Aihe: Iggy Pop: Skull Ring
1
mrbarfly
24.11.2003 18:15:40
Lukaisin juuri kehuvan arvostelun ko. levystä DNA Internet sivuilta osoitteesta http://www.dnainternet.fi/id/viihde … ki/arvostelut/1069259876796126.html

Itse en ole vielä ko. levyä ostanut, täytynee huomenna hakea kun muut Iggyt jo levyhyllystä löytyvät. Jäi kuitenkin askarruttamaan yksi asia tuossa arvostelussa, siinä mainittiin että "Skull Ring on ehkä Iggyn uran viimeinen levy ja sellaisena se olisikin hieno päätös miehen uralle."

Mitäs tämä nyt on? Onko Iggy itse puhunut lopettavansa, tervehtynyt henkisesti vai mitä hittoa? Vai luuleeko arvostelijan kloppi että Iggy heittää luun nurkkaan :-D Kenelläkään tarkempaa tietoa?
"It's hard being faithful when you're in love with life" -Tyla
Hetkellisten Mielijohteiden Arkisto
O(+
24.11.2003 18:22:33
Olen siinä rajalla, josko ostais tuon levyn...

"In the gas-station where I work,
Everyone treats me just like a jerk"

tää on vaan niin toimiva riimi...
1960-1980
24.11.2003 20:43:49
Jäi kuitenkin askarruttamaan yksi asia tuossa arvostelussa, siinä mainittiin että "Skull Ring on ehkä Iggyn uran viimeinen levy ja sellaisena se olisikin hieno päätös miehen uralle."

Mitäs tämä nyt on? Onko Iggy itse puhunut lopettavansa, tervehtynyt henkisesti vai mitä hittoa? Vai luuleeko arvostelijan kloppi että Iggy heittää luun nurkkaan :-D Kenelläkään tarkempaa tietoa?

Kuulostaa aika tuulesta temmatulta. Miksi lopettaa juuri nyt. Etenkin kun vanhat riidat muiden Stookkareiden kanssa on sovittu ja keikkaakin heitetty yhdessä. Sanoisin että ei Iggy ei ole lopettamassa vaan päinvastoin; tässä uskaltaa melkein odottaa uutta Stooges -levyä.
Charger
24.11.2003 21:57:00
Menee hieman aiheen vierestä, mutta tietääkö kukaan mitä kuuluu James Williamsonille, joka soitti kitaraa Raw Powerilla ja Iggyn kanssa myöhemmin? Se Raw Power aikainen kokoonpano olis meinaan -tanan tiukka.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)