Aihe: n*e*r*d
1
saturnzreturn
27.12.2003 19:39:56
hakuhan ei siis toimi mutta en ole kyllä nähnyt tätä topiccia täällä missään..

siis, käsittämättömän hyvä orkesteri.. ensimmäistä kertaa moneen vuoteen törmään sellaiseen levyyn jonka kuuntelen viikossa melkein puhki, eli tämä kyseisen orkesterin in search of.. joku voisi kuulla tämän hiphoppina jota on höystetty rock-pop vaikutteilla, mutta minä näen sen aivan toisinpäin..

tuottajakaksikko neptunes ei siis ole mikään ihan turhaan kehuttu aspekti, jätkät hoitaa hommansa todella tyylikkäästi, joten älkää antako minkään pharrelin esiintymisen jossain justin timberlaken videossa häiritä..

levy muuten kuulemma äänitettiin ensin varsin paljon uutta teknologiaa suosien, mutta sitten pöytä tyhjennettiin ja otettiin oikeat soittimet käyttöön, tietääköhän kukaan saako tätä "alkuperäistä" levyä mistään..

ja kehukaa nyt muutkin
ei naiset käy paskalla
pölyrytmi
28.12.2003 04:34:12
Kehutaan, kehutaan!

Kuulin joskus muutamaan otteeseen radiosta. Kovaa shittii.

:)
gheisari
28.12.2003 11:01:11
en tykköö
saturnzreturn
29.12.2003 09:17:54
Kehutaan, kehutaan!

Kuulin joskus muutamaan otteeseen radiosta. Kovaa shittii.

:)

ja radiohitithän ei ikinä ole niitä levyn parhaimpia...vaikka tässä tapauksessa kyllä pirun hyviä nekin...provider ja lapdance
ei naiset käy paskalla
parinc.
29.12.2003 20:27:04
ja radiohitithän ei ikinä ole niitä levyn parhaimpia...vaikka tässä tapauksessa kyllä pirun hyviä nekin...provider ja lapdance

Lapdance toimii muuten parhaiten NINin Reznorin remixaamana.
Myy mulle lippu Danko Jonesiin Tavastialle 19.12.!
saturnzreturn
30.12.2003 09:55:58
Lapdance toimii muuten parhaiten NINin Reznorin remixaamana.

siis häh... en ole kuullut´kaan moisestaa proggiksesta, voikohan jossain mahdollisesti kuunnella pläjäyksen?
ei naiset käy paskalla
parinc.
30.12.2003 14:52:07
siis häh... en ole kuullut´kaan moisestaa proggiksesta, voikohan jossain mahdollisesti kuunnella pläjäyksen?

Se on Lapdancen sinkulla, joka julkaistiin kai pari vuotta sitten. Ei hirveen merkittävästi erilainen kuin alkuperäinen, vähän on kuitenkin enemmän särmää. Varmaan jostain Kazaasta löytyy jos haluat kuulla biisin.
Myy mulle lippu Danko Jonesiin Tavastialle 19.12.!
saturnzreturn
31.12.2003 15:39:49
Se on Lapdancen sinkulla, joka julkaistiin kai pari vuotta sitten. Ei hirveen merkittävästi erilainen kuin alkuperäinen, vähän on kuitenkin enemmän särmää. Varmaan jostain Kazaasta löytyy jos haluat kuulla biisin.

tiiäkkö mitään tosta alkuperäsestä levystä joka oli tehty enemmänkin koneilla... kun katoin jonkun levykaupan listaa ni siellä luki että "in search of... second version" ihan niinkuin se olisi julkaistu se konelevykin
ei naiset käy paskalla
parinc.
01.01.2004 16:49:46
tiiäkkö mitään tosta alkuperäsestä levystä joka oli tehty enemmänkin koneilla... kun katoin jonkun levykaupan listaa ni siellä luki että "in search of... second version" ihan niinkuin se olisi julkaistu se konelevykin

on se julkaistu, mutta en oo nähnyt sitä kotisuomessa missään. jenkeissä ainakin ollut ulkona ja myynytkin kai aika reippaasti. muutaman biisin oon kuullut, tää kakkosversio vaikuttaa helvetisti kiinnostavammalta.
Myy mulle lippu Monster Magnetiin 8.3.2004!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)