Aihe: Mike Monroe
1 2
Mimi
28.02.2004 19:59:03
Herra on kait tehnyt jotain soolojuttuja? Minkälaista ja mitä kaikkee on saanut aikaiseksi? Mielipiteitä? Alko mietityttämään että millaista on Hanoihin verrattuna, kun ko. bändistä kiinnostuin tuossa vastikään..
Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!? Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki*
BluesKossi
28.02.2004 20:05:28 (muokattu 28.02.2004 20:05:56)
Suosittelen ehdottomasti Miken "Life Gets You Dirty"-soololevyä! Todella hyviä biisejä ja loistava meininki.

yksi parhaimmista levykokonaisuuksista joita oon koskaan kuullu.
ole kuningas - osta aurinkolasit
Mimi
28.02.2004 20:39:19
Suosittelen ehdottomasti Miken "Life Gets You Dirty"-soololevyä! Todella hyviä biisejä ja loistava meininki.

Minkätyylistä musiikkia, jatkaako samaa linjaa kuin vanha Hanoi, ja milloin toi on edes ilmestyny?
Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!? Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki*
Jani The Rock
28.02.2004 21:08:56

Pistetään toinen suositus: Peace of mind -levy. Mikehän on kova multi-instrumentalisti ja vahva voittajaehdokas sarjassa "Suomen aliarvostetuimmat biisintekijät". Jos Hanoita diggaa, niin herra Monroen soolotuotantoon on suorastaan pakko tutustua.
Rough and tough and plenty mean.
BluesKossi
28.02.2004 21:17:38
Minkätyylistä musiikkia, jatkaako samaa linjaa kuin vanha Hanoi, ja milloin toi on edes ilmestyny?

Kyllä siitä hanoi-juuret tunnistaa, todella toimiva levy. 1999 julkastu.
ole kuningas - osta aurinkolasit
Skinwalker
28.02.2004 22:35:27
Mun täytyy myöntää etten ole hirveästi miehen soolotuotantoon tutustunut. Monta biisiä tottakai kuullut, mutta eivät ole liiemmin henkilökohtaisesti minuun kolahtanut. Turhan suoraviivaista ja yllätyksetöntä rokkia ovat minun makuuni kuulemani biisit olleet. Joitan vuosia sitten muutaman miehen omalla nimellään tehnyttä keikkaa todistaneena voin kyllä sanoa että livena homma toimi huomattavasti levyjä paremmin. Aivan mieletön meininkin ja riehuminen sekä lavalla että yleisössä. Monroen rumpusoolot olivat armottomat. Rätätädumdudumducräsh! tauko (yleisö hurraa) Tomtotomtodumdumcräsh! tauko (yleisö hurraa) jne.
Big man, pig man, ha ha, charade you are
ps3t
28.02.2004 23:53:26

Suosittelen monroelle uutta kampausta ja pukeutumistyyliä
(sori vaan, mun oli pakko sanoa toi)
on se perkele
Steve McBeach
29.02.2004 12:44:33
Omasta mielestäni parhaat Monroen soololevyt ovat Peace Of Mind ja Nights Are So Long, joista jälkimmäistä ei kyllä varmaan cd:nä löydä. Myös Demolition 23 on hyvä, joskaan ei nyt aivan Monroen soololevy. Melko suoraviivaista ja yllätyksetöntä rokkia punkmaustein tuo Monroen soolotuotanto on ollut, mutta ihan hyvää kuitenkin vaikka ei sieltä aivan yhtä hyviä biisejä löydy kuin Hanoi Rocksin tuotannosta. Mikälli Monroen live meininkiin haluaa tutustua kannattaa etsiä käsiinsä Take Them And Break Them -ep, jolla on kaksi studio biisiä ja neljä livebiisiä.
I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock.
-Mickill-
29.02.2004 19:26:33
Kaikista paras Hanoin jälkeinen juttu missä Michael Monroe on ollut mukana on ehdottomasti bändi Demolition 23. Aivan vitun tiukka levy.
Jos ihan soololevyistä puhutaan niin paras on Not Fakin' It. Jolta löytyy kaksi hienoimpia biisiä mitä olen ikinä kuullut: All Night With The Lights On ja Smoke Screen.
Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003-
C.F.D.T
29.02.2004 20:09:34
myös uusin soolo on kovis!! sisältää aikash paljon covereita mm eddie & the hot rods, x-ray spex ja leonard cohen ym.
levy on nauhoitettu samaan aikaan hanoin uuden kanssa, aina kun mccoyta ei näkynyt, niin nauohitettiin sooloa.. kai.
"I'm so high, the music makes high" Lost Boyz
The Duke
29.02.2004 21:27:53
Vikkelä mies ;)
It's not another state of mind..It's another mind of state...
randy
01.03.2004 09:52:16

Kompaan mukisematta. Aivan loistava.

