Aihe: Hanoi Popfinlandiassa
1 2
Hellacopter
10.12.2003 13:16:10
Mitä piditte?

Itse olin todella tyytyväinen poikien keikkaan, erityisesti andyyn, joka seisoskeli tukevasti molemmilla tassuillaan, ja soittikin varsin loistokkaasti. YES!

Kävi kyllä jo mielessä, että koko homma kaatuu andyn ryyppäilyyn ja myöhästelyyn, yms kikkailuun, mutta ehkä tästä vielä hyvä tulee, jopa suuressa maailmassa.
Ainakin toivon niin. Monroe ansaitsisi sen.
M-Juhana
10.12.2003 13:46:30

Ihan OK ! Tästä on jo turinnaa vissiin kolmessa threadissa ;)
Who the fuck is Mick Jagger...
Danny s
10.12.2003 17:32:49
Joo, tämä keskustelu on käynnissä jo tuolla yleiset-puolella sekä tuolla Hanoi jossittelussa..

Mutta Andy oli mielestäni heikolla soittotuulella, tai siis liian kännissä, mutta kyllä Hanoi silti tapahtuman ainoa kirkas tähti oli..Ja paikan päällä ainoa tunnelman nostattaja. Monroe todellakin ansaitsee kaiken mitä maailma voi tarjota, mutta andy saisi joskus ilmaantua lavalle vähän paremmassa kuosissa.
J.K.Ruudio
10.12.2003 20:44:54
Mä ne pitänyt esityksestä erityisesti,vaikka kovasti odotin sitä. Suurin syy juuri toi Andyn kännipäissään oleminen,vaikka se nyt asiaan kuuluukin. Tuntuis,et se ei tajuu siellä muuta kun soittaa skittaa. Ei saanu ees mitään selvää,et mitä se huus yleisölle välillä.
Tuplat ne olla pitää!
aivokuolio
11.12.2003 00:42:51
alkaa jo pikkuhiljaa ärsyttää tämä hanoi-fanien(jollainen olen toki itsekin) täysin sokea kehuminen ja epäkriittisyys bändiä, ja erityisesti andya kohtaan. tuntuu että hulkko saisi suurinpiirtein kaivaa persettä lavalla, ja nämä fanaatikot pitäisivät äijjää suurinpiirtein jumalana. aika puukorva ja säkkisokea täytyy olla, jos ei näe kuinka huonosti äijä hoitaa hommansa lavalla. kiesus sentään!
räkäistä raivoa karusta pohjolasta: trio aivokuolio
samwyse
11.12.2003 00:46:08

Ei saanu ees mitään selvää,et mitä se huus yleisölle välillä.

Tuo nyt on positiivinen asia.
mrbarfly
11.12.2003 08:57:03
Helvetin kovahan tuo. Mie en vaan pysty ymmärtämään näitä kännijuttuja, Andyhän on tuollainen suurin piirtein aina. Vai perustuiko ne siihen kun herran piti saada sanoa sanottavansa. Soitossa ei tasan ole mitään vikaa, nyt tuo on 10+ kertaa katsottu ja kuunneltu, kuulokkeilla vielä jopa. Ihan v*tun kova veto, ulkomaille vaan poijaat, saa jäädä Suomen armas tuulipukukansa kaivelemaan persettään tänne :-D

Mitään kritiikitöntä kehumista, siat eivät vaan käsitä saavansa helmiä !
"It's hard being faithful when you're in love with life" -Tyla
Hetkellisten Mielijohteiden Arkisto
sormunen
11.12.2003 09:56:13
Tuntuis,et se ei tajuu siellä muuta kun soittaa skittaa.

Mutta eikös se herran jumala sitä varten siellä lavalla justiinsa ole?
JMP71
11.12.2003 10:17:30
Minulla ainakin rupesi melkeen hävettään se Andyn sölkötys itsekkyydestä tms. Onneksi Monroe pisti homman poikki äkkiä. Jos ei ole asiaa, vois pitää turpansa kiinni. Ja keskittyä siihen kitaran soittoon.. ei se niin onnistunutta ollu.
Hanki parempaa luettavaa.
Hellacopter
11.12.2003 12:06:32
Minulla ainakin rupesi melkeen hävettään se Andyn sölkötys itsekkyydestä tms. Onneksi Monroe pisti homman poikki äkkiä. Jos ei ole asiaa, vois pitää turpansa kiinni. Ja keskittyä siihen kitaran soittoon.. ei se niin onnistunutta ollu.

Oho..ilmeisesti mä oon missannu jotain akuuttia, koska en ihan alusta asti ollu mukana..

