Aihe: Lynyrd Skynyrd soittajat
1 2
Leonard Skinner
31.12.2003 19:26:14
Päivää

Löytyykö muusikoiden.net:istä yhtään Lynyrd Skynyrd kitaristia minun lisäkseni. Jos löytyy ni mitä biisejä osaatte soittaa ja kauanko ootte treenannu ja kuunnellu?
volvo740
31.12.2003 22:20:34
Saaako basisti vastata? Vastaan silti. Bändin kanssa treenataan tällä hetkellä n.20 Skynyrdin biisiä...Call Me The Breeze, Truck Drivin´ Man, Swamp Music, Gimme Three Steps muutamia mainitakseni...hyvää Uutta Vuotta!
Lada ei toimi koskaan kunnolla muttei koskaan niin huonosti ettei sillä pääsisi.
Leonard Skinner
31.12.2003 22:29:06 (muokattu 31.12.2003 22:39:25)
Joo tietenkin saa, minä itse soittelen Freebirdiä, Alabamaa, Needle and the spoon, call me the breeze, working for mca + monta muuta. Call me the breezessä on muuten helvetin hyvä meininki varsinkin sooloissa.

Onko teillä vaikka mp3:a jostain soittamastanne Skynyrd biisistä?

Ja hyvää uutta vuotta sinnekkin!
volvo740
02.01.2004 10:56:08
Joo tietenkin saa, minä itse soittelen Freebirdiä, Alabamaa, Needle and the spoon, call me the breeze, working for mca + monta muuta. Call me the breezessä on muuten helvetin hyvä meininki varsinkin sooloissa.

Onko teillä vaikka mp3:a jostain soittamastanne Skynyrd biisistä?

Ja hyvää uutta vuotta sinnekkin!

Ei olla nauhoiteltu. Tässä lisää biisejä:
-MCA
-I Got The Same Old Blues
-The Needle And The Spoon
-Searchin
-Simple Man
onhan noita
Lada ei toimi koskaan kunnolla muttei koskaan niin huonosti ettei sillä pääsisi.
M-Juhana
02.01.2004 11:00:03

Don't Ask Stupid Questions on kyllä ihan tykki ;)

Mahtava lyriikka ;)
Who the fuck is Mick Jagger...
Keke Urlaub
02.01.2004 11:03:34

Saturday night special, Gimme three steps, Alabama, Free Bird, That smell, Whiskey Rock-a-roller, I know a little...onhan noita tullu soiteltua.
"Niin naurettavaa, ettei naurata." -TL
Jani The Rock
02.01.2004 12:51:12

Juuri eilen tuli jammattua levyn mukana esim. Call me the breeze, Double trouble, Down south jukin`, Tuesday`s gone, Simple man etc. Varmasti ei mennyt ns. kirjan mukaan, mutta olipa sitäkin hauskempaa.
Lowriding appeals to bad dudes.
Flash
02.01.2004 16:49:59

Soittelen nykyisin kitaraa Skynyrd cover bändissä. Biisejä on listalla parikymmentä. Omia suosikkeja: Call Me The Breeze, Gimme Back My Bullets, Gimme Three Steps, The Needle And The Spoon, Searchin', Swamp Music, Truck Drivin' Man, Whiskey Rock-a-Roller ja Working For MCA.
Rock And Roll Can Never Die
vantage
03.01.2004 01:20:18
Yks bändi mulla soitta tuota last rebeliä...
Heavy Metal Is The Law
NYdoll
03.01.2004 14:41:23

Niinpä niin. Last rebelia soitellaan.
"I´ve got razorblade lips, gonna kiss some wrists tonight..." Turbonegro - Fuck the world
oulukyllosa
05.01.2004 15:14:11

Päivää

Löytyykö muusikoiden.net:istä yhtään Lynyrd Skynyrd kitaristia minun lisäkseni. Jos löytyy ni mitä biisejä osaatte soittaa ja kauanko ootte treenannu ja kuunnellu?

Kuunnellu 10 vuotta satunnaisesti.3 vuotta joka päivä.Treenaan biisejä joka päivä.Muutamaa biisiä en osaa (70-luvun tuotannosta).Tällä hetkellä työn alla That Smellin Gainesin soolot.Haastava.Miltei mahdoton.Voi olla ettei onnistu.
---"play some skynyrd,man!"---
oulukyllosa
05.01.2004 15:18:54

Ei olla nauhoiteltu. Tässä lisää biisejä:
-MCA
-I Got The Same Old Blues
-The Needle And The Spoon
-Searchin
-Simple Man
onhan noita

Onhan meillä se 40 sekunnin treenikämpällä kuvattu musiikkivideo Gimme back my Bulletsista.Joo mut sinä itsekää et oo nähny sitä vielä.
---"play some skynyrd,man!"---
volvo740
06.01.2004 17:00:45
Onhan meillä se 40 sekunnin treenikämpällä kuvattu musiikkivideo Gimme back my Bulletsista.Joo mut sinä itsekää et oo nähny sitä vielä.

Niin olihan se sekin tosiaan. Joku vois päätellä että ollaan samassa bändissä.
Veikko
06.01.2004 17:48:44
Ballad of Curtis Loew(akustinen), Simple Man, Tuesday's Gone, Freebird, Sweet Home. Eivät mene nuotti nuotilta, mutta mukaillen mukavasti.
"Sähköurku!!!" (nuoren J. Karjalaisen äänellä)
Meisseli
06.01.2004 20:01:04

Simple man.MCA.On the hunt.Alabama,Freebird,joitain muita ei jaksa muistaa. levyn mukana ei nyt niin nuotilleen mutta kiva soittaa.
can't help 'bout the shape I'm in. I can't sing I ain't pretty and my legs are thin
Flash
07.01.2004 08:25:24

Niin olihan se sekin tosiaan. Joku vois päätellä että ollaan samassa bändissä.

Pitäisköhän meidän täälläkin kuulutella sen kosketinsoittajan perään? :)
Rock And Roll Can Never Die
salmivaara
07.01.2004 10:17:24

Mistä levystä kannattaisi aloittaa Lynyrd Skynyryin kuuntelu? Pronounced.. vai joku muu?
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Bee-äf
07.01.2004 11:36:03
Mistä levystä kannattaisi aloittaa Lynyrd Skynyryin kuuntelu? Pronounced.. vai joku muu?

Livestä: One more off the road
Jani The Rock
07.01.2004 14:16:20

Tuo Old Time Greats on hyvä kokoelma, jos sellaista kaipaa. 30 biisiä eikä edes kallis.
Rough and tough and plenty mean.
volvo740
08.01.2004 07:22:21
Pitäisköhän meidän täälläkin kuulutella sen kosketinsoittajan perään? :)

Hyvä idea...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)