Aihe: Damien Rice.
1
Lähikauppias
31.12.2003 02:01:13 (muokattu 31.12.2003 02:35:05)

Ostin O:n. Jumalauta kun on hyvä.

AMIE, COME SIT ON MY WALL!

EDIT: Hassua, mutta vaikka olen kuunnellut Eskimon ennenkin montakin kertaa läpi, en ole huomannut kuin vasta nyt, että sen oopperaosuus on suomeksi. Oho.
zEyes
31.12.2003 10:29:02
Vuoden 2003 paras julkaisu. Ehdottomasti!
blastoff
31.12.2003 12:40:49
Loistava levy! Hienojen biisien lisäksi tuolla levyllä minua viehättää erityisesti se intiimi tunnelma, mikä siitä välittyy.

Hassua, mutta vaikka olen kuunnellut Eskimon ennenkin montakin kertaa läpi, en ole huomannut kuin vasta nyt, että sen oopperaosuus on suomeksi. Oho.

Tuosta suomennoksesta on kuulemma vastannut joku Damienin suomalainen ystävä. Eipä tuosta oopperaosuudesta hirveän hyvin selvää saa, mutta hauskan lisän se levylle kylläkin antaa.
Your mother sucks cock in Hell!
patonki
02.01.2004 11:20:03

Mahtava levy juu. Kovasti kiehtoisi lähteä katsomaan ukkoa Tukholmaan karkauspäivänä. Mukava olisi mukavan intiimissä teatterisalissa kuunnella Damienin musiikkia keskittyneesti. Viimekesäistä Damienin Accelerator-keikkaa Stockholmin tihkusateessa ehdin seurata ainoastaan kahden kappaleen ajan, kun piti sahata neljän lavan välillä katsomassa mahtiyhtyeitä. Mutta tunteella herra pisteli menemään.
jj86
05.01.2004 15:29:48
ON juu aikas mahtavaa laulantaa... lord... ja muutenkin tosi hyvä levy... Kaikki tuntuu natsaavan, aluksi mennään rauhallisesti hiljaa, ja sitten yht äkkiä rymistäänkin sellon kanssa nii berhanasti... sanoin kuvailemattoman hyvä levy.

Pääsin sitä O levyä joskus aikoja sitten sitä jo kuulemaan, kun tyttöystäväni sisko oli tuonu sen irlannista ennenkun se oli ees vielä julkaistu(edes siellä)....
taas näitä tutun tuttu juttuja.
Mun Äidinkieli kusee aika rankasti.
helmihillo
06.01.2004 12:22:58

Kyllä yhdyn kehumaan tätä levyä. Blowers Daughter esim. erittäin hiano kappale. Kehusanoja kehusanoja. Suosittelen talviöihin ja muutenkin raukeisiin hetkiin.
http://koti.mbnet.fi/teelmo/teelmo
"we live like penguins in the desert. why can't we live like tribes" - dredg
Janne Sivonen
18.01.2004 18:46:48
Janskuli itkee verta kun laittaa humalaspäissään tämän levyn soimaan. Saundi on jotenkin niin lähellä ja biisit vaan niin kovin kauniita.
Junttius on elämäntapa.
voltasparta
18.01.2004 19:26:14
millasta musaa tää damien on?
junassa kuultua: hei,tota, jos mä tuun jarille, niin väsätääks kimpat? (sainpa naurut)
blastoff
18.01.2004 20:25:20
millasta musaa tää damien on?

Sellaista enimmäkseen akustista singer/songwriter-musaa. Täältä voit katsella ja kuunnella muutamia biisejä: http://www.damienrice.com/music_live.html
rakki
15.03.2004 20:38:37
O:n kansilehtikin on jotain huiman kaunista. Levy on kaikilta osin täydellinen ja viimeisen biisin alkava piilo-osuus oli aika hurmaava lisä. Mielestäni melko jännä valinta laittaa kyseinen yllätysveto tämän kaltaiselle levylle.
Kaikki lepposa on huippua.
C.F.D.T
15.03.2004 20:56:41
mä kuuntelin tän viime syksynä lontoossa läpi ja ei kyllä kolahtanut yhtään..
hyviä arvosteluja saanut kyllä kaikkialta..
"You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One
Lähikauppias
15.03.2004 23:14:53

mä kuuntelin tän viime syksynä lontoossa läpi ja ei kyllä kolahtanut yhtään..

Taidat olla ns. outo.
Flow
16.03.2004 09:43:37
Hyvää materiaalia poika syyti markkinoille. Itse pidän Volcano biisistä järjettömästi. Kyseinen biisi oli Levyraadissakin kerran ja sieltä Damienin sitten bongasin. Onnekseni...
"You grow up the day you have the first real laugh...at yourself."
C.F.D.T
16.03.2004 17:13:11
Taidat olla ns. outo.

itse taidat olla ns. fani, koska olet listannut riisin kaksi kertaa kuvauksessasi.
Emplate
16.03.2004 18:04:32

Oli kyllä mainio se kappale, joka jossain vaiheessa Levyraadissa pyörähti. Muuten en ole kuullutkaan, mutta jos muutkin biisit on samaa tasoa, niin pitäisi varmaan jotain äänitettä hommailla.
Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk
Lähikauppias
16.03.2004 19:51:37

itse taidat olla ns. fani, koska olet listannut riisin kaksi kertaa kuvauksessasi.

Heh. Hups. Korjattu.

(Niin, ja mitään ilkeäähän en tarkoittanut tuolla outouskommentillani, jos se sattui siltä tuntumaan...)
C.F.D.T
17.03.2004 21:12:59
en minä siitä itseeni ottanutkaan :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)