Aihe: Rasmuksen vanhemmat levyt
1 2 3
Jaska
05.03.2004 17:49:31
Mitkä levyt mahtaa olla tota samaa tasoa Peepin kanssa eli sellasta hyvää funkkimaista sekoilua eikä tota The massateiniradiopaskaa.

Funky Jam ja Ghostbusters theme on ainakin ihan helvetin loistavia.
jee
Alttoviulisti
05.03.2004 17:53:03

Mitkä levyt mahtaa olla tota samaa tasoa Peepin kanssa eli sellasta hyvää funkkimaista sekoilua eikä tota massateiniradiopaskaa.

Funky Jam ja Ghostbusters theme on ainakin ihan helvetin loistavia.

Ööh, mikäs levy meil on niilt...ootas...Playboy on ihan tuskasen hyvä levy, oikeesti.
Mä oon surullinen et niitten musa meni tommoseks kauheeks teinimusaks, ei vois uskoo enää samaks bändiks.
Jaska
05.03.2004 19:59:00
Ööh, mikäs levy meil on niilt...ootas...Playboy on ihan tuskasen hyvä levy, oikeesti.
Mä oon surullinen et niitten musa meni tommoseks kauheeks teinimusaks, ei vois uskoo enää samaks bändiks.

Kiitos. Juu on se kauhiaa ku tuolla tavoin mennään kaupallistumaan
jee
Alttoviulisti
05.03.2004 20:00:49

Kiitos. Juu on se kauhiaa ku tuolla tavoin mennään kaupallistumaan

No ei harmittaa vaan, ku ne meni pilaa kaiken.
Mimi
05.03.2004 21:23:13 (muokattu 05.03.2004 21:24:10)
Hell of A Tester on kans vielä aika samaa ku se vanha matsku... Seuraavahan onkin jo Into...

Edit: niin ja se edellinen on Playboys, ei muuta ku kirjotusvirhe tuolla viulistilla...)=
Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!? Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki*
Alttoviulisti
05.03.2004 21:29:40

Hell of A Tester on kans vielä aika samaa ku se vanha matsku... Seuraavahan onkin jo Into...

Edit: niin ja se edellinen on Playboy, ei muuta ku kirjotusvirhe tuolla viulistilla...)=

anteeks:)
Basismi
05.03.2004 21:48:11
Pitää tuoda pakollinen eriävä mielipide esiin. Kyllähän se alkupään räpellys oli aivan uskomatonta tuubaa! Olikohan just tuo funky jam joka menee ihan vitsistä. Liquid on ensimmäinen biisi, josta ajatteli että tästä porukasta saattaa tullakin jotain. Mikäs se ensimmäinen iso hitti olikaan... siinä on sitten jo meininkiä.
It's hard to be humble when you're so fucking big!
Jaska
05.03.2004 22:55:52
No ei harmittaa vaan, ku ne meni pilaa kaiken.

Juu juu, siis sitä minäkin. Anteeksi, jos käsitit vittuiluksi tuon viestini.
jee
Jaska
05.03.2004 22:57:50
Liquid on ensimmäinen biisi, josta ajatteli että tästä porukasta saattaa tullakin jotain.

No nyt näyttäs siltä että olis ollu parempi jos niistä ei oliskaan tullu mitään.

Juu ja kyllä tää on just sitä suomalaista kateutta. Voi kun muakin ihailis miljoona ala-asteelaista... :D
jee
Alttoviulisti
05.03.2004 23:09:34

Juu juu, siis sitä minäkin. Anteeksi, jos käsitit vittuiluksi tuon viestini.

ei, ei, ei...:)
Todenpuhuja
06.03.2004 15:19:31
Oho, ensimmäinen viesti tälle foorumille, ja tuhlaan sen vielä kertakaikkisen huonon bändin haukkumiseen. No niin, asiaan:

Eli yhdyn siis joidenkin edellisten mielipiteisiin, että Rasmus oli joskus muinoin erittäinkin hyvä yhtye. Itse saatoin kutsua itseäni jopa faniksi. Kaikki alkutuotanto tuohon Playboys-levyyn saakka toimi loistavasti. Sitten kuitenkin tapahtui jotain, rumpalia vaihdettiin ja etuliitteeksi tuli The. Siitä asti en jostain syystä ole tykännyt yhdestäkään biisistä sen kummemmin. Ffff-fallingin jälkeen kaikki on ollut tasaista massaa, tai sitten vaihtoehtoisesti täyttä sontaa. On todella harmillista, että niinkin hyvä kokoonpano sortui kaupallisuuden poppis-kiroukseen ja lähti tekemään entistä selkeämpää musiikkia. Se funk ja muu into takaisin, niin saattaisin vaikka levjä taas ostaakin.
Mia
06.03.2004 17:29:29
Oho, ensimmäinen viesti tälle foorumille, ja tuhlaan sen vielä kertakaikkisen huonon bändin haukkumiseen. No niin, asiaan:

Eli yhdyn siis joidenkin edellisten mielipiteisiin, että Rasmus oli joskus muinoin erittäinkin hyvä yhtye.
-----

Saat heti komppausta.
Rasmus oli silloin aikoinaan iloinen väriläiskä suomalaisessa musiikissa ja jätkillä oli se oma juttu joka puri. Onhan se ihan mukavaa, että pojilla menee hyvin ulkomailla asti, mutta musiikin tekeminen dollarinkuvat silmissä ei välttämättä ole se paras tie onneen.
Rasmuksilla oli muutenkin persoonallisempi ote kaikkeen ennen kuin nuo Ruotsin tuottajavelhot ottivat ohjat omiin käsiinsä. Surullisena joutuu katselemaan, kun hyvä bändi on mennyt pilalle.
In the world where you can be anything-be yourself.
Cathi777
06.03.2004 20:33:42

Pitää tuoda pakollinen eriävä mielipide esiin. Kyllähän se alkupään räpellys oli aivan uskomatonta tuubaa! Olikohan just tuo funky jam joka menee ihan vitsistä. Liquid on ensimmäinen biisi, josta ajatteli että tästä porukasta saattaa tullakin jotain. Mikäs se ensimmäinen iso hitti olikaan... siinä on sitten jo meininkiä.

Mut se täytyy sanoa, että tuota Liquid biisiä ei ole pojat enää pystyneet tekemään uusiksi. Siis tarkoitan sitä, että se on ehdottomasti niiden paras biisi ja voi olla, että ei ne koskaan pysty parempaa kappaletta säveltämään.
Veri on vettä sakeampaa
Jaska
06.03.2004 20:56:09
Onko muuten noilla paremmilla levyillä joku ihan vakio puhallinsektio? Kuulostaa niin helvetin hyvältä ku menee tuo brassit siellä takana.
jee
Mia
07.03.2004 00:24:30
Onko muuten noilla paremmilla levyillä joku ihan vakio puhallinsektio? Kuulostaa niin helvetin hyvältä ku menee tuo brassit siellä takana.

Pojilla taisi olla ihan vakkarina pari fonia keikoilla. Kansitekstejä lukemalla voisi nuo puhaltajatkin tarkistaa. Ei ole tässä ihan käsillä.
aivokuolio
07.03.2004 01:11:05
noista vanhemmista playboys ja hellofatester ovat ne parhaat.
kid ego
07.03.2004 01:15:11 (muokattu 07.03.2004 01:15:31)
Silloin Peepin aikoihin aloin kiinnostua kyseisestä orkesterista ja Playboy-levyn ilmestyttyä mä olin bändiin ihan kreisinä. Miten nuoret jäbät pystyivätkään tekemään niin hyvää musaa? Hellofatester on tosin ainoa levy mikä mulla on hyllyssäni (sekin oikeastaan siksi, että sukulainen soittaa siinä). Viimeiset kaksi levyä ovat olleet pääasiassa huttua, joskin aina muutama hyvä biisi on kiekolle eksynyt. Vaadimme Jannen takaisin bändiin!!

EDIT: typo
Kääk!! Olen Ankka!!
Mia
07.03.2004 01:53:37
Vaadimme Jannen takaisin bändiin!!

Aivan!
Nykyinen rumpali on joku keikkojen ex-paitamyyjä tms.
kid ego
07.03.2004 01:57:35
Aivan!
Nykyinen rumpali on joku keikkojen ex-paitamyyjä tms.

Niin ja Janne on nykyinen keikkapaitamyyjä.
Kääk!! Olen Ankka!!
mongoloidi
07.03.2004 02:16:08
Peep,Playboys ja Hellofatester oli vielä oikeeta musiikkia verrattuna tähän uuteen paskaan.
Day after day, day after day, We stuck, nor breath nor motion ; As idle as a painted ship Upon a painted ocean.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)