volvo740 29.10.2003 13:36:13 | |
---|
NYT MÄ TEIN SEN! Kuuntelin Kissin The Elderin kokonaan läpi. Unmasked ei muuten ole yhtään hassumpi kun sitä alkaa kuunteleen.. |
ozz3 29.10.2003 16:37:42 | |
---|
Itselleni ei ole Elderin kuunteleminen ole koskaan ollut mikään varsinainen ongelma, vaikka aluksi se tuntui taiteelliselta paskalta, mutta tosi asiassa se on erittäin hyvä ja tasainen levy, jonka biisejä toivoisi soitettavan livenäkin (miksi, miksi ei soitettu sinfoniaorkesterin kanssa!?!) Unmasked on sitten toinen juttu, Kissin silloinen poppi tyyli ei oikein kolise, vain muutamat biisit kuten: Is That You?, Shandi ja Ace Frehleyn laulamat: Talk To Me, Two Sides Of A Coin ja Torpedo Girl ovat hyviä. Tai no myönnetään, Naked City on ihan kohtalainen... "Lyhýý-se-hee(r)"
-Ace Ventura- |
Pulu 29.10.2003 20:07:10 | |
---|
Edellä mainittuja levyjä voi käyttää lämmittelynä jos haluaa laittaa itsensä todelliseen testiin ja koettaa kuunnella yhdellä kerralla Carnival of Souls levyn. En tosin ole kuullut, että se olisi keneltäkään vielä onnistunut. |
ozz3 29.10.2003 22:40:39 | |
---|
Edellä mainittuja levyjä voi käyttää lämmittelynä jos haluaa laittaa itsensä todelliseen testiin ja koettaa kuunnella yhdellä kerralla Carnival of Souls levyn. En tosin ole kuullut, että se olisi keneltäkään vielä onnistunut. Olen onnistunut. Carnival Of Souls on mielestäni turhan aliarvostettu, ehkä hieman erillaista Kissiä, sisältävä kokonaisuudessaan hyvä levy. I Will Be There, Hate, Childhood's End, I Walk Alone, Jungle....jokainen biisi on hyvä "Lyhýý-se-hee(r)"
-Ace Ventura- |
volvo740 30.10.2003 07:43:31 | |
---|
Itselleni ei ole Elderin kuunteleminen ole koskaan ollut mikään varsinainen ongelma, vaikka aluksi se tuntui taiteelliselta paskalta, mutta tosi asiassa se on erittäin hyvä ja tasainen levy, jonka biisejä toivoisi soitettavan livenäkin (miksi, miksi ei soitettu sinfoniaorkesterin kanssa!?!) Unmasked on sitten toinen juttu, Kissin silloinen poppi tyyli ei oikein kolise, vain muutamat biisit kuten: Is That You?, Shandi ja Ace Frehleyn laulamat: Talk To Me, Two Sides Of A Coin ja Torpedo Girl ovat hyviä. Tai no myönnetään, Naked City on ihan kohtalainen... Is That You, She´s so european, What Makes The World Go Round ovat minun suosikkejani Unmaskedilta. Mielestäni Dynastyn vaikutukset näkyvät tällä levyllä, joka sekin on ihan hyvä! The Elderiä en varsinaisesti kyllä ymmärrä... |
Jake24-25 30.10.2003 08:02:45 (muokattu 30.10.2003 08:04:08) | |
---|
Minusta the Elder on aliarvostettu levy. Itse olen tykännyt ko. levystä paljon, koska siinä on paljon erilaisia soundi -ja sävellysratkaisuja. Uskon, että the Elder on sen takia vähemmän suosittu KISS-fanien keskuudessa, koska se on niin erilainen KISS-levy. Pidän paljon myös Unmaskedista pitkälti samasta syystä kuin the Elderistä. "Rock´n Roll is Cool!" Jake T |
ozz3 30.10.2003 11:38:05 | |
---|
Is That You, She´s so european, What Makes The World Go Round ovat minun suosikkejani Unmaskedilta. Mielestäni Dynastyn vaikutukset näkyvät tällä levyllä, joka sekin on ihan hyvä! Jep, kyllähän ne Dynastyn vaikutukset siinä näkyvät, mutta onneksi bändi pystyi ottamaan askeleen rockimpaan suuntaan Unmaskedilla, ja tekemään jälleen hyvää musiikkia. Dynastyllä ei ollut kuin kolme hyvää (I Was Made For Lovin' You (jonka lasken hyväksi sen takia, että se toimii nykyään aivan loistavasti livenä), 2,000 Man ja Sure Know Something), ja yhden kohtalaisen (Charisma)... "Lyhýý-se-hee(r)"
-Ace Ventura- |
HaloOfFlies 01.11.2003 01:15:50 (muokattu 01.11.2003 18:43:57) | |
---|
Ite oon kerran kuunnellut The Elderin kokonaisuudessaan, enkä tajunnut siitä yhtikäs mitään. Tosin ikääkin oli silloin jotain 19-20 vuotta. Nyt vanhemmalla iällä se saattaisi hyvinkin kolista sekin levy. Unmaskedia en oo kuullut "Shandia" lukuunottamatta, se on hieno pop-biisi. Carnival Of Souls on loistava. "It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley |
Pulu 01.11.2003 13:13:53 | |
---|
Minulle Kiss on aina ollut nimenomaan Rock and roll all nite and party every day -tyyppinen bändi. Siksi minun on vaikea tajuta esim. juuri sitä Elderiä. Toisaalta, jos minulle olisi esitelty kyseinen levy jonkin ihan muun bändin, kuin Kissin levynä, olisin siitä saattanut jopa pitääkin. Kiss levynä se ei kuitenkaan uppoa minuun millään. Olen ehkä asennevammainen. |
jansu 01.11.2003 19:22:27 | |
---|
Unmasked ei muuten ole yhtään hassumpi kun sitä alkaa kuunteleen.. Huomasin saman toissapäivänä :-) Aika pehmoahan se on, mutta ihan hyvä meininki. Jos tykkää... Pitiköhän tässä hankkia se Elderikin vielä...? Tässä ei lue mitään. |
Viceroy 02.11.2003 22:35:10 | |
---|
Kuulin tänään radiosta Kissin Under the Roadin (?!?), joka on ilmeisesti Elderillä. Aika hämärä tapaus - pitäisi perehtyä lättyyn! Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
luu 02.11.2003 22:39:51 | |
---|
Onko muuten kenelläkään tietoa ketä soittaa elderillä/ unmasked levyillä. Muistan lukeneeni, että Anton Fig soittaa rumpuja unmaskedilla. Onko muita soittajia, joita ei levyn teksteissä mainita. |
HaloOfFlies 02.11.2003 23:28:45 | |
---|
Kuulin tänään radiosta Kissin Under the Roadin (?!?), joka on ilmeisesti Elderillä. Aika hämärä tapaus - pitäisi perehtyä lättyyn! Mäkin kuulin sen, ja ei ole vaikea arvata, mikä levy on toiminut vaikuttajana Toolille. Hieno biisi. Kuulin myös Naked Cityn joka on Unmaskedilta. Aivan loistava kappale! Pitää hankkia molemmat levyt. Niin ja biisin nimi on Under The Rose. "It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley |
HaloOfFlies 02.11.2003 23:30:37 | |
---|
Onko muuten kenelläkään tietoa ketä soittaa elderillä/ unmasked levyillä. Muistan lukeneeni, että Anton Fig soittaa rumpuja unmaskedilla. Onko muita soittajia, joita ei levyn teksteissä mainita. Unmaskedilla soittaa tosiaan Anton Fig kaikissa biiseissä. Elderillä on sitten Eric Carr mukana. "It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley |
luu 03.11.2003 08:12:20 | |
---|
Unmaskedilla soittaa tosiaan Anton Fig kaikissa biiseissä. Elderillä on sitten Eric Carr mukana. Kuulin kanssa Naked Cityn eilen radiosta. Basso ei kuulostanut kyllä Genen soitolta. No voinhan kyllä olla väärässäkin. Creatures Of The Night levyllä Gene ei ainakaan soita itse bassoja. Mielenkiintoisia nämä Kissin soittajakysymykset. |
ozz3 03.11.2003 11:21:23 (muokattu 03.11.2003 11:25:13) | |
---|
Mielenkiintoisia nämä Kissin soittajakysymykset. Joo, onhan niillä ollu paljon niitä studiomiehiä....esim. Shandissa basson soittaa joku Tom Harper. Myös Bruce Kulickin veli Bob Kulick on soitellut studiomiehenä Alive II:hden studio biiseillä. Under The Rose Todellakin mahtava biisi, yksi Elderin parhaita. Gene Ei Soita Creatures Of The Nightilla Eikö? Omasta mielestäni monilla Kiss sivustoilla mainitaan Genen soittaneen kaikilla raidoilla, yhdessä jopa Paulin kitara osuudet....sillä levyllä on PALJON piilosoittajia kitarassa (johtuen Ace Frehleyn lähdöstä), Steve Ferris, Robben Ford, Bob Kulick, Bob Stewart ja Vinnie Vincent jakavat Acen osuudet "Lyhýý-se-hee(r)"
-Ace Ventura- |
luu 03.11.2003 13:28:00 | |
---|
Eikö? Omasta mielestäni monilla Kiss sivustoilla mainitaan Genen soittaneen kaikilla raidoilla, yhdessä jopa Paulin kitara osuudet....sillä levyllä on PALJON piilosoittajia kitarassa (johtuen Ace Frehleyn lähdöstä), Steve Ferris, Robben Ford, Bob Kulick, Bob Stewart ja Vinnie Vincent jakavat Acen osuudet Luin jostain, ettei Gene soita Creatures of the Night levyllä. Lähde ei tietenkään muistu mieleen. Hyvä levy se on piilosoittajista huolimatta/ johtuen. |
volvo740 03.11.2003 13:28:03 | |
---|
Onko muuten kenelläkään tietoa ketä soittaa elderillä/ unmasked levyillä. Muistan lukeneeni, että Anton Fig soittaa rumpuja unmaskedilla. Onko muita soittajia, joita ei levyn teksteissä mainita. Anton Fig oli eräänlainen sessiorumpali joka soitti puolet levystä Peter Crissin hoitaessa puolet. Crissiä kun rupes homma tuossa vaiheessa jo vituttaan... |
HaloOfFlies 03.11.2003 14:31:37 (muokattu 03.11.2003 14:32:55) | |
---|
Kuulin kanssa Naked Cityn eilen radiosta. Basso ei kuulostanut kyllä Genen soitolta. No voinhan kyllä olla väärässäkin. Creatures Of The Night levyllä Gene ei ainakaan soita itse bassoja. Mielenkiintoisia nämä Kissin soittajakysymykset. On muutama Kiss-biisi joilla Gene ei soita bassoa: Love Gun(bassossa Paul) Almost Human(bassossa Ace) Torpedo Girl(bassossa Ace) God Of Thunder(bassossa Paul) Noilla kappaleilla Gene soittaa kitaraa. Guitar Worldin Kiss Issuesta vuodelta '96 on nuo poimittu. "It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley |
Gypsy 03.11.2003 21:45:08 (muokattu 04.11.2003 08:39:06) | |
---|
Anton Fig oli eräänlainen sessiorumpali joka soitti puolet levystä Peter Crissin hoitaessa puolet. Crissiä kun rupes homma tuossa vaiheessa jo vituttaan... Se oli Vincent Poncia, joka päätti, että Peter Criss ei soita Unmaskedilla. Ei Peter Criss ite. Eli peter criss ei soittanu unmaskedilla. Ja vielä tänkin jälkeen Peter Criss rukoili päästä kissin rumpaliks. Peter Criss heitettiin muuten kissistä pihalle eikä se ite lähteny niinkun sanotaan. Elderillä eric carr soittaa rumpuja, paitsi "I" biisillä. |