rockpock 15.09.2003 21:18:09 (muokattu 15.09.2003 21:19:04) | |
---|
Mitä jengi diggaa Mars Voltasta? Näin bändin RHCP:n Hesan keikan lämppärinä. Tulin halliin sisälle ja ihmettelin, että mikäs nainen se siellä laulaa..Menin lähemmäs ja eihän se mikään naislaulaja ollutkaan..olin myyty. Bändi veti tosi tiukkaa progemeininkiä ja laulaja heilui kuin hourupäinen. Bändi vakuutti ensi-istumalta! Bongasin netistä pari biisiä ja lopulta viime lauantaina marssin Stupidoon ja ostin poppoon debyytin: "De-loused in the comatorium" Aijjai mitä huttua!! Todella kiihkeää, psykedeelistä progea. Aivan loistava albumi, bändi pitäisi saada pikaisesti Tavastaille keikalle!! Nyt kaikki kipinkapin mars kauppaan ostamaan kyseinen levy, itse maksoin Stupidossa uutena 13e. *rOk* |
waldemarx 15.09.2003 22:07:19 | |
---|
joo tosi loistava tämä ko. levy. Ja laulaja on kyl tosiaan ihan sekopää. waldemarx |
aleksi 15.09.2003 22:49:42 | |
---|
Todella mahtava levy.. Itse en livenä nähnyt, mutta levy on yksi parhaista ostoksistani. "-Har du en cigarett komppis?
-Not for you." |
Veke 15.09.2003 22:50:06 | |
---|
De-Loused In Comatorium on tämän vuoden EHDOTTOMASTI paras ja täydellisin julkaisu. Ja jos threadin aloittaja ei vielä tiennyt niin The Mars Voltan kitaristi sekä laulaja (menikö oikein?) ovat entisen At The Drive Inin jäseniä. Suosittelen tutustumista vaikkapa levyllä Relationship Of Command. |
rockpock 15.09.2003 22:58:30 | |
---|
ja jos threadin aloittaja ei vielä tiennyt niin The Mars Voltan kitaristi sekä laulaja (menikö oikein?) ovat entisen At The Drive Inin jäseniä. Suosittelen tutustumista vaikkapa levyllä Relationship Of Command. Joo olen kuullut kyseisestä kytköksestä...joutui lähettämään Merimaalle äsken sähköpostia, että hommatkaa Mars Volta tavalle, kun seuraavan kerran euroopassa kiertävät (= |
hollow 16.09.2003 00:31:08 | |
---|
Ihan käsittämätöntä tavaraa on kyllä... rumpali on aivan täysi kone, ihan mieletön kuriositeetti: De-loused in the comatoriumilla soittavat juuri noista RHCP:n äijistä Flea ja John |
rather be dead 16.09.2003 08:04:20 | |
---|
Tuo De-Loused In Comatorium kuulostaa kyllä aivan mainiolta, mutta siitä ep:stä en tykännyt yhtään. Ehkä se oli vaan ennakkoluuloja tämmöistä proge-hömpötys musaa kohtaan, kun ennen ei ollut koskaan tullut kuunneltua. Pitänee kaivaa se tuolta kaapin periltä ja ottaa uusinta kuunteluun. "I could have died with you" |
tollo 16.09.2003 11:25:08 | |
---|
Kyllä ja NäinO! Vuoden kovin levy. Ihan hullua musaa. Olis livenä varmaan ihan sairasta...... |
the jokke 16.09.2003 12:23:49 | |
---|
aika omaperäistä. tykkään. Myy mulle multiefekti. Ilmoitus torilla. |
absqua 16.09.2003 13:11:15 | |
---|
Aivan LOISTAVA levy. Yksi harvoista tämän vuoden levyistä joka tulee jäämään aikakirjoihin. Livenä The Mars Volta oli aivan käsittämättömän hieno. Innostus koko yhtyeeseen lähti juuri Hartwall-areenan Peppers-lämppärikeikalta, missä kundit vetivät De-lousen lävitse niin järjettömällä intensiteetillä ettei siinä ollut enää MITÄÄN kysyttävää. Muutenkin meininki oli ns. siinä: ukkojen habitus ja kaikki lavaroinat yms. olivat kuin suoraan 70-luvulta! Yeah! Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
ojukka 16.09.2003 13:18:50 | |
---|
Mitä jengi diggaa Mars Voltasta? En oo koskaan kuullukkaan. |
Woc 16.09.2003 20:16:47 | |
---|
Kieltämättä yllättyi, kuinka kova tuo levy on. Varsinkin kun At the Drive Inniä mainostettiin muistaakseni aikanaan RATMin seuraajana ja ne suurimmat hittibiisitkin oli muistaakseni väsynyttä räppiä. Sitten saman bändin herrat tekee jotain näin hienoa. Mars Voltassakin vokalisti vaatii vähän totuttelua, mutta muuten loistavaa kamaa. Pitänee ottaa At the Drive Inkin tarkempaan kuunteluun. Pukeudun mustaan koska heräsin tänä aamuna |
Järvihirviö 16.09.2003 21:42:38 | |
---|
RHCP:n keikkaa en nähnyt, mutta musasta pidän. Loistavaa soittoa ja helkkarin tarttuvia biisejä. Pienellä varauksella lähdin kuuntelemaan tuttuni kehotuksesta, mutta muutaman biisin jälkeen olin jo lähes koukussa. Ei jaksa toistella itseään. Mars Volta on upea. Period. |
FrankComa 16.09.2003 22:20:49 | |
---|
ihan kivaa musaa...en oo vielä kerenny paljoo kuuntelemaan.. Die Eier Von Satan! |
elina_kerttu 16.09.2003 22:32:13 | |
---|
Nyt mun kyllä täytyy ilmaista mielipiteeni aiheesta: Meinaa PÄÄ RÄJÄHTÄÄ! Ei millään hyvällä.. Tai sitten olen vain saanut traumoja Hartwall Arenan takarivin kajareista. |
eschon 16.09.2003 23:04:26 | |
---|
...ja ne suurimmat hittibiisitkin oli muistaakseni väsynyttä räppiä. ? ... Pitänee ottaa At the Drive Inkin tarkempaan kuunteluun. otappa tosiaan uudelleen kuunteluun .scenester. |
rather be dead 18.09.2003 17:49:55 | |
---|
? otappa tosiaan uudelleen kuunteluun Jep, todellakin! Heheh :) "I could have died with you" |
vexu 18.09.2003 22:15:04 | |
---|
Mars Volta kyllä yllätti täysin kun bändistä mitään tietämättä eka kertaa kuuli tuon levyn. Erittäin vakuuttava ja mielenkiintoinen debyytti. Kieltämättä ATDI:n jäänteistä on lähtenyt hyvinkin erilaistsa musiikkia Marsin ja Spartan muodossa. On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero. |
Bacchus 18.09.2003 22:49:11 | |
---|
Pari viikkoa sitten yllättäen löysin kyseisen bändin. Olin levyostoksilla Spinecenterissä ja siellä soi taustalla mielenkiintosta musiikkia, jotenkin sai kuuntelemaan ja keskittymään. Kysyin sitten myyjältä mikä on bändi ja se pukkas levyn käteen: Mars Volta, ikinä kuullukaan. Pakkohan se oli ostaa, ja täytyy sanoa että loisto tuttavuus onkin! Nyt joku addressi pystyyn että tulisivat Suomeen seuraavalla kiertueella. Ja on kyllä kova mies rummuissa heillä, tosi luova ja omaperäinen. "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
Solex 20.09.2003 11:24:59 | |
---|
Itsekkin bongasin Mars Voltan Peppersien keikalta ja kova show kyllä vakuutti. Laulaja tosiaan heilui kuin vimmattu ja kitaristin lavatyöskentely oli ihailtavaa, ilmeisen loistava livebändi siis! Musa on kyllä kertakaikkiaan loistavaa, enpäs menetäkkään toivoani nykyrokin suhteen =). Kyseessä on ainakin minulle yksi vuoden piristivämmistä julkaisusta Väkivalta Lopettaa Vittuilun. |