rockitsb 03.04.2004 20:46:41 | |
---|
Kylläpä on taas tylsää, joten perustanpa tämmösen aikani kuluksi. Eli mitäs mieltä ihmiset on tällaisesta bändistä kun The Used? Eka levy ilmesty 2002 ja miun mielestä on sekottanu aika mainiosti eri genrejä ja suuresta osasta löytyy myös - Njassan sanoin - "koukku". Mielenkiinnolla odottelen seuraavaa levyä. "Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne |
PomppoK 04.04.2004 03:30:02 | |
---|
Pari biisiä olen kuullut, ei oikein vakuuttanut minua, hieman oli tylsää ja mautonta. Laulaja honotti hieman liikaa suhteessa huonoihin särö-ärjyntä-yrityksiin, joita oltiin roiskittu ympäriinsä. AFI:n Sing The Sorrow:n biisit vakuuttavat enempi tällä saralla. "I've been busier than one-armed bass player."
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Cathi777 04.04.2004 13:23:34 | |
---|
Kylläpä on taas tylsää, joten perustanpa tämmösen aikani kuluksi. Eli mitäs mieltä ihmiset on tällaisesta bändistä kun The Used? Eka levy ilmesty 2002 ja miun mielestä on sekottanu aika mainiosti eri genrejä ja suuresta osasta löytyy myös - Njassan sanoin - "koukku". Mielenkiinnolla odottelen seuraavaa levyä. Tykkään kyllä. Kuulin ekan kerran kyseistä bändiä tuossa Punk-showssa ja sitten hankin tän uusimman levyn ja tykkäsin kyllä. Täytyy sanoa, että ei se tosiaan Afille pärjää mut hyviä biisejä paljon kuitenkin. Suosittelen kyllä tätä muillekin. Veri on vettä sakeampaa |
aleksi 04.04.2004 19:04:22 | |
---|
Ihan kiva bändi. "open hands to the wind" |
Cathi777 04.04.2004 22:27:42 | |
---|
Ihan kiva bändi. Toi on muuten kaikkein vittumaisinta mitä mistään bänndistä voi sanoa. ;) Veri on vettä sakeampaa |
Errorist 05.04.2004 09:36:43 | |
---|
Pari biisiä olen kuullut, ei oikein vakuuttanut minua, hieman oli tylsää ja mautonta. Laulaja honotti hieman liikaa suhteessa huonoihin särö-ärjyntä-yrityksiin, joita oltiin roiskittu ympäriinsä. AFI:n Sing The Sorrow:n biisit vakuuttavat enempi tällä saralla. Samaa lähinnä itse ajattelen kyseisestä bändistä. Eivät saa luotua oikein tarpeeksi sitä "omaa saundia". God I want to be a man
but I don't want to die with a rifle in my hand
and as the planes blacken the sky
it sounds like heaven is falling -Greg Graffin |
aleksi 05.04.2004 23:40:23 (muokattu 05.04.2004 23:41:11) | |
---|
Toi on muuten kaikkein vittumaisinta mitä mistään bänndistä voi sanoa. ;) Totta, mutta vittuillakseni en sitä kirjoittanut. EDIT: kai tähänkin pitäisi hymiöt pistää. "open hands to the wind" |