Ja mitä Miken vaatteisiin ja hiuksiin tulee, niin ei hyvin mene jos musiikin sijasta pitää ulkonäköön keskittyä.

What's Whit The World on muuten pirun kova ralli.
Lumiukolla on valkonen perse. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Blue Moon
01.03.2004 10:03:12

Mickill: Kaikista paras Hanoin jälkeinen juttu missä Michael Monroe on ollut mukana on ehdottomasti bändi Demolition 23. Aivan vitun tiukka levy.

"Aivan vitun tiukka" ;-) Demolition 23 oli livebändinä, varsinkin kun Yaffa ja Suicide oli molemmat mukana.

Tiukkahan se levykin on, hyvää punk-henkistä jyräystä.
- It's been a long time coming -
Danny s
01.03.2004 10:15:59
Mielestäni eräs kovimmista kotimaisen artistin tuotoksista EVER on Monroe *NOT FAKIN' IT", jossa on paljon loistavia rock-ralleja, joissa kuuluu sellaista aika perus rock n' roll riffittelyä tyyliin Hurriganes, Kuten rallit She's no Angel, Man with no eyes ja Dead, jail or Rock n' roll

Tuota levyähän myytiin kansainvälisesti aika tavalla, ja eikös Monroe tuolloin valittu Japanissakin ´vuoden kovimmaksi ulkomaalaiseksi artistiksi?

Ja levyllähän ovat mukana ainakin little steven ja Nasse suicide..
salmivaara
01.03.2004 10:36:20

Mickill:

"Aivan vitun tiukka" ;-) Demolition 23 oli livebändinä, varsinkin kun Yaffa ja Suicide oli molemmat mukana.

Tiukkahan se levykin on, hyvää punk-henkistä jyräystä.

Pakko kompata, vitun tiukka bändi kaikin puolin!
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Blue Moon
01.03.2004 10:49:04

salmivaara: Pakko kompata, vitun tiukka bändi kaikin puolin!

Jep. Koko levy on mulle vähän turhan raskas tuubiin kuunneltavaksi mutta aina toimii, kun kuuntelee vaan vaikka kolme ekaa biisiä.
- It's been a long time coming -
salmivaara
01.03.2004 11:02:15

Jep. Koko levy on mulle vähän turhan raskas tuubiin kuunneltavaksi mutta aina toimii, kun kuuntelee vaan vaikka kolme ekaa biisiä.

No harvemmin mullakin tuota tulee kuunneltua, mutta kun sen soimaan laittaa niin väh. 3 kertaa putkeen se aina pitää kuunnella.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Mimi
01.03.2004 15:49:49
myös uusin soolo on kovis!! sisältää aikash paljon covereita mm eddie & the hot rods, x-ray spex ja leonard cohen ym.
levy on nauhoitettu samaan aikaan hanoin uuden kanssa, aina kun mccoyta ei näkynyt, niin nauohitettiin sooloa.. kai.

Onko tää uusin nimeltään joku whatcha want tai jotain sinnepäin...? Olin kerran kaupassa ja toi hyppäs silmille sieltä levyhyllyistä, mutta oli kiire ni en kerenny tarkastelemaan lähemmin...
C.F.D.T
01.03.2004 18:24:20
Onko tää uusin nimeltään joku whatcha want tai jotain sinnepäin...? Olin kerran kaupassa ja toi hyppäs silmille sieltä levyhyllyistä, mutta oli kiire ni en kerenny tarkastelemaan lähemmin...

kyllä se on juuri tuo!
kansitaide nyt on ehkä hieman kulahtanut, mutta mielestäni erittäin tiukkaa vääntöä muuten!!
"You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One
Danny s
01.03.2004 18:29:00
Pakko jälleen mainita, mutta nuo Monroen uusimman levyn, tuon Whatcha wantin biisit, kuten Jimmy Brown, Do anything you wanna do, rokkaavat erittäin lujasti, ja mielestäni iso kiitos siitä kuuluu Lacu Lahtisella, joka hakkaa symbaalia levyllä niin että ainakin minun korvaan moinen kuulostaa jotakuinkin täydelliseltä rumpaloinnilta..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)