Aihe: Me First And The Gimme Gimmes
1
Juugeli
03.01.2004 19:15:26
Kuka kuuntelee?
Tekee aivan loistavia punkcovereita vanhoista pop/rockbiiseistä. Onko tämä vielä koossa ja ovatko he levyttäneet muuta kuin covereita?
I miss the comfort in being sad (Kurt Cobain)
KJM
03.01.2004 19:20:31
juu mä oon kuullu yhen biisin näiltä ja se oli kyllä hyvä. eli Wild World!
paskanvitut!
Errorist
03.01.2004 23:34:06
Kuka kuuntelee?
Tekee aivan loistavia punkcovereita vanhoista pop/rockbiiseistä. Onko tämä vielä koossa ja ovatko he levyttäneet muuta kuin covereita?

Minä kuuntelen jonkun verran. Loistavia biisejä ovat saaneet aikaan ja vähemmän loistavia myös. Koossa ovat, tulihan heilta vasta vähän aikaa sitten levykin, mutta kovereita vaan levyttelevät. MFATGG:n muusikothan ovat taattua laatua kuitenkin: jäsenet soittelevat mm. sellaisissa bändeissä tämän projektin ohella kuin NOFX, Lagwagon ja Foo Fighters. Hyvä bändi.
you are a hippie you smell like skunk i'm your arch-enemy a middle class streetpunk -nofx
-Mickill-
04.01.2004 17:57:06
MFATGG:n muusikothan ovat taattua laatua kuitenkin: jäsenet soittelevat mm. sellaisissa bändeissä tämän projektin ohella kuin NOFX, Lagwagon ja Foo Fighters. Hyvä bändi.

Kuka NOFX jäbä tossa soittelee? Fat Mike kenties?
Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003-
Il Brutto
04.01.2004 18:19:00

Kuka NOFX jäbä tossa soittelee? Fat Mike kenties?

Fat Mikehän se.
Dead bodies everywhere Piles of blood and entrails and hair I'm bleeding from the inside from the Armageddon outside -Armstrong/Frederiksen
kivi
05.01.2004 01:42:32
Onko tämä vielä koossa ja ovatko he levyttäneet muuta kuin covereita?

On koossa, ja uus (neljäs vai onkse jo viides) levy ilmestyy näihin aikoihin, siltä kuulin vasta promosinkun. MFATGG's:iä (:-) ) on tullut kuunneltua varsinkin keikkareissuilla urakalla, jotenkin se natsaa kaikkien musiikkimakuun jollain oudolla tavalla.

Oma suosikkini on silti edelleen kolmesta ekasta se "-Are A Drag", jolla coveroivat vanhoja musikaalisävelmiä. Muita kuin covereita eivät toivottavasti ala tehdä, saattaisi pointti kadota.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Arcibald
05.01.2004 10:59:28
Kukas soittaa Foo Fightersissa ja mitä?
Rock
vernie
05.01.2004 11:06:49
Ihan loistava bändi. En muuten tiennyt, että toi on tommonen isojen bändien sivuprojektiviritys. Kysytään nyt vielä, että kuka Lag Wagonin jäsen tossa on?
Sarveiskalvo on katsojan silmässä.
e.dagger
05.01.2004 12:24:38
Ihan loistava bändi. En muuten tiennyt, että toi on tommonen isojen bändien sivuprojektiviritys. Kysytään nyt vielä, että kuka Lag Wagonin jäsen tossa on?

Foo´ssa soittelee kitaristi Chris Shiflett ja Lagwagonista MFATGG:ssä ovat rumpali Dave Raun ja kitaristi/laulaja Joey Cape. Kool.
ive got a book of matches ive got a can of kerosene ive got some bad ideas, involving you and me.
Kjukka
05.01.2004 12:26:02 (muokattu 05.01.2004 12:27:19)

Kukas soittaa Foo Fightersissa ja mitä?

Chris Shiflett ja kitaraa.

Ja rumpali taitaa olla Lagwagonista.

EDIT: No niin, olin hidas. Alkaline Trio on kanssa kova bändi, e.dagger :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)