Valokaari 24.03.2004 09:08:09 | |
---|
Vuosikausien odotus on ohi. Abba aikoo palata lavoille alkuperäisessä kokoonpanossaan. - Abbalta ilmestyy tänä keväänä uusi kokoelmalevy ja sen puitteissa he aikovat tehdä jotain yhdessä, EBU:n euroviisujohtoryhmän suomalaisjäsen Kjell Ekholm kertoo IS:lle. Abban comeback alkaa esiintymisellä Euroviisujen finaalissa Istanbulissa. Lähde: Ilta-Sanomien verkkosivut. Omana kommenttinani haluaisin sanoa, että vaikka se olikin hölmönnäköinen bändi aikanaan, josta ei saanut julkisesti ilmaista pitävänsä, niin silti sillä on monia kappaleita jotka tosiaan kestävät kuuntelua - poislukien ne puhkisoitetut suurimmat hitit, ei jaksa enää innostua mistään Dancing Queenistä.. Olen jopa hieman arvostanut Abbaa siitä, että se ei ole tähän mennessä lähtenyt samaan comeback- leikkiin mukaan kuin niin moni muu vanhempi bändi, vaan se on pysynyt poissa julkisuudesta ja ei näin ollen ole tuhonnut ihmisten muistoja ja muuttunut parodiaksi itsestään. Muistelen että muutama vuosi sitten he olisivat saaneet comebacktarjouksen miljardista dollarista.. iso summa oli kuitenkin kyseessä. Eivätkä lähteneet. Pakko myöntää että silloin heitä arvostin, mutta nyt pelottaa että millaista tavaraa onkaan tulossa.. Rok rok. |
Dunga 24.03.2004 09:15:02 | |
---|
Abbaa on hieno kuunnella ryypätessä, tulee aikamoisia omia versioita ilmoille. "Eeih...mä oon hukkunu tänään varmaan viisi kertaa, mä oon ihan puhki" IMIK #4 |
jukedog 24.03.2004 09:25:46 | |
---|
EI!!!! EI!!!! EI!!!! God Created Woman, But the Devil Invented the Blues... -TYLA- |
Tellervo 24.03.2004 12:16:52 | |
---|
Muinaisessa varhaisnuoruudessani olin hysteerinen Abba-fani, joten tämänpäiväinen lööppi sai minut melkein tärisemään. Nähdä Abba livenä ja kuolla! Siinä haave joka minulla on ollut aina. Ihan sama minkälaiseksi sonnaksi olisivat muuttuneet - vaikea kuvitella että taso olisi kamalasti laskenut, ovathan kuitenkin ammatti-ihmisiä. Nyt vain odotan käsi puhelimella, milloin ensimmäiset konserttiliput tulee myyntiin. Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
1960-1980 24.03.2004 12:20:17 | |
---|
Abba on omalla sarallaan kova bändi, mutta tällainen toiminta on ns. perseestä. Nettoavat tuosta varmaan aivan saatanasti kahisevaa. |
Tellervo 24.03.2004 12:22:27 (muokattu 24.03.2004 12:22:48) | |
---|
Abba on omalla sarallaan kova bändi, mutta tällainen toiminta on ns. perseestä. Nettoavat tuosta varmaan aivan saatanasti kahisevaa. Eikä ole, siis perseestä. Se on vain ja ainoastaan oikein - minua kohtaan. Netotkoot ihan vapaasti, ei ole pois minulta. Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
doolittle 24.03.2004 12:29:58 | |
---|
Miltähän ne näyttää,eikös heillä ikää ole jo joitain viiden,kuudenkymmenen pintaan? Yleisö on tottunut ABBA:an kolmekymppisinä hehkeinä skandinaaveina...valkoiset pillitrumpettibyysat ja kaljamaha kelluu siinä päällä. Hoppas inte. "It´s a mad world, but I´m proud to be a part of it" -Bill Hicks- |
Cathi777 24.03.2004 12:35:04 | |
---|
Muistelen että muutama vuosi sitten he olisivat saaneet comebacktarjouksen miljardista dollarista.. iso summa oli kuitenkin kyseessä. Eivätkä lähteneet. Pakko myöntää että silloin heitä arvostin, mutta nyt pelottaa että millaista tavaraa onkaan tulossa.. Ei olis kyllä tarvinnut enää nytkään niiden tulla. Mutta toisaalta eihän niitä tarvi katsoa. Veri on vettä sakeampaa |
Juice 24.03.2004 14:12:52 | |
---|
No HUHHUH Eipä osaa yhtäkkiä muuta sanoa. Klisee on klisee. |
mr_b 24.03.2004 14:21:55 | |
---|
...valkoiset pillitrumpettibyysat ja kaljamaha kelluu siinä päällä. Hoppas inte. Agnetan legendaarinen kamelinvarvaskin loistanee toivottavasti poissaolollaan.... Damn right it's better that yours! |
