itkemään, on se vaan niin kaunis. 1979 - yksi syy miksi rupesin tätä bändiä kuuntelemaan, tässä on löistava stämminki tässä biisissä. Tonight - mukavan positiivinen biisi, välillä näinkin. The beginning is the end is the beginning (is the end isthe beginning....) jokin tässä biisissä herättää minussa tunteita, sama pätee stand inside your loveen ja everlasting gazeen To Sheila- tätä on hauska laulaa Cherub Rock - tätä on hauska soittaa Silverfuck - tätä on kiva kuunnella Elämme enigmaattisia aikoja... |
jannu 25.11.2003 15:59:40 (muokattu 25.11.2003 16:00:52) | |
---|
ARISING! 1999 bändin paras kiertue! 10.4 - 24.4.1999 välisenä aikana smashing pumpkins soitti 9 konserttia. Jimmy Chamberlin istutettiin takaisin rumpujensa taakse 10.4 Detroitissa järjestetyssä konsertissa. meiniki on aivan mieletön! bändi aloitti I Am Onella ja Lopetti Geek U.S.A hin... se kertoo jo paljon! kiertue päättyi samoissa tunnelmissa Los Angelesiin ja kenellekään ei jäännyt epäselväksi missä merkeissä ollaan seuraavalla levyllä.
Mitä olen noita Arising keikkoja kuunnellut, niin oli kyllä käsittämättömän loistavaa meininkiä. Ja se koko "comeback" silloin '99 kun nettisivu aukesi ensimmäisen kerran ja sieltä sai imuttaa Detroitin keikalta kolmen biisin videot. Perkules kun mä olin täpinässä silloin. Tuntui että bändi oli vahvempi kuin koskaan. Totuus tosin oli jotain aivan muuta... Meinasi kuitenkin pää revetä siitä meiningistä. Niitä keikkoja olisi ollut ilo olla näkemässä. Ihania Rock-muistoja myöhäisteini-iältä... Itse en muuten löydä Hartwallin keikasta mitään pahaa sanottavaa. Se oli loistava! EDIT: lisäyksiä Parempi kauna- kuin kaurapuuro... |
Stain 25.11.2003 16:20:47 | |
---|
Paha listata. Kaikkihan ne ovat loistavia! Mellon colliella on kaikki biisit niin hyviä etten mainitse niitä! Tässä joitain, eivät parhausjärjestyksessä: There it goes Honeyspider I am one Siva Rhinocerous Mayonaise Disarm Cherub rock Today Spaceboy Luna Eye Ava adore Once in a while For Martha (todella kaunis laulu) The end is the beginning is the end The everlasting gaze This time HEAVY METAL MACHINE :) Joo, miekin suosittelen tuota mashed potatoes boxia. Loistavia biisejä siinäkin. Kannattaa tutustua myös pumpkinsien wanhaan tuotantoon. Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
1960-1980 25.11.2003 16:46:08 | |
---|
Täytyypä minunkin kehua tuota keikkaa. Vaikka bändi olisi pystynyt parempaakin niin oli se silti aivan uskomaton kokemus. Zeron olisin kyllä halunnut kuulla. |