HaloOfFlies 03.04.2004 13:05:40 | |
---|
Queens Of The Stone Age julkaisee uuden 'Stone Age Complication' -ep:n huhtikuun lopulla. Pikkulevyä painetaan vain 25000 kappaletta. Ep:llä on lainabiisejä ja pari uutta laulua ja sen biisilista näyttää seuraavalta: 'Who Will Be The Next In Line' (The Kinks) 'Wake Up Screaming' (Subhumans) 'The Most Exalted Potentate Of Love' (The Cramps) 'No One Knows' (U.N.K.L.E.:n remiksaus) 'Born To Hula' 'The Bronze' Julkaisun bassoraidat on aikoinaan soittanut Queens Of The Stone Agesta lähtöpassit saanut Nick Oliveri. Josh Hommen johtama QOTSA vetäytyy studioon vielä huhtikuun aikana purkittamaan seuraavaa pitkäsoittoaan. Hommen kanssa nauhoitushommiin lähtevät rumpali Joey Castillo ja kitaristi Troy Van Leeuwen. - Tiesin jo jonkin aikaa sitten, että Oliveri joutuu eroamaan yhtyeestä. Olenkin kirjoittanut seuraavan Queens-albumin käytännössä yksin. Ihmiset ovat jo epäilleet, pystynkö siihen, ja voin kertoa säveltäneeni parhaita biisejäni koskaan, Homme tuumii. Homme aikoo myös soittaa odotetun QOTSA-levyn bassoraidat itse. Näinhän mies teki myös ensimmäisen QOTSA-albumin suhteen. Tällaista ilmoittelee Soneraplaza. Kovat on odotukset tulevan QOTSA-levyn kohdalla. Toivottavasti levy myös nuo odotukset lunastaa. "Viissataatonnia käteen ja keihäs lentää 100 metriä" - Seppo Räty |
Anarkiapurilainen 03.04.2004 13:08:02 (muokattu 03.04.2004 13:08:19) | |
---|
Tuo UNKLE-remix on julkaistu jo kertaalleen Go With The Flown sinkulla, eikä se mielestäni ole oikein mistään kotoisin. Muuten vaikuttaa suht. mielenkiintoiselta. |
Juugeli 03.04.2004 14:07:10 | |
---|
Hienoa!!! Innolla odotan uutta ep:tä ja levyä. Excuse me, while I kiss the sky IHKK #3 |
vanttera 03.04.2004 14:20:04 | |
---|
Born to hula ja Bronze on ainakin vanhoja piisejä. Mullon niistä jotkut live-versiotkin jossain. Mulla kävi qotsan kanssa vähän silleen että siinä vaiheessa kun kaikki saatanan siiderilehmät hoilasivat No one knowssia paarisa, en enää arvostanut niin paljoa. Sääli kyllä, mutta songs for the deaf oli qotsan huonoin levy. Olen luultavasti hieman ihastunut, tai ainakin kovasti panettaa. |
Huevos 03.04.2004 15:03:57 | |
---|
en tykkää kun ekasta levystä. |
asaksala 04.04.2004 18:51:09 | |
---|
joo...on jotenkin jännä maku suussa kun kattoo tota biisi listaa... vanhoja biisejä...laiskuutta? $ ? "one of gods own prototypes. a high power mutant of some kind, never even considered for mass production. too weird to live, too rare to die" |
lug 04.04.2004 20:40:18 | |
---|
ihan ok biisit, mutta unkle-remixit on turhia. olisivat samantien nyt laittaneet bronzen pariksi sen toisenkin, these aren't the droids you're looking for:n... muutenkin, miksi bändit säästelee b-puolien/harvinaisempien julkaisussa... ne kun ovat yleensä parempia kuin a-puolet ja levylle menevät raidat. qotsa ilman lanegania, apua. There's a foot at the end of each of my legs. |
bastardo 05.04.2004 00:17:26 | |
---|
Noi "kirjoitin parhaat biisini ikinä" -puheet sen jälkeen kun joku on juuri häipynyt bändistä on paskapuhetta kenen vain suusta kuultuna. I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands... |
vanttera 05.04.2004 06:40:16 | |
---|
Noi "kirjoitin parhaat biisini ikinä" -puheet sen jälkeen kun joku on juuri häipynyt bändistä on paskapuhetta kenen vain suusta kuultuna. Tosi. Vaikka kyseessä onkin Homme. Mrrr...ryömin takaisin kolooni. Olen luultavasti hieman ihastunut, tai ainakin kovasti panettaa. |
Exhausted 05.04.2004 20:55:35 | |
---|
ihan kun oisin jo kuullu kaikki nuo biisit... |
jannu 05.04.2004 20:56:40 | |
---|
Mä en dumaa ennen kuin kuulen. Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
parinc. 06.04.2004 10:38:32 | |
---|
Born to Hula on ehdottoman kova. Bronzekin toimii. Covereista oon kuullut vain live-äänityksiä, joista yksikään ei oo antanut merkittäviä säväreitä. No hankintaan tuo tietysti menee joka tapauksessa. |