Aihe: Armos
1
anttipi
04.12.2003 12:48:29

Näkikö kukaan Tavastialla Apulannan jälkeen esiintynyttä Armosta? Itse en valitettavasti ollut paikan päällä, mutta kuulemma itse Toni W. oli ollut varsin haltioitunut näkemästään. Armos on persoonallinen "mies ja kitara"-tyylinen trubaduuri (tavaramerkkinään mm. aito turbaani!), jonka riipaisevia sanoituksia juuri Toni Wirtanen kehui viime viikon Nyt-liitteessä. Huhujen mukaan miehestä on noussut melkoinen haloo "alan piireissä" eikä suotta.

Kuulin eilen Tampereen Amadeuksessa Armosin tulevaa joulusinkkua, joka oli hämmentävän hienoa matskua! Veikkaanpa, että se saa tulevina joulunalusviikkoina mukavasti radiosoittoa. Miehen lahjat muuten äkkäsi ensimmäisenä itse Lex Luthor (Palefacen ja Negativen tuottaja) ja veikkaanpa Armosin uran muutenkin olevan nousujohteinen.
Jani The Rock
04.12.2003 13:29:58

"Lex Luthor"? Ja mitä seuraavaksi? Tohtori Mustekala?
Lowriding appeals to bad dudes.
salmivaara
05.12.2003 11:40:28

Heh!
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
aikavaikea
05.12.2003 11:41:35

Taika-Jim ja Lothar
Muista aamuisin herätä, tehdä hyvin turha työsi. Kello käy sinun aikaasi, sinun lyhyttä aikaasi.
salmivaara
05.12.2003 12:44:45

Taika-Jim ja Lothar

Lothar -niminen bändi löytyy Suomesta.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)