stickyfinger 22.03.2004 22:17:55 (muokattu 22.03.2004 22:19:46) | |
---|
Kuuntelin tuossa juuri Aerosmithin uuden "Honkin´on Bobo"-albumin kokonaisuudessaan, ja täytyypi sanoa että ihan positiivinen yllätys oli. Tuo uusi levyhän koostuu vanhoista blues-covereista ja hyvinhän nuo biisit toimii. Tokkopa juurikaan MTV:llä uutta Aerosmithiä soitellaan mutta liekö tuo tarkoituskaan. Levyltähän löytyy muuten tuo samainen Bo Diddleyn käsialaa oleva "Roadrunner"-biisi jota The Hurriganeskin coveroi. Hienoa että Aerosmith on taas hajuttomista ja mauttomista muniinpuhaltelu-balladeista palannut perinteiseen "kivi ja sämpylä"-osastoon. Steven Tyler on niin perkeleellisen hyvä laulaja, että ilolla kuuntelee kun mies laulaa taas kunnon juurevaa rokkia. Pääse ukon ääni oikeuksiinsa. EDIT: krjotusvirrheitä Shake your money maker! |
PekkaRii 22.03.2004 22:47:57 | |
---|
Jahaa, onko se jo kaupoissa? Kuuntelin jotain huonolaatuisia pätkiä siittä lätystä netissä. Ihan tömäkältä kuulosti. "Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991 |
Lonesome 23.03.2004 08:38:33 | |
---|
Ai että sitä saa jo... Tätähän tässä on kohta 20 vuotta odotettu, eli siitä saakka kun Perry ja Whitford palasivat bändiin. Jos toisaalta olisivat tehneet about v. 1985 roots-levyn, niin eipä bändi varmaan olisi näin tunnettu (ja myös tunnustettu). Halusivat menestyä uudelleen ja tekivät asian vaatimat säädöt. Vaan oli kyllä aika palata perusasioihin, edes meidän wanhojen iloksi :) Tai enhän minä edes ole tuota uutta vielä kuullut, mutta Aerosmith rocks anyway! "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |
stickyfinger 23.03.2004 11:12:36 | |
---|
Levy ei ole vielä ilmestynyt, 30pvä kuluvaa kuuta "Honkin´ on bobo " löytyy kaupoista. Shake your money maker! |
kid ego 23.03.2004 11:17:37 | |
---|
Levy ei ole vielä ilmestynyt, 30pvä kuluvaa kuuta "Honkin´ on bobo " löytyy kaupoista. Ja Limited-versiossa tulee mukana yllätyslahja, eli Hohnerin huuliharppuketju!! Kun mä olen iso stara, mun levyjen mukana on aina lahja, olkoot se sitten vaikka villasukat. |
Tympee Huttunen 23.03.2004 19:35:05 | |
---|
Ja Limited-versiossa tulee mukana yllätyslahja, eli Hohnerin huuliharppuketju!! Kun mä olen iso stara, mun levyjen mukana on aina lahja, olkoot se sitten vaikka villasukat. Jollain yhtyeellä oli lyijykynä siinä cd-kotelon ontossa tilassa...vaikea selittää, mut kun kansi on kiinni niin siinä kannen vieressä. Siinä kohtaa mihin kannen saranatapit tulee kiinni! Itse laittaisin tupakan, niin levyä myytäisiin siinä tiskillä kaikkien silmien edessä...:) " Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta." |
Axes 23.03.2004 21:47:25 (muokattu 23.03.2004 21:47:47) | |
---|
Itse laittaisin tupakan, niin levyä myytäisiin siinä tiskillä kaikkien silmien edessä...:) Kaveri tilas yhdysvalloista jotain ug-räppilevyjä ja yhden levyn kansien välissä oli marisätkä. Mukava yllätys... |
kid ego 23.03.2004 22:21:55 | |
---|
Itse laittaisin tupakan, niin levyä myytäisiin siinä tiskillä kaikkien silmien edessä...:) Joo, ja sitä ostaisi eniten varmaa 12-17 -vuotiaat skidit. Eikö Rasmuksen omakustannelevyn välissä ollut tikkari silloin muinoin? |
p130 24.03.2004 17:56:06 | |
---|
Kaveri tilas yhdysvalloista jotain ug-räppilevyjä ja yhden levyn kansien välissä oli marisätkä. Mukava yllätys... Siinäpä olisi ollut selittämistä jos olisi sattunut paketti tullissa narahtamaan... Mutta aiheeseen: Aerosmithin uutta odotetaan täälläkin todella innolla! Josko sitten papat vielä kunnon rokkilevyn ulos pukkaisivat. Ja seuraava omaa matskua. (Saahan sitä toivoa...) Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Bluesmies 24.03.2004 18:35:46 | |
---|
Tekispä ne kunnon roots-levyn, jossa olis OMAA materiaalia, eikä covereita. Toi roadrunner pitää kyllä mielenkiinnosta kuulla, ku on sitä itsekin tullut niin monesti veivattua. Kitara on tyhmä!!! |
q-gitar 25.03.2004 13:31:50 (muokattu 25.03.2004 14:00:11) | |
---|
Sainpa minäkin levyn kuunneltavaksi. Tykkään kovasti. Rokkaa niin...niin! |
p130 01.04.2004 15:18:12 | |
---|
Noh, mielipiteitä! Ei hakka roadrunner Ganesin versiota ja ehkä hilkun verran rosoisempi saundimaailma olisi blueslevyssä voinut olla. Mutta parasta Aerosmithiä vähään aikaan, ehdottomasti, IMO. Herkullista kuunneltavaa. Tätä on odotettu. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Tinmo 01.04.2004 21:45:46 | |
---|
Justiin tuli radiosta Baby Please Don´t Go, ihan yeah meisinki, muttei pärjää AccaDaccan versiolle. SG & Marshall = Rock & Roll |
_tuomas_ 02.04.2004 16:36:38 | |
---|
Pump ja Permament Vacation ovat täydellisiä ja niidenkin jälkeen äijiltä on tullut valtava määrä loistavaa musiikkia. Toivottavasti tämäkin levy jytää! |
p130 03.04.2004 11:47:07 | |
---|
Voisi kuvitella että tuo kelpaa sekä "vanhan" että "uuden" Aerosmithin ystäville. Mutta en minä sitä kuitenkaan kompromissiksi sanoisi. Tarkastakaa itse, minä ainakin uskallan suositella! Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |