Aihe: Manu Chao
1
disarm
29.03.2004 19:13:30
Sainpa käsiini Manu Chaon Proxima Estacion Esperanza-levyn. Kyllä muuten potkii ja lujaa!

Musiikki on jotain reggaen, rapin, salsan ja flamencomusan sekotusta. Kaveri laulaa vielä sujuvasti espanjaksi, ranskaksi ja englanniksi.

Olin entuudesta kuullut muutaman Mano Negran biisin sekä Clandestino levyä jonkun verran, mutta tää radiotallenne ns. tyhjensi pankin. Pakko saada tätä lisää!

Keinuen Espanjan ja Etelä-Amerikan rytmeissä..
i like you. you are a wonderful person. i'm full of enthusiasm. i'm going places. i'll be happy to help you. i am important person. would you like to come home with me?
Ramopunkrocker
29.03.2004 20:29:56
Varmasti mahtava levy sinulle,ehkä viimeisimpiä levyjä mitä ostaisin
disarm
29.03.2004 20:38:32
Tais tulla vähän väärälle palstalle. No ihan sama..
i like you. you are a wonderful person. i'm full of enthusiasm. i'm going places. i'll be happy to help you. i am important person. would you like to come home with me?
Mems
29.03.2004 21:50:16
Just kova tuo Proxima... tykkäsin siitä enemmän ku clandestinosta. Varsinki nuo mr. bobby ja merry blues...
rockgirlie
01.04.2004 21:00:41
mä kirjoitin tonne sulle kommentinkin aiheesta äsken!!!
oot ainoo täällä kenen oon kuullu puhuvan siitä. mäkin kuulin biisin isosiskon kautta kun oli espanjasta ostanut jonkun levyn. sekin tykkää ja mäkin oon oppinut tykkäämään. :) ihan loistojuttu. letkee meininki.

aloin just kitara opettelee flamencoa ja salsaa.seki o hienoo ku oppii kunnolla.yeps. :D
Rock n' Roll
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)