Aihe: "Minä kyllä jaksan jatkaa vaikka sydän tuskin lyö.."
1
Tellervo
02.04.2004 16:45:40
Taas näitä nykyiseen radiopolitiikkaan liittyviä ongelmia: kun toosasta kuulee joskus - äärimmäisen harvoin - jotain ennestään tuntematonta ja mielenkiintoista, tuntemattomaksi se myös useimmiten jää, koska esittäjää ei esitellä. Lukuisista biisibongauksista huolimatta minulle ei ole yhäkään kerrottu, mikä bändi esittää otsikon tyyppisen menevän, oletettavasti keikkaelämästä kertovan rallin. Sekä ralli itse että laulajan lievästi nuhainen ääni ihastuttavat suuresti, mutta mikä hitto on bändin (ja biisin) nimi?

"Minä kyllä jaksan jatkaa vaikka sydän tuskin lyö
On aamuyöllä kaikki helpompaa
Nää hullut jaksaa laulaa vaikka läpi koko yön
.. aamun asti matkustaa.." tms.
Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä.
Tellervo
02.04.2004 17:40:11 (muokattu 02.04.2004 17:54:28)
Niin ne asiat selviää kun jaksaa selvittää: kyseessä on Lehtivihreät, ja biisin nimi on Aamuyö. Jes! Kiitos minulle!

EDIT: Yksinpuhelu jatkuu. Selvisipä sekin, että kyseinen bändi on tehnyt myös biisin Pohjoisen poika (tai jotain vastaavaa), jota vihasin silloin kun se pyöri radiossa. Tosin laulajan äänestä tykkäsin jo silloin, mutta sanat oli uskomattoman kököt.
PomppoK
03.04.2004 00:30:08

Minulta löytyy levy, jolta löytyy nuo molemmat biisit. Osta pois, hyvä levy, ei kelvannut edes divariin :)
"I've been busier than one-armed bass player."
    Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Mako
04.04.2004 20:38:32

Offtopic: kappas, tellukin vielä keskuudessamme.
I must Create a System, or be enslav'd by another Mans. I will not Reason and Compare, my business is to Create -W.Blake
sa-ku
06.04.2004 12:22:19
ei muuten varmaan the carnalilta löydy levyä jossa nuo molemmat on...!

koska Aamuyö on Lehtivihreiden tuore promo-single jota ei voi edes ostaa mistään.

ja pohjoisen poika taas on unta ja nälkää levyllä joka julkaistiin muistaakseni 2000 syksyllä.

mutta mahtavia lauluja molemmat. ja unta ja nälkää on ehkä paras suomalainen levy ever ;)

syksyllä kait tulee uus levy, jolta aamuyökin löytyy.

btw. hauska nähä että tellu on tääläki aktiivisena! oli hieno keikka la.
~life is just a lullaby~ http://www.overlee.cjb.net
aivokuolio
06.04.2004 12:27:10
tuon aamuyönhän saa muuten napattua itselleen osoitteesta www.levy-yhtio.com
Tellervo
06.04.2004 13:50:22
btw. hauska nähä että tellu on tääläki aktiivisena! oli hieno keikka la.

Nyt putosin...?
PomppoK
06.04.2004 14:55:49

ei muuten varmaan the carnalilta löydy levyä jossa nuo molemmat on...!

Oho, oikeassa olet, sekoitin sen johonkin Unta Ja Nälkää -levyn biisiin, enkä kyllä todellakaan tiedä/muista mihin. Kova levy juu.
"I've been busier than one-armed bass player."
    Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)