Pyronius 23.03.2004 23:32:48 | |
---|
Nettisivuilta lainattua: YUP julkaisee kuluvana vuonna kokoelmalevyn, mikä pitää sisällään kaikki singlet, sekä muutaman "Leppymättömät"-levyn sessioista ylijääneen kappaleen. Kokoelmalevyn, kuin myös dvd:n ja nuottikirjan julkaisuajankohdat selviävät jossain vaiheessa kevättä. |
anttipoeka 24.03.2004 00:59:58 | |
---|
Ensimmäinen "hitti"-kokoelma sitten tuloillaan. Toivottavasti julkaisevat uudet biisit singlenä. Ei tässä sen kummempaa. |
JKantonen 24.03.2004 09:04:19 | |
---|
1990-1992 kokoelmasta ei kokoelma voi parantua :) |
bedlam 24.03.2004 12:41:10 (muokattu 24.03.2004 12:42:26) | |
---|
Singlepaketti on kyllä melko kehnolainen kokoelma edustamaan kyseistä orkesteria. Pois jäävät ilmeisesti(?) täten esim. Yövieraat, Saatana meni korvasta sisään, Taivaiden Maisterit, Jos saisin kolme elämää, Rankat ankat, Erinomaisia ihmislapsia, Lihavia Luurankoja... ...ja tilalla täysin parhaisiin kuulumattomia (IMO) Tavaroiden Taikamaailmoita ja Ihanaa Elämää. Toivottavasti DVD-julkaisu tulee olemaan laadukas. http://www.mikseri.net/kiasma |
waukku 24.03.2004 13:26:10 | |
---|
1990-1992 kokoelmasta ei kokoelma voi parantua :) Olen täysin samaa mieltä! lahjattomat treenaa! |
tuomittu 24.03.2004 14:51:11 | |
---|
Singlepaketti on kyllä melko kehnolainen kokoelma edustamaan kyseistä orkesteria. No juu, näin on. Saas nähdä tuleeko ostettua koko levyä. Noh, todennäköisesti tulee ostettua, vaikka järki sanoisi "ei". Ei sille voi mitään. Abortti pakolliseksi! |
Saami 24.03.2004 15:14:56 | |
---|
DVD kuulostaa aika kivalta. |
lapio 25.03.2004 09:32:07 (muokattu 25.03.2004 09:33:06) | |
---|
Toivottavasti DVD-julkaisu tulee olemaan laadukas. Joo tulee olemaan upea. Vilahdan siinä ehkä itekkin.
"These pretzels are making me thirsty!"
-Cosmo Kramer |
thrashman 25.03.2004 11:35:51 (muokattu 25.03.2004 14:02:00) | |
---|
Joo tulee olemaan upea. Vilahdan siinä ehkä itekkin. Hoho! Haa! "Mojo X saved the day!" -Mayor of Browntown |
jussiohman 25.03.2004 11:40:01 | |
---|
DVD kuulostaa aika kivalta. Kyllä. Vuoden ehdottomimpia levyhankintoja. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
el Bastardo 25.03.2004 17:24:59 | |
---|
Joo tulee olemaan upea. Vilahdan siinä ehkä itekkin. Sama. Ihan varmasti kuvas just mua viimeksi Lutakossa. :) |
vaiktutus 25.03.2004 18:51:17 | |
---|
Ensimmäinen "hitti"-kokoelma sitten tuloillaan. Toivottavasti julkaisevat uudet biisit singlenä. Juu, toivottavasti ilmestyvät myös singleinä, koska ei huvittaisi ostaa kokoelmaa parin uuden biisin takia. DVD voisi minun puolestani olla VHS, koska en DVD-soitinta omista, mutta täytyy sitten varmaan tunkeutua kaverille katselemaan sitä. Nuottikirja on kyllä erittäin rok, sitä olen kaipaillut. Behemot on elegantti elefantti |
heville 25.03.2004 18:57:53 | |
---|
Enpä tiedä, mutta jotenkin aina suututtaa kun "hyviltä bändeiltä" tulee näitä greatest hitsejä. Pakkohan se on ostaa niiden lisäbiisien vuoksi, mutta silti... Truu-bändit ei rahasta! Nuottikirjaa odotan kyllä innolla. Vasenkätisyys lisää taipumuksia saatananpalvontaan ja kommunismiin. |
Danny s 25.03.2004 19:09:00 | |
---|
En sitten tiedä, pidin Martikaista (paitsi kommunistina ;-) myös sellaisena musiikkia vain musiikillisista lähtökohdista tekevänä miehenä. Ja juuri vuosi tai pari sitten mies vaahtosi siitä miten he eivät todellakaan ole valmiita tekemään mitää "the best of" -kokoelmaa |
jussiohman 25.03.2004 19:41:21 | |
---|
En sitten tiedä, pidin Martikaista (paitsi kommunistina ;-) myös sellaisena musiikkia vain musiikillisista lähtökohdista tekevänä miehenä. Ja juuri vuosi tai pari sitten mies vaahtosi siitä miten he eivät todellakaan ole valmiita tekemään mitää "the best of" -kokoelmaa Martikainen ei ole kommariksi tunnustautunut(on kieltänyt kysyttäessä), eikä kaksi vuotta sitten ole sama kuin nyt. Asiat muuttuvat ja uusi levykin on tullu siinä välissä. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
-Mickill- 25.03.2004 23:23:44 | |
---|
1990-1992 kokoelmasta ei kokoelma voi parantua :) Totta! Aivan loistava paketti. Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003- |
-Spade- 26.03.2004 07:47:27 (muokattu 26.03.2004 07:48:21) | |
---|
En sitten tiedä, pidin Martikaista (paitsi kommunistina ;-) myös sellaisena musiikkia vain musiikillisista lähtökohdista tekevänä miehenä. Ja juuri vuosi tai pari sitten mies vaahtosi siitä miten he eivät todellakaan ole valmiita tekemään mitää "the best of" -kokoelmaa Niin, onhan se nyt perseestä että annetaan uudemmillekin faneille mahdollisuus tutustua vanhempaan tuotantoon kerralla. Ja vielä haluavat elättää itsensä omalla musiikillaan, jo on ahneita jätkiä. "Paskinta on kaikki strokesit ja whitestripesit. Ne on ihan hirveätä paskaa." - A.W. Yrjänä |
JM 26.03.2004 09:41:43 | |
---|
Pakkohankinta lienee.. Harmittavan vähän olen YUP:tä kuunnellut, vasta viime aikoina tajunnut bändin nerouden. Mahtavaa musiikkia kerrassaan. Copyright ©1999-2004, Oikeuksien.net.
Kaikki muusikot pidätetään. |
Danny s 26.03.2004 09:54:56 | |
---|
Niin, onhan se nyt perseestä että annetaan uudemmillekin faneille mahdollisuus tutustua vanhempaan tuotantoon kerralla. Ja vielä haluavat elättää itsensä omalla musiikillaan, jo on ahneita jätkiä. Ikävää jos näet asian noin, mielestäni normaalit bändit toimivat juuri noin. Mutta koska Martikainen on julistanut "sodan" kapitalismia ja musiikin kaupallistumista vastaann ilmoittamalla etteivät he mitään kokoelmaa rustaa, olin hieman pettynyt kun näin tekivät. end of story |
-Spade- 26.03.2004 10:13:13 | |
---|
Ikävää jos näet asian noin, mielestäni normaalit bändit toimivat juuri noin. Mutta koska Martikainen on julistanut "sodan" kapitalismia ja musiikin kaupallistumista vastaann ilmoittamalla etteivät he mitään kokoelmaa rustaa, olin hieman pettynyt kun näin tekivät. end of story Jaahas, en tiennyt että Martikainen on tuollaisen sodanjulistuksen tehnyt. YUP:ltä kun kuitenkin on jo ilmestynyt kokoelmat 1990-1992 sekä Hajota ja hallitse, jolle tosin biisit on soitettu uudestaan uusina sovituksina. Itse joka tapauksessa odotan tuota DVD:tä vesi kielellä. "Paskinta on kaikki strokesit ja whitestripesit. Ne on ihan hirveätä paskaa." - A.W. Yrjänä |