Aihe: Ville Leinonen: Suudelmitar
1 2
Halldor
06.03.2004 18:14:30
Onkos joku jo kuunnellut tuota, mitä mieltä olette? Itse olen vasta kerran ehtinyt sen läpi pyöräyttää, ihan kelpo levyltähän se kuulostaa.
Alttoviulisti
06.03.2004 18:53:36

Enpä ole kuunellu, mutta kyseisen henkilön kanssa tuli esiinnyttyä tässä 3vko.sit...en ole edes kuullu koko henkilön omaa tuotantoa...
Jani The Rock
06.03.2004 19:02:15

On jo semmonen levyn nimikin, että meidän huushollissa ei tollaset soi. Ällöttävämpää kuin Aki Sirkesalo.
Rough and tough and plenty mean.
sikanaama
06.03.2004 19:23:43
On jo semmonen levyn nimikin, että meidän huushollissa ei tollaset soi. Ällöttävämpää kuin Aki Sirkesalo.

Ja pyh. Olet kyyninen ihminen. Pitäisi kyllä kuulla tuokin levy. Eikös se ole ihan akustinen levy ilman Valumoa? Vai miten se oli.
"Soitetaan metallia, ei pilata tätä juttua progella" -Valdemar Välimallin kone
Alttoviulisti
06.03.2004 19:28:38

Mä haluisin kyl todella kuulla ku Ville laulaa...en oo kuullu.
Tai olen, mutta en sillon keskittyny Villen ääneen vaan omaan soittoon...kuulemma hyvä laulaja, mahtavia vaatteit sil ainakin on.
1960-1980
06.03.2004 19:29:18
Wien -single ainakin lupaili varsin hyvää. Nyt on niin paljon muutakin ostettavaa, että saas nähdä koska saa tämän hommattua.
Cathi777
06.03.2004 20:35:52

Onkos joku