edfuzz 24.03.2004 14:58:13 | |
---|
Kovin yllättävää tuo reunion. Luulin tosissani ettei sitä koskaan tulisi, kun kieltäytyivät aiemmin niinkin suurista summista - siispä en usko että se nytkään tapahtuu rahan takia (elleivät ole onnistuneet hävittämään massiivisia miljoonaomaisuuksiaan korttipelissä). Silti, mietin tämän todellista motivaatiota. Parempi olisi jos kyseessä olisi vain jokin "one shot deal" jossa he vain polkaisevat yhden vanhan biisin kaikkien faniensa ratoksi ja kaikki voivat kylpeä nostalgian nektareissa, sen sijaan että he yrittäisivät enää tehdä mitään uutta materiaalia, jolla olisi kyllä aika heikot mahdollisuudet selättää vanhaa tuotantoa. No niin, sitten enää Rutger Gunnarson bassoon, tuplabassarirummut, pyörivä flyygeli, 70-luvun hiustyylit ja kimaltelevat puvut, niin mitään oleellista ei kai puutu... :) Don't eat the yellow snow. |
Heavy Metal Machine 24.03.2004 15:03:35 | |
---|
Ei helvetti sentään... Maailman historian kaikkien aikojen paskin bändi.... Voi paska! I am just a worthless liar I am just an imbecile I will only complicate you Trust in me and fall as well |
Fortune 24.03.2004 16:28:10 | |
---|
Olisihan tuo hienoa nähdä. Abba on nerokasta musiikkia. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Danny s 24.03.2004 16:38:29 | |
---|
Saatana elää ja voi hyvin. |
aivokuolio 24.03.2004 16:42:35 | |
---|
ja vaihteeksi jälleen "uusi" abba-kokoelma... jokohan se abba teens tekee kohta taas reunionin? |
Tellervo 24.03.2004 17:12:48 | |
---|
sen sijaan että he yrittäisivät enää tehdä mitään uutta materiaalia, jolla olisi kyllä aika heikot mahdollisuudet selättää vanhaa tuotantoa Lehtijutun perusteella en usko, että kyse on tästä. Mitä siinä nyt on vikana, jos he haluavat vielä kerran esittää loistavia biisejään? Minusta ei mitään. Ja mitä on tämä ihmeellinen ikärasismikin? Minusta olisi hienoa nähdä Abba vaikka mummoina ja pappoina. Muuttuuko taitava muusikko väistämättä huonoksi iän karttuessa? Höh. Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
M.i.k.key 24.03.2004 18:31:30 | |
---|
Tuleehan sitä 30 vuotta!!! Euroviisuvoitosta Waterloo-kappaleella. Tuo comeback heille sallittakoon. My name is Baron, M.i.k.key Baron |
Chemo 24.03.2004 20:47:02 | |
---|
Ei pidä unohtaa, että tämmöinen reunion voi olla myös melkoisen ainutlaatuinen kokemus. Miettikää nyt: vanhat tutut palaavat yhteen vuosikymmenien jälkeen tekemään sitä juttua jota joskus tekivät yhdessä. Toi voi olla tosi henkilökohtainen juttu myös artistille. Toki onhan niitä väsyneempiä vetojakin ollut, mutta ei kai ole oikein tuomita tämmöistä proggista kuulematta. Ramalamadingdong. |
aikavaikea 25.03.2004 11:30:57 (muokattu 25.03.2004 11:31:25) | |
---|
Eilen Suomessa näyttävästi julkistettu kohu nelikon "paluusta" on ennenaikaista ja liioiteltua. 1980-luvun alussa sisäisiin ristiriitoihin hajonnut Abba ei aio esiintyä yhdessä. Se ei myöskään ole tekemässä uutta levyä eikä nauhoittamassa uudestaan vanhaa katalogiaan. Istanbulin euroviisuissa toukokuussa on turha odottaa Abban ensimmäistä live-esiintymistä vuosikymmeniin. - Abban jäsenillä ei ole mitään aikomusta esiintyä yhdessä. Näillä sanoilla Benny Anderssonin edustaja ampui ties kuinka monennen reunion-ankan alas maaliskuun alussa. Nej. EDIT: Niin, lähde on tämän päivän Iltalehti. Tahattomasti aiheen vierestä keskustelija sekä vahingossa tosikko. |
Deg 25.03.2004 14:13:21 | |
---|
Netotkoot ihan vapaasti, ei ole pois minulta. Onhan se sulta pois, jos lipusta menet maksamaan. Sexual Chocolate, Baby!! IHKK #11 |