Aihe: Red Hot Chili Peppers-livevideo/DVD?
1
kingdom
17.02.2004 22:21:37
Niin onko tommosia olemassa? Näin ne molemmat RHCP-keikat mitä tässä lähiviikkoina on telkkarista tullut, ja oli kyllä sen näköistä toimintaa että uusiks pitäisi nähdä. Onko noita keikkoja tai muita saatavana videolta tai DVD:ltä? Minkä hintasia?
You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world... Colour Revolution
hjukke
17.02.2004 22:25:43

Off The map on vissiin sama kuin tuo mikä (jälleen) tuli televisiosta, täyspitkä extroilla tietty. Sitten löytyy What Hits (kootut teokset) Funky Monks dokkari (miten BSSM syntyi) ja Live At Slane Castle. Nämä ainakin.
"- munakennot on huumorihommaa"
aikavaikea
18.02.2004 06:59:35
Onko noita keikkoja tai muita saatavana videolta tai DVD:ltä? Minkä hintasia?

Joskus tuntuu, että mun pitäisi jo saada provikkaa mainostamisesta, mutta yleensä edullisimmin olen löytänyt musiikkini (myös dvd) osoitteesta www.cdon.com. Vilkaisepa sinne.
Tahattomasti aiheen vierestä keskustelija sekä vahingossa tosikko.
Käyttäjätunnus
18.02.2004 14:37:32
Se joka tuli sillon joskus joulun aikoihin taisi olla tuo Live At Slane Castle
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former" -Albert Einstein
voltasparta
18.02.2004 15:59:01
funky monks on loistava....!
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
Mimi
20.02.2004 11:21:15
Se joka tuli sillon joskus joulun aikoihin taisi olla tuo Live At Slane Castle

Eikös sama löydy ainakin koosteena siltä uudelta kokoelma levyltä mikäli ostaa sen dvd version siitä, vai onko ne jotain muita livetallenteita eri keikoilta siinä? En mene vannomaan...
Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!? Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki*
hugeli
22.02.2004 15:52:26
Slane on huippu
ANNII
23.02.2004 14:23:46
Eikös sama löydy ainakin koosteena siltä uudelta kokoelma levyltä mikäli ostaa sen dvd version siitä, vai onko ne jotain muita livetallenteita eri keikoilta siinä? En mene vannomaan...

kokoelma levyn dvd:ltä löytyy bändin videoita ja kiertueelta kaikkee ekstraa mutta ei slane castlelta mitään.
sing with the tempest & rock like a hurricane
Firon
24.02.2004 10:48:34
Paras chili peppers livetaltiointi mitä mä olen nähnyt on vuoden '89 provinssin keikka. YLE televisioi sen silloin joskus.
Oli muuten Hillelin viimeinen esiintyminen.
balzary
24.02.2004 10:52:47

Paras chili peppers livetaltiointi mitä mä olen nähnyt on vuoden '89 provinssin keikka. YLE televisioi sen silloin joskus.

näyttäsköhän yle sen jos kaikki alettais kovasti sitä rankumaan? kiinnostais nähdä...
Str prd skrz prdel!
Käyttäjätunnus
24.02.2004 11:01:09

Eikös se ollu 88?Ku Hillel ainakin kuoli 88
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former" -Albert Einstein
voltasparta
24.02.2004 11:58:24
88, sen voi mennä katsomaan sinne ylelle.. eka puoli tuntia oli muistaakseni 20 egeä... keikkahan oli n. puolen tunnin pituinen. erittäin kova keikka! Jotkut väittävät tuota hillelin vikaksi keikaksi.. mutta on spekuloitu että olisi soittanut vielä muutaman tai yhden keikan..
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
kingdom
27.02.2004 10:55:13
Mihinkäs hän muuten kuoli?
You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world... Colour Revolution
balzary
27.02.2004 11:10:42

Mihinkäs hän muuten kuoli?

liika nenänvalkaisu. aika huumemeininkiähän se oli koko bändillä tuohon aikaan. anthony lähti siitä sitten johonkin päin meksikoa vierottamaan itseään. näin kertoo ainakin true men dont kill coyotes-kirja.
Str prd skrz prdel!
voltasparta
27.02.2004 11:31:45
Hillelillä oli heroiinia, kokaiinia ja alkoholia veressä. Eli speedballia oli hänkin vetänyt. joo Anthony lähti johonkin meksikoon,mutta ei oikeen päässy kamasta eroon.
R.I.P. Hillel
Firon
27.02.2004 11:52:49
Eikös se ollu 88?Ku Hillel ainakin kuoli 88

Taisi ollakin. Mulla oli se vielä pari vuotta sitten VHS:lle taltioitu, mutta nauha meni sitten katkeamaan prkl.

Yksi off topic lisäys, Fruscianten uusi sooloplätty on aika pirun hyvä, kannattaa tutustua jos herran aiemmat julkaisut (etenkin to record only water..) ovat miellyttäneet.
Ulle
27.02.2004 12:59:11

Mulla on slane, what hits ja off the map.

Kaikki on pirun kovia ja 88vuoden provinssin Fire on aikas säätöö =)
Matalalla profiililla (ja taajuuksilla)...on voittajan tie
Mimi
27.02.2004 17:26:28 (muokattu 28.02.2004 19:55:09)
Hmm.. multa saattais löytyä joku parin-kolmen vuoden takainen rhcp keikka EHKÄ vhs:ltä, että jos kingdomia kiinnostaa, ni voin kattella löytyykö sitä vielä jostain... Tuli muistaakseni joskus yleltä, en vaan oo enää varma onko tallessa voi onko äiti nauhottanu kauniita ja rohkeita päälle...

Edit: nauha löytyi, pitkällisen etsimisen tuoksena, mutta siinä alussa kovasti ruudussa välkkyi teksti Off The Map, joten lieneekö sama mitä myydään vissiinkin ihan dvd:llä?
Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!? Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki*
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)