wiljo 06.03.2004 23:22:26 | |
---|
mitä olette mieltä juicesta, mielestäni viime vuosisadan paras kaikessa musiikkiin liittyvässä |
Stain 06.03.2004 23:36:23 | |
---|
Joitain hauskoja runoja se on kirjoittanut. En niin musiikista pidä. Paitsi Pilvee, Pilvee on kiva. Eihän se äijä laulaa osaa. Maantiedon opettaja on ollut Juicen koulukaveri. Sanoi että poltti norttia jo silloin. Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
vantage 07.03.2004 00:34:27 | |
---|
Tosi hyviä kirjoja, biisejä ja tosi mukavat jutut! Mielikuvituksellinen henkilö jota kyllä jaksaa kuunnella. "Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla." -M Nykänen
IHKK #5 |
Jani The Rock 07.03.2004 00:49:56 | |
---|
Loistava sanankäyttäjä, jolle on pakko nostaa hattua. Ja hyvä äijä muutenkin. Tehnyt julmetun kasan hyviä, jopa loistavia biisejä. Tosin paljon huonojakin, mutta kuka niitä nyt muistaa. Rough and tough and plenty mean. |
L Angelo Misterioso 07.03.2004 01:19:58 | |
---|
Kuten jo yllä sanottiin, sanankäyttäjänä ja riimittelijänä täysin lyömätön ja tämän lisäksi suomirockin isä ja virallinen vastarannankiiski. People are crazy and times are strange, I'm locked in tight, I'm out of range. I used to care but - things have changed. -Dylan |
funkylord 07.03.2004 01:45:57 (muokattu 07.03.2004 01:46:44) | |
---|
Herra on ollut oikeassa paikassa oikeaan paikkaan. Sama kun Irwin Goodman. Eihän sekään osaa laulaa yhtään. Arvostetaanko nykyaikana liikaa laulajaa, ja ammattitaitoa, eikä tunteelle, ja sanotuksille anneta mitään arvoa? Ja Herra lopetti juuri oikeaan aikaa laulamisen, ja esiintyy tarpeeksi harvoin mediassa. yms. PORKKANA! |
Fortune 07.03.2004 12:18:37 | |
---|
Uskomattoman tuottelias tekijä, jonka tuotannosta on silti reilusti yli puolet melko järisyttävän rautaista tavaraa. Kunnioitan isosti. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Mr. Mustard 07.03.2004 18:12:47 | |
---|
Olen samaa mieltä, että juice on kaiken edellä mainitun arvostuksensa ansainnut, mutta vähän myös kritiikkiä: Itseäni hieman ärsyttää, kuinka juicen biiseissä sanoilla ja loppusoinnuilla kikkailu on tärkeämpää kuin itse sanoma ja ajatus. Sanojen vääntelyn ja kääntelyn hän hallitsee, mutta onko sitä koko ajan tuotava esiin. Älykkään nokkeluuden ja näsäviisastelun raja on usein veteen piirretty viiva. Kuitenkin Juicen ansiot ovat selkeästi enemmän sanankäytössä kuin esim. sävellyksessä. Ismo Alanko ei kenties ole yhtä "älykäs ja nokkela" teksteissään kuin Juice, mutta miellyttää itseäni enemmän. Nurmio vetää vertoja myös Juicelle sanankäytössä. Nurmio ja I. Alanko ovat säveltäjinä mielenkiintoisempia ja sanoitustyyli "vakavampi". Juice on välillä enemmän "rillumarei-henkisempi". Nämä ovat kuitenkin puhtaasti makuasioita, enkä yritä todistella etteikö Juice olisi ansainnut paikkaansa suomi-rokin kummisetänä. "Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon. |
Alttoviulisti 07.03.2004 18:17:22 | |
---|
mitä olette mieltä juicesta, mielestäni viime vuosisadan paras kaikessa musiikkiin liittyvässä En pidä... |
Lord of the strings 07.03.2004 18:26:19 | |
---|
Juice on ihan kunkku! "Onks Kekkonen viel hengissä?" - Ystäväni Emmi. |
KooAa 07.03.2004 18:44:44 | |
---|
Kyllä on Juicella hienoja biisejä, siis tosi hienoja. On myös huonompiakin varsinkin uudessa tuotannossa, siis minun mielestä. Äijä isolla Ä:llä. Tuo on positiivinen kommentti. Luolamiesrochia avaruusajan teknolokialla. Sool. -arva |
superfly 07.03.2004 19:20:06 | |
---|
Onhan se hyviä piisejä tehnyt, Yölento-albumi on ihan pirun kova. Mutta on se kyllä kamalan huono laulaja Harppu on alaston piano |
poppamies 07.03.2004 21:02:34 | |
---|
En pidä... Ehdottomasti samaa mieltä... lähinnä kansallista roskaa...ei tuolla pärjäisi missään, mikäli muualla pärjääminen voidaan pitää jonkunlaisena kriteerinä... "G-strings are for strippers" |
vantage 07.03.2004 22:56:56 | |
---|
ei tuolla pärjäisi missään Se on meidän Suomalaisten sisäpiiri musiikkia. "Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla." -M Nykänen
IHKK #5 |
jannu 07.03.2004 23:22:00 | |
---|
Juice on hieno artisti. Allekirjoittaneelle kelpaa vanhempi maailmanlopun meininki ja hjuumör myös sekä nykypäivän toimintakin. Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Juice 08.03.2004 00:56:42 (muokattu 08.03.2004 00:57:23) | |
---|
Kiitos kiitos.. Eikai ;) mutta vähän myös kritiikkiä: Itseäni hieman ärsyttää, kuinka juicen biiseissä sanoilla ja loppusoinnuilla kikkailu on tärkeämpää kuin itse sanoma ja ajatus. Ja missäs näin sanotaan? Sanomaa ja ajatusta niistä ei ainakaan puutu. Mies on vaan kertakaikkisen taitava kertomaan viestinsä kuvauksellisesti. Juicekin on tehnyt ja tekee niin monenmoisia biisejä. Iloisesta vakavaan ja sanat ovat sen mukaisia. Sanoilla vääntelystä yksi hyvä esimerkki on "Siniristiloppumme" ja vakavemmasta sitten vaikka "Pyhä toimitus" Kuitenkin Juicen ansiot ovat selkeästi enemmän sanankäytössä kuin esim. sävellyksessä. Sen on mies itsekin sanonut. Eikä minun käsittääkseni yleensäkään pidä biisejään kovinkaan merkittävänä musikaalisesti. Paskahädän kanssa aina pärjää. |
jannu 08.03.2004 01:35:34 | |
---|
Sen on mies itsekin sanonut. Eikä minun käsittääkseni yleensäkään pidä biisejään kovinkaan merkittävänä musikaalisesti. Mun mielestä muutamat Juicen biisit ovat kokonaisuudessaan puhdasta neroutta, kuten esim Luonas Kai Olla Saan, Myrkytyksen Oireet, Minea, Kuumaa Tuhkaa... Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Mage 08.03.2004 07:24:45 | |
---|
Juice on kyllä sanoittajana parasta A-Ryhmää, paras kausi miehen tuotannossa oli ehkä Anssi Tikanmäen aikainen kokoonpano missä Anssi hoiti käsittääkseni tuota musiikillista puolta ja Juice sai keskityttyä teksteihin. Onhan miehen tuotannossa paljon roskaakin mutta pääosin pidän kovin, eteenkin vakavemmat biisit kolahtaa esim. Rakkauden ammattilainen, Pyhä toimitus ja Kaksoiselämää. Persoonana mies on tyypillinen savolainen, tykkää vi**uilla muille mutta itse ei kestä sitä juuri lainkaan (vrt. Spede) Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink.
- RL Burnside |
Baroquean 08.03.2004 07:46:54 | |
---|
Mun mielestä muutamat Juicen biisit ovat kokonaisuudessaan puhdasta neroutta, kuten esim. Myrkytyksen Oireet, ... Toi biisi on mielestäni yksi Juicen parhaimmista. Aina kun tulee radiosta, niin vokket kaakkoon. =) Arbeit macht frei. |
Pluto 08.03.2004 10:36:12 (muokattu 08.03.2004 10:37:03) | |
---|
Myrkytyksen oireet, Musta aurinko nousee, Per Vers Runoilija, Kaksoiselämää, koko Minä -albumi... siis aivan mahtava lauluntekijä, ei voi muuta sanoa Suomen ainoa kalju pitkätukka! Dillon, you son of a bitch! |