bigbadwolf 04.03.2004 11:12:10 | |
---|
Mitäs olette mieltä Travisin uudesta "12 Memories" levystä? Olen pitänyt kolmesta ensimmäisestä levyistä erittäin paljon mutta on todettava että uusin albumi on todellinen pettymys. Tulee mieleen joku Beatles 60-luvulta.. |
Larry 04.03.2004 12:27:43 | |
---|
Mitäs vikaa Beatleseissa oli 60-luvulla? Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
Isodee 04.03.2004 14:50:16 | |
---|
Mun mielestä myöskin Travisin heikoin levy. The Man Who on yks parhaita levyjä mitä viimeiseen 10 vuoteen on tehty, ja edellinen Invisble band-levykin ihan kelpo popppia. En kylläkään käsitä sun mielipidettä siitä että uusi levy kuulostaa 60-luvun beatlesilta=beatlesin koko tuotannolta. joopa joo. |
bigbadwolf 05.03.2004 11:58:19 | |
---|
nojoo Beatles vertailu oli todellakin aika huono, Beatles oli hieno yhtye ja kunnioitan heitä kovasti. Mutta uusi Travis on pettymys... |
Larry 05.03.2004 13:10:50 | |
---|
nojoo Beatles vertailu oli todellakin aika huono, Beatles oli hieno yhtye ja kunnioitan heitä kovasti. Mutta uusi Travis on pettymys... No nyt kuulostaa jo paremmalta=) Mutta totuushan on, että niitä huonojakin levyjä osuu artistin taipaleelle jossain vaiheessa ja siksi tuntuu vähän "petetyltä" koska Travisin aikaisemmat levyt on huonoimmillaankin olleet ihan kuunneltavia pläjäyksiä + että joukkoon mahtuu todellisia helmiäkin. Tästä aasinsiltana kaikessa perversiydessään toivoisin, että jos Oasis saisi jotain vielä aikaan niin olis pikkuhiljaa aika tehdä niitä hyviä levyjä. (huhujen mukaan muuten Noel soittaisi rumpuja myöskin uudella levyllä kun ketään ei olla saatu potkuja saaneen kannuttajan tilalle) Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
Juugeli 05.03.2004 14:20:45 | |
---|
Tästä aasinsiltana kaikessa perversiydessään toivoisin, että jos Oasis saisi jotain vielä aikaan niin olis pikkuhiljaa aika tehdä niitä hyviä levyjä. (huhujen mukaan muuten Noel soittaisi rumpuja myöskin uudella levyllä kun ketään ei olla saatu potkuja saaneen kannuttajan tilalle) Taasko ne on rumpalin erottanut? Oasis ei ole kyllä Morning Gloryn jälkeen saanut oikein juuri mitään aikaan. Be Here Now oli sellaista egopullistelua, eka sinkku yli 7-minuuttinen ja seuraava lähes 10-minuuttinen. Hyviä biisejä seassa, mutta lähes jokainen on ylipitkä. Mutta nyt meni ohi aiheen, Travikselta olen kuullut yhden biisin :) I don't give a damn if you don't like me, coz I don't like you, coz you're not like me (Jimmy Pop) IHKK #3 |
bigbadwolf 06.03.2004 15:37:36 | |
---|
Huomasin tuossa syksyllä että Travis poikkeaa ruotsissa keikalla, olin kovasti menossa mutta uuden levyn myötä matka jäi tekemättä! =( ...odotellessa uutta coldplay:tä =) |
Hippie* 18.03.2004 10:38:31 | |
---|
Minä taas eroan joukosta, pidin Travisin uudesta levystä. En kaikista biiseistä niin hirveästi mutta levystä yleensä. Eikö niillä ollu aika rankat ajat sitä tehdessä.. Paras niiden levy on ehdottomasti The Invisible Band! "Our songs help people trough a hard time. A fast car out of a bad situation." By: Travis |
bigbadwolf 18.03.2004 16:06:15 | |
---|
juu oli rankat ajat. Olen samaa mieltä kanssani, Invisible Band on todellakin hyvä ellei paraslevy. Uusi levy ei vaan jostaan syystä kolahda. Esim. eka biisi nimeltä "Quicksand" mielettömän huono... =) ....Re-Offender taas ihan kelpo kamaa, mutta albumina melko huono! |