Velko 12.03.2004 16:36:17 | |
---|
Joko olette radiosta kuulleet? Mielenkiintoinen. Diskopoppiversio Pink Floydin biisistä siis. Raiskaustahan se tietyllä tavalla on, mutta helvetti, jotenkin en vain pystykään inhoamaan sitä. Ehkä pimeällä discoilupuolellani on osuutta asiaan: ne Bee Gees-tyyliset laulut on jotenkin hauskat. Noin periaatteessa kyllä vastustan tällaista vanhojen legendojen vääntämistä radiokelpoiseksi massamusiikiksi. Toki voi olla, että tämäkin tuo sitten joitakin uusia ihmisiä Pink Floydin pariin. Ihminen on vain värisokea pallokala elämän tiskialtaassa. |
PomppoK 12.03.2004 17:21:31 | |
---|
Ai, tuo ei ollutkaan mikään kuollut ja kuopattu versiointi, joka sattumalta soi MTV:llä kun minä sattumalta istahdin koulun kahvilaan. Samapa tuo, mitä coveroivat, mutta en pitänyt tuosta yhtään. Ei se ollut edes hauska. "I've been busier than one-armed bass player."
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
C.F.D.T 13.03.2004 12:05:49 | |
---|
tän myötä pystui antamaan anteeksi sille limb dicklessien who raiskaukselle.. tää on hirvein paska mitä oon ikinä kuullu! jopa marilyn manson sanoi, ettei pink floydin musiikkia pidä mennä coveroimaan!! "You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One |
Velko 13.03.2004 13:18:18 | |
---|
Noh, minä suhtaudun asiaan lähinnä huumorilla... Ei kai tuohon kukaan kuole. Hassu se on. Ihminen on vain värisokea pallokala elämän tiskialtaassa. |
Skinwalker 13.03.2004 15:19:55 | |
---|
Radiosta satuin kuulemaan kerran, en pitänyt, mutta kai se voisi huonompikin olla. Pink floydin ja beatlesit voisi kyllä minunkin puolestani jättää coveroimatta. Big man, pig man, ha ha, charade you are |
Käyttäjätunnus 13.03.2004 17:43:03 | |
---|
Aivan kammottava!En pidä! "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former" -Albert Einstein |
Bluesmies 13.03.2004 19:45:49 | |
---|
Aivan uskomatonta paskaa!! Tuo ei mene edes vitsinä. Käsittämätöntä, että joku pystyykään tekemään niin hyvästä biisistä noin paskan version. Kitara on tyhmä!!! |
Skinwalker 13.03.2004 22:01:32 | |
---|
Olen kuullut "remixin" floydin Shine On You Crazy Diamondista. Oli aivan uskomaton. "Remixaaja" oli loopannut pätkän sitä alun kiiparitunnelmointia ja pistänyt rumpukomppia muutamalla variaatiolla päälle. Tätä 7 minuuttia. Voi sen huonomminkin tehdä siis. Big man, pig man, ha ha, charade you are |
Numbie 13.03.2004 23:16:52 | |
---|
Olen kuullut "remixin" floydin Shine On You Crazy Diamondista. Oli aivan uskomaton. "Remixaaja" oli loopannut pätkän sitä alun kiiparitunnelmointia ja pistänyt rumpukomppia muutamalla variaatiolla päälle. Tätä 7 minuuttia. Voi sen huonomminkin tehdä siis. Olen tainnut joutua todistamaan samaa "Remixiä"... Olen tosin kuullut PF:n biiseistä hyviäkin remixejä, mm. Signs of Life kääntyi aika hyvin koneellisemmaksi versioksi. |
ajomies63 14.03.2004 18:35:31 | |
---|
HYI SAATANA!! PITÄIS LAILLA KIELTÄÄ MOISET RAISKAUKSET. "If you don`t drive it , somebody is gonna drive it anyway." |
Osmo 14.03.2004 19:21:56 | |
---|
No jos totta puhutaan, niin onhan se huono. Ja varsinkin jos sen kuulee joka kerta kun ajaa autoa, niin kyllä se pistää väkisinkin vaihtamaan radiokanavaa. Ei näin. Naama umpeen apina! |
UltimateFlavor 14.03.2004 19:49:16 | |
---|
Radiosta satuin kuulemaan kerran, en pitänyt, mutta kai se voisi huonompikin olla. Pink floydin ja beatlesit voisi kyllä minunkin puolestani jättää coveroimatta. Joo ja myös se Britti-idol Will Young pitäis viedä saunan taakse siitä Light My Fire koveroinnista.. hyi hyi.. ja hyi hyi myös scissor sisters... Mutta tekihän hurriganes hyviä beatles kovereita :D hahaha |
jwalk 14.03.2004 20:54:42 | |
---|
Tulee just levyraadissa |
Peki 14.03.2004 22:21:22 | |
---|
Joo ja myös se Britti-idol Will Young pitäis viedä saunan taakse siitä Light My Fire koveroinnista.. hyi hyi.. ja hyi hyi myös scissor sisters... Tuskinpa se sitä itse teki :) sitä paitsi, José Feliciano teki saman version jo joskus 60- tai 70-luvulla... mutta mun mielestä se oli ihan hyvä. siis se nimenomainen...siinä on mies ja kitara ja jotku gongat.. toi Youngin on aika hirvee. "Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann |
lxi 14.03.2004 23:37:10 | |
---|
Kylläpä olikin harvinaisen karmea pökäle. "I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire |
jannu 15.03.2004 02:32:01 | |
---|
Minä tykkään. Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Dunga 15.03.2004 09:16:51 | |
---|
Aika perverssiä, etten sanoisi... ...kiskoessa munat jäi vetoketjun väliin, sorsan syy, miks se ottaa vetoketjun pesänrakennusaineeksi... |
Mr.Babbit 15.03.2004 09:37:52 | |
---|
Kamalaa kasariestetiikkaa. |
Tarkastaja 15.03.2004 10:08:31 | |
---|
Aivan uskomatonta paskaa!! Tuo ei mene edes vitsinä. Käsittämätöntä, että joku pystyykään tekemään niin hyvästä biisistä noin paskan version. Minä pystyn, mutta en sitä sentään levyttämään alkaisi. Ei napannut kauheata tuubaa. |
Butcheri 15.03.2004 10:12:31 (muokattu 15.03.2004 10:13:28) | |
---|
Ihan paska, en pysty edes perustelemaan miksi. Se oli vaan...no paska. Ihan sama mitä sanon, se menee kuitenkin v*tuiks ja joku itkee. |