Cathi777 09.01.2004 09:29:40 | |
---|
Helkkari, että oli hyvä keikka.. Täytyy sanoa, että aina kun menee näitä Ruotsin rockbändejä tsiikaamaan niin täytyy ihmetellä, että mistä niillä riittää noita karismaattisia laulajia ja aivan helkkarin hyvää meininkiä. Ollaanko me suomalaiset niin jurottajia, että livenä ei oikein saada meininkiä aikaan. Ne jotka eilisen keikan näkivät niin tietävät mistä puhun. Tuollaista meininkiä ei Suomessa ole juuri kuin Flaming Sideburnsilla ja sekin jäisi kyllä tälle aktille kakkoseksi. Muuten keikasta niin oli hyvä, että uuteen ja ekaan levyyn keskityttiin paljon, koska ne on ehdottomasti parhaat levyt. Vaikka yleisöä oli vähän niin yllättävän hyvä meininki siellä oli. Veri on vettä sakeampaa |
-Mickill- 14.01.2004 13:53:07 | |
---|
Fuck, ois ollu kiva nähdä toi kyllä. Nyt kun se uusin levykin on ruvennut kuulostamaan hyvältä, alussa se kuulosti jotenkin tylsältä mutta nyt siitä on ruvennut löytymään monta toimivaa rallia. Ei silti Bad Sneakers & A Pina Colada levyn voittanutta ole, se on aivan timanttilevy! Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003- |
Viceroy 17.01.2004 18:01:58 | |
---|
Helkkari, että oli hyvä keikka.. Täytyy sanoa, että aina kun menee näitä Ruotsin rockbändejä tsiikaamaan niin täytyy ihmetellä, että mistä niillä riittää noita karismaattisia laulajia ja aivan helkkarin hyvää meininkiä. Ollaanko me suomalaiset niin jurottajia, että livenä ei oikein saada meininkiä aikaan. Ne jotka eilisen keikan näkivät niin tietävät mistä puhun. Tuollaista meininkiä ei Suomessa ole juuri kuin Flaming Sideburnsilla ja sekin jäisi kyllä tälle aktille kakkoseksi. Muuten keikasta niin oli hyvä, että uuteen ja ekaan levyyn keskityttiin paljon, koska ne on ehdottomasti parhaat levyt. Vaikka yleisöä oli vähän niin yllättävän hyvä meininki siellä oli. No mutta onhan meilläkin Sideburnsin lisäksi ainakin Valon ja Tuomen Villet, Rautiaisen Timo (eri tavalla karismaattinen, tosin) ja Turusen Tarja. Vain muutamia mainitakseni. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Uforomeo 19.01.2004 08:45:21 | |
---|
Oli joo tyylikäs keikka. Hyvää rokkimeininkiä ja tyylikkäitä jammailuja jätkiltä. Loistava rumpali. Ja tämä tulee nyt sellaisen ihmisen suusta, joka ei muuten ko. bändin meiningistä ole aiemmin innostunut. Hyvä keikka. Vakuutti meikäläisen. Candyass hairboy out to get me it’s the year of payin’ back |
Cathi777 19.01.2004 09:25:45 | |
---|
No mutta onhan meilläkin Sideburnsin lisäksi ainakin Valon ja Tuomen Villet, Rautiaisen Timo (eri tavalla karismaattinen, tosin) ja Turusen Tarja. Vain muutamia mainitakseni. Mut, mut... Olen kaikki noi nähnyt livenä useammankin kerran niin silti jäi kakkoseksi noi kaikki tälle aktille. Ei maha mitään. Niin ja joku Turusen Tarja, mitä meininkiä sillä muka on lavalla??? Villet on kyllä ihan jees, varsinkin Tuomi. Niin ja Rautiaisesta vielä se, että siinä on kyllä maailman tylsin liveakti, kun niitä katsoo. Veri on vettä sakeampaa |