Ja joku sano jotain andyn sokeasta kehumisesta...mun mielestä se jätkä on nykyhanoin heikoin/epävarmin/typerin tekijä. Monroe on se ammattilainen tuossa kokoonpanossa, mikä pyörittää pumppua. mutta tosiasiahan on, että andy kuuluu hanoihin. Ja mä olin iloinen jo pelkästään siitä, et se mies pysty seisomaan omilla jaloillaan,eikä nojaillu pa-vehkeisiin, costelloon, seiniin, tms. tukeen
anguished
11.12.2003 12:27:40
Itse en ehkä Hanoista niin erityisesti perusta, mutta kyllähän täytyy totuuden nimissä myöntää, että hemmetin hyvän keikan jätkät vetivät! Siinä mentiin eikä meinattuhu.

rok
ba-Rokki
Bluesmies
11.12.2003 18:57:28
Viime maanantaina katsoin mccoys-shown ja siinähän näytettiin tämä andyn lyönti timpan kasvoille. Siis voi jumalauta, onneks timpa otti sen leikillä, mutta andy oli kyllä ihan tosissaan. Kaiken lisäks näytti, että se löi sitä suht. kovaa. Voiko olla ketään niin itsekeskeistä tyyppiä ku andy? Olen monesti miettinyt, että kyllä mahtaa välillä costelloakin vituttaa andyn kanssa soittaminen, sillä mielestäni kyllä costello pesee andyn mennen tullen.
Kitara on tyhmä!!!
samwyse
11.12.2003 19:10:10

Voiko olla ketään niin itsekeskeistä tyyppiä ku andy? Olen monesti miettinyt, että kyllä mahtaa välillä costelloakin vituttaa andyn kanssa soittaminen, sillä mielestäni kyllä costello pesee andyn mennen tullen.

Pari jaksoa katsoin, kunnes selvisi, että jokainen jakso on sitä kun Ändy whinee (kännissä) jostain asiasta kuin pahainen kakara.
M-Juhana
12.12.2003 09:54:40

Niin, kyllähä Andy tuntuu muuttuvan vaan isommaksi parodiaksi itsestään.
Who the fuck is Mick Jagger...
Raakkis
12.12.2003 12:42:06

Kyllä Andyllä ja hanoillakin on jo varaa olla kännissä keikalla sellainen suosio on jo saavutettu
aivokuolio
12.12.2003 14:29:29
Kyllä Andyllä ja hanoillakin on jo varaa olla kännissä keikalla sellainen suosio on jo saavutettu

nerokasta.
Fortune
12.12.2003 15:10:23

Sama periaatehan voisi päteä vaikkapa Nokiaan; samahan heidän on tehdä toimimattomia puhelimia ja heilua töissä ympäripäissään, kun puhelimia on myyty niin paljon.

Itse asiassa ko. firmalta puuttuu käsittääkseni vain se humalassa heiluminen, mutta you get the point.
"Look behind you, a three-headed guitar!"
mikko1
12.12.2003 15:30:16

minulla tämä vain nosti fiilistä ja nauratti perkeleesti.
"Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
mrbarfly
13.12.2003 05:39:34
Erikoista muuten, miten täälläkin jokaikisessä Hanoi-threadissa puhutaan enemmän kaikesta muusta kuin Hanoin musiikista. McCoy on varmaan melkoinen kusipää nauttineena, mutta miehen duunihan on tehdä musiikkia ja sen hän käsittääkseni klaaraa. Muu private life osasto on sitten enimmäkseen hänen oma asiansa (poislukien julkiset typeryydet kuten mm. se itsekkyys tölväisy). Pointin ollessa ehkä jotain sen suuntaista että jopa vielä sikamaisemmin käyttäytyviä starboja löytyy kyllä, Andy vaan jostain syystä onnistuu suomalaisia ärsyttävän poikkeuksellisen paljon pelkällä olemuksellaan. IMHO
"It's hard being faithful when you're in love with life" -Tyla
Hetkellisten Mielijohteiden Arkisto
Free Bird
13.12.2003 11:05:11
Sama periaatehan voisi päteä vaikkapa Nokiaan; samahan heidän on tehdä toimimattomia puhelimia ja heilua töissä ympäripäissään, kun puhelimia on myyty niin paljon.

Itse asiassa ko. firmalta puuttuu käsittääkseni vain se humalassa heiluminen, mutta you get the point.

Suurimman osan mielestä Hanoi toimii.

Kyllä, jos puhelimeni toimii, minulle on ihan sama kuinka kovassa kännissä se on tehty.
Bleed Fuckin´ Black Label
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)