Velli 28.12.2003 17:41:25 | |
---|
Kuunnelkaapa sieltä lopusta kohta 3:57. Tarkempi kohta (jos on mittarit vähän eri lukemissa muilla): siellä lopussa kun siinä synariffissä tulee korkealta F-sointu. Eddie vähän sössii sen soinnun =). Pitää kuunnella aika kovalla että sen huomaa. Aika vähäpätöinen topic, mutta suurena Jump-fanina se ainakin itseäni kiinnosti. |
Härski 28.12.2003 17:47:58 | |
---|
Niin, ketään ei kiinnosta. Kysy vaikka oraakkelilta. Se vastaa, että "Teräsmistä." |
Jailbird 28.12.2003 18:52:07 | |
---|
Niin.mitä opimme tästä? Kitaristit pysyköön lestissään! ja soittakoon vain omaa soitinta. Eikä korvat puutuneina omista "tilutuksistaan", pää täynnä omaa hyvyyttään, luulko osaavanne kaikkia soittimia. Heh-hee |
Härski 28.12.2003 18:55:36 | |
---|
Heh-hee Heh-hee, katos mun s-postiosoite ihan huvikses. Tuli vaan miäleen. |
Jailbird 28.12.2003 19:42:24 | |
---|
Sul on hieno sähköpostiosoite! Lienee samasta LP:n kannesta ideoitu kun mun nimimerkki. |
Härski 28.12.2003 19:44:17 | |
---|
Sul on hieno sähköpostiosoite! Lienee samasta LP:n kannesta ideoitu kun mun nimimerkki. Kyllä kyllä. Parhaan bändin asiallahan tässä ollaan... |
KooAa 28.12.2003 23:41:08 | |
---|
Miu mielestä se koko Jump on yks virhe. Luolamiesrochia avaruusajan teknolokialla. Sool. -arva |
Skebaholikko 29.12.2003 01:58:15 | |
---|
No eipä tämä seikka kyllä sitä puolta hetkauta että Jump on yhä musiikin historian täydellisimpiä neliminuuttisia........mitäköhän naapurit tykkäisivät siitä näin kahdelta yöllä.......... Krusty The Clown to Mr.Burns at the Springfield Republican party meeting: "Are you guys any good at covering up youthful and middle-aged indiscretions?" "Are these indiscretions romantic, financial or treasonous?" "Russian hooker, you tell me!" |
Baroquean 29.12.2003 03:12:31 | |
---|
Niin kyllähän noita pikku mokia löytää aina sieltä sun täältä. Esim. Judas Priestin levyiltä löytyy aika monta, varsinkin vähän vanhemmilta levyiltä (Ei kylläkään meikäläistä haittaa.). Ja samat virheet ovat myös uudemmissa remasters-versioissa. Eli ei niitä enää jälkeenpäin yritetä edes peitellä. Tehty mikä tehty! =) Arbeit macht frei. |
Halenism 29.12.2003 11:27:08 | |
---|
Kuunnelkaapa sieltä lopusta kohta 3:57. Tarkempi kohta (jos on mittarit vähän eri lukemissa muilla): siellä lopussa kun siinä synariffissä tulee korkealta F-sointu. Eddie vähän sössii sen soinnun =). Pitää kuunnella aika kovalla että sen huomaa. Aika vähäpätöinen topic, mutta suurena Jump-fanina se ainakin itseäni kiinnosti. Kysynpä vaan että mikä sinä olet sanomaan että Jumpissa on virhe? En kiellä etteikö studiossa ole voinut sellainen tulla ja se levylle päätyä, mutta jos Eddie poika tekee tajuttoman hyvän kappaleen niin on jotenkin hassua että 20 vuotta myöhemmin joku "heebo" suomesta sanoo kuulevansa siinä virheen. Ehkä se F-sointu on juuri sellainen kuin sen haluttiinkin olevan. Pah... |
samwyse 29.12.2003 12:08:30 | |
---|
offtopiccia, AC/DC:n Hells Bellsissä on sössitty, Brian laulaa sanan väärin ja siihen on liimattu oikea sitten teipillä vähän ohi. (Up => Down) |
Velli 29.12.2003 12:51:51 | |
---|
offtopiccia, AC/DC:n Hells Bellsissä on sössitty, Brian laulaa sanan väärin ja siihen on liimattu oikea sitten teipillä vähän ohi. (Up => Down) Wow! Muistatko tarkkaa kohtaa missä toi tulee? |
Juzzu 29.12.2003 12:58:31 | |
---|
Ehkä EVH teki sen tarkoituksella, että suomen rock-poliiseille riittäisi työnsarjaa ;o) Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Sperm Donor 29.12.2003 13:53:23 | |
---|
Eppujen Njet njetissä taitaa viimeinen bassosointu mennä Saarelalta hieman pieleen, onko kukaan huomannut? Ei kyllä mikään veret seisauttava juttu mutta silti. |
Huevos 29.12.2003 14:22:51 | |
---|
Kysynpä vaan että mikä sinä olet sanomaan että Jumpissa on virhe? En kiellä etteikö studiossa ole voinut sellainen tulla ja se levylle päätyä, mutta jos Eddie poika tekee tajuttoman hyvän kappaleen niin on jotenkin hassua että 20 vuotta myöhemmin joku "heebo" suomesta sanoo kuulevansa siinä virheen. Ehkä se F-sointu on juuri sellainen kuin sen haluttiinkin olevan. tai ehkä sä et pysty myöntämään totuutta, ku oot niin f4n1p01k4. |
PekkaRii 29.12.2003 18:14:54 | |
---|
Jep jep, voipi olla juu. Tosin eipä haittaa. Silloinhan biisit vedettiin suoraan nauhalle, tai ainaski editointi mahikset olivat aika snadit. Mun mielestä AC/DC:n biiseillä soittimet ovat vain keskenään vireessä, jos niihin soittelee mukana niin tuntuu että menee vähä sivusta. Tai sitten en vain osaa soittaa.......... "Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991 |
samwyse 29.12.2003 20:31:45 | |
---|
Wow! Muistatko tarkkaa kohtaa missä toi tulee? Suunnilleen 4:33 Netistä kaivamissani sanoissa lukeekin "around". Mutta kuulostaa kyllä siltä, että laulaa "up", ja se on pätsätty "down"-sanalla. "Hell?s bells, they?re draggin? you around" |
kid ego 30.12.2003 01:47:25 | |
---|
Miu mielestä se koko Jump on yks virhe. Mun mielestäni edellinen lause on virhe. |
hjukke 30.12.2003 01:49:28 | |
---|
Jep jep, voipi olla juu. Tosin eipä haittaa. Silloinhan biisit vedettiin suoraan nauhalle, tai ainaski editointi mahikset olivat aika snadit. Mun mielestä AC/DC:n biiseillä soittimet ovat vain keskenään vireessä, jos niihin soittelee mukana niin tuntuu että menee vähä sivusta. Tai sitten en vain osaa soittaa.......... Olen huomannut itse samaa. Ei mitään tarkkaa poikkeamaa puolen sävelaskeleen tarkkuudella, vaan sellainen ihme vire-heitto omaan vireiseen kitaraan nähden. "- munakennot on huumorihommaa" |
Loveman 30.12.2003 02:03:08 | |
---|
Asennehan on aina tärkein, vaikka mukavahan se olisi soittaa myös oikein. |