Cathi777 06.03.2004 20:32:01 | |
---|
Aattelin sellaista kysellä, että onkos täällä kukaan muu kuullut kyseistä bändiä? Itse tutustuin bändiin tuossa pari viikkoa sitten ja ihastuin täysin. Sellaista Doors henkistä meininkiä on kyseessä ja itsekin Doors dikkarina niin tykkään tästä oikein kovasti. Eli tämän musiikkityylin kannattajan tsekatkaa ihmeessä kyseinen orkka. Veri on vettä sakeampaa |
mikko1 06.03.2004 21:59:49 | |
---|
joo, nolla.netistä tästä bändistä luin ja nyt pitäs saaha EP käsiin jostain...mistä päin helsinkiä tuon voisi saada? "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
UUSI OMAKUVA! |
Cathi777 06.03.2004 23:24:19 | |
---|
joo, nolla.netistä tästä bändistä luin ja nyt pitäs saaha EP käsiin jostain...mistä päin helsinkiä tuon voisi saada? Ainakin Lahdessa sitä myytiin Free Record Shopissa hintaan 2 euroa, että kannattaa varmaan Hesassakin käydä sieltä kyselemässä. Veri on vettä sakeampaa |
kid ego 07.03.2004 01:12:36 | |
---|
Ainakin Lahdessa sitä myytiin Free Record Shopissa hintaan 2 euroa, että kannattaa varmaan Hesassakin käydä sieltä kyselemässä. Sitä pitäisi löytyä kaikista FRS:n liikkeistä. Hinta on 2 euroa ja levyllä on neljä biisiä. Ei mikään mun lempparibändini tosiaan, mutta ostinpa levyn ihan poikia tukeakseni. Edellinen EP oli kuulemma vielä parempi, mutta sen valmistus on lopetettu eikä sitä enää saa. Kääk!! Olen Ankka!! |
Mr.Babbit 07.03.2004 17:35:57 | |
---|
tiukka livepändi. nähty moneen otteeseen. |
JMP71 07.03.2004 23:37:10 | |
---|
Viime kesänä löysin provinssin jälkeen jonku näiden ep:n laukun pohjalta. Eikä kukaan ole vieläkään selittäny miten se sinne löyty. Doors-meininkiä???? No ei.. Hanki parempaa luettavaa. |
madclass 08.03.2004 07:58:03 (muokattu 08.03.2004 07:58:37) | |
---|
Soita sitä mitä siinä ei ole. -Miles Davis |
Cathi777 08.03.2004 09:22:22 | |
---|
Viime kesänä löysin provinssin jälkeen jonku näiden ep:n laukun pohjalta. Eikä kukaan ole vieläkään selittäny miten se sinne löyty. Doors-meininkiä???? No ei.. Ai ei muka Doors meininkiä, no ainakin tän uuden ep:n perusteella kaikki joille olen sitä kuunnelluttanut niin ovat sanoneet, että Doorsilta kuulostaa aika paljon. Toki siinä on omaakin juttua. Veri on vettä sakeampaa |
tuomo 10.03.2004 11:07:02 | |
---|
Ai ei muka Doors meininkiä, no ainakin tän uuden ep:n perusteella kaikki joille olen sitä kuunnelluttanut niin ovat sanoneet, että Doorsilta kuulostaa aika paljon. Toki siinä on omaakin juttua. Mutta mutta ... sanoohan äijät ittekin musiikkiansa Pink Floydin ja Doorrsin värittämäksi. Mitäs noita esikuvia piilottelemaan, ei se mitään suoraa kopiointia ole kuitenkaan. Hieno orkesteri ja keikoilla erittäin reipas. T. |
Cathi777 10.03.2004 12:48:47 | |
---|
Mutta mutta ... sanoohan äijät ittekin musiikkiansa Pink Floydin ja Doorrsin värittämäksi. Mitäs noita esikuvia piilottelemaan, ei se mitään suoraa kopiointia ole kuitenkaan. Hieno orkesteri ja keikoilla erittäin reipas. T. Niinpä, ei esikuvia tarvi mitenkään piilotella. Veri on vettä sakeampaa |
pimp 11.03.2004 17:09:20 | |
---|
Sitä pitäisi löytyä kaikista FRS:n liikkeistä. Hinta on 2 euroa ja levyllä on neljä biisiä. Ei mikään mun lempparibändini tosiaan, mutta ostinpa levyn ihan poikia tukeakseni. Edellinen EP oli kuulemma vielä parempi, mutta sen valmistus on lopetettu eikä sitä enää saa.
Kuulemma joku outo muija oli kayny ostaan kaikki stadin FRS tyhjaksi tuosta uudesta levysta tai jotain. Mutta tosiaan, pari kertaa oon nahny livena ja potkii aika hyvin. Mulla on se vanhempi ep ja uuden saan kohta. |
kid ego 11.03.2004 17:33:56 | |
---|
Kuulemma joku outo muija oli kayny ostaan kaikki stadin FRS tyhjaksi tuosta uudesta levysta tai jotain. Mutta tosiaan, pari kertaa oon nahny livena ja potkii aika hyvin. Mulla on se vanhempi ep ja uuden saan kohta. Jaha. Eilen niitä oli vielä ainakin Forumissa. |