Aihe: Megadeth palaa kehiin
1
HaloOfFlies
20.01.2004 10:12:00

Jenkkiläinen metalliryhmä Megadeth tekee paluuta. Kitaristilaulaja Dave Mustaine on ilmoittanut saavansa uuden Megadeth-albumin purkkiin maaliskuun loppuun mennessä. Miehen käsivamma, joka lopetti Megadethin uran vuonna 2002, on siis täydellisesti ohimennyttä aikaa.

- Otin ensin yhteyttä Megadethin 'Rust in Peace' -aikakauden jäseniin (Marty Friedman, Nick Menza ja David Ellefson), mutta he eivät kiireiltään ole ehtineet studioon kanssani. Olenkin tehnyt tulevan albumin Chris Polandin (Megadethin jäsen yhtyeen varhaisilla albumeilla), Vinnie Colaiutan ja Jimmy Sloasin kanssa.

- Levylle tulee paljon uudelleen nauhoitettua materiaalia Megadethin menneiltä vuosilta. Sävelsimme aikoinaan paljon musiikkia, jota ei koskaan julkaistu. Olen varma, että ihmiset ovat levyn kuultuaan todella kummissaan, miten olemme voineet jättää moisia kappaleita julkaisematta.. Ne ovat loistavia ja erittäin raskaita lauluja!

Megadeth-pomon sanoituksista julkaistaan myös kirja.

- Sanctuary kysyi minulta kolmisen vuotta sitten, julkaisisimmeko opuksen, jossa olisi kaikki sanoitukseni ja niiden "selitykset". Olen nyt saanut kirjan valmiiksi ja se on toimitettu Sanctuarylle julkaistavaksi, Mustaine kertoo.

Kerrottakoon myös, että Capitol Records laittaa tänä vuonna kauppoihin Megadethin varhaisia albumeja (ainakin 'Peace Sells, But Who's Buying' ja 'So Far, So Good, So What') remasteroituina. Uusiin versioihin tulee myös bonusbiisejä.
"Viissataatonnia käteen ja keihäs lentää 100 metriä" - Seppo Räty
kid ego
20.01.2004 10:13:03

"Toi muija painaa varmaan hehtaarin!" - kaverin suusta
"Mä en kyllä auraa neliöjuurtakaan!" - toinen kaveri
O(+
21.01.2004 16:35:52
Dave "Robottikäsi" ei ikinä lopeta
moi
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)