Aihe: Neljä Ruusua: Karelia Express
1
Nimismies
28.02.2004 20:24:17
Millainen on uusi levy, jos vertaatte vaikka vanhoihin?

Olisi periaatteessa mukava hankkia, mutta pitää tietää mihin rahansa pistää.
"Karkasin Nimismiehen kyydistä sivutuuliherkkyyden sillalla vallitessa." - Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme
Mia
01.03.2004 16:27:21
Aikamoista huttua. Vaikka aiemmin olen kuunnellut paljonkin Neljää Ruusua, olen vakavasti harkinnut tuon uuden viemistä divariin, jos siitä vielä vaikka saisi jotain takaisin. Älä ainakaan osta ilman ennakkokuuntelua, kuten itse tein.
Eipä siinä, kyllä joku varmaan tykkääkin, mutta omaan korvaani se kuulostaa jotenkin hätäisesti tehdyltä ja Alanko ei ole kovin terävällä kynällä tekstejä tehnyt.
In the world where you can be anything-be yourself.
vanttera
01.03.2004 19:38:11
*oksentaa*
Olen luultavasti hieman ihastunut, tai ainakin kovasti panettaa.
Cathi777
03.03.2004 09:18:39

Muutaman biisin oon siltä kuullut ( muistaakseni 4 ) ja ne vaikutti kaikki oikein hyviltä, mutta siitä on vaikea vielä vetää mitään johtopäätöksiä, että minkälainen levy sitten kokonaisuudessaan on. Pitäs se kuitenkin varmaan tsekata.
Veri on vettä sakeampaa
Dunga
03.03.2004 09:21:15
Levyä tehdessä on kuulemma rääkätty eläimiä ja ihmisiä soittamalla huonoa musiikkia, en osta.
"I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!" --Homer Simpson--
Mako
04.03.2004 22:58:55

Sen singlen (?) ainakin kuullu radiosta liian monta kertaa. Samanlaista paskaa kuin varhaisempikin. Pop-musiikkia isolla P:llä, pee niinku poop.

Rahat menevät todennäköisesti ostaessa tämän kaltaisen musiikin teon tukemiseen, eli hukkaan. Neljä ruusua on aina ollut mielenkiinnotonta ja mielikuvituksetonta aikuisrockia. Pakko tehdä kliseisesti se vähä mitä tehdään.
Ei paska punniten parane -trad
Flow
05.03.2004 13:52:15
Minä taas tykkäsin uutukaisesta. Koskaan aikaisemmin en Neljää Ruusua ollut kuunnellut muuten kuin radion avustuksella. Levy toimii mielestäni hyvin taustamusiikkina vaikka autolla ajaessa.
"You grow up the day you have the first real laugh...at yourself."
Mr. Mustard
07.03.2004 17:31:58
Voi miten jännää on nähdä, kuinka ajat muuttuvat! Kun itse olin lukiossa ja vielä sen jälkeenkin noin reilut 10 vuotta sitten, niin tuntui ettei mikään ollut niin trendikästä ja pop kuin kuunnella Neljää Ruusua. Siis muiden kuin itseni mielestä.

Tuntui, että kaikki muut kuuntelivat Haloo- ja Pop-uskonto-levyjä. Itsekin piti niitä lainata ja tsekata mistä oli kysymys, mutta ei suuremmin kolahtanut mutta ei myöskään vihastuttanut. Vaikka semmoinen monotonisuus koko musassa joskus ärsytti. Se siinä vissiin oli se cool juttu; Suomen DM tai U2 ;)

Tämä topicci, jossa aiheena on bändin uusin levy ei tunnu hirveästi enää kommentteja kirvoittavan. Kertokaa mistä tämä alamäki on alkanut? Oliko se 4R-kausi vai mikä?

Eikös tää uusin ole kuitenkin levylistoilla pärjännyt?Kuunteleeko nykynuoriso enää bändiä, vai ostiko tämän uutukaisen vain paksunahkaisimmat fanit, jotka ovat itse bändin jäsenten ikäluokkaa? Olisi mielenkiintoista kuulla mielipiteitä?
"Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon.
greshgurt
10.03.2004 15:48:49
ei suuremmin kolahtanut mutta ei myöskään vihastuttanut. Vaikka semmoinen monotonisuus koko musassa joskus ärsytti. Se siinä vissiin oli se cool juttu; Suomen DM tai U2 ;)

Saman olen minäkin kokenut, vaikkakin ehkä hieman myöhemmin kuin sinä. Ei ne biisit oikeen kuulosta miltään, saatikka sitten hyviltä. Ilkka Alanko on mielestäni aina ollut hieman ärsyttävä tyyppi, Ismoa suosin kyllä veljeksistä enemmän (kukapa ei). Vaan kyllä tuo Neljä Ruusua siis tuntuu vieläkin olevan aika suosittu, ihan "pissiksienkin" pienissä suurissa, maailmanmarkkinoita hallitsevissa yhteisöissä. Kyllähän nuo bändin poijjaat ainakin mediassa ovat viime aikoina runsaasti kekkuloineet ja aina uudelleen pyydetty kekkuloimaan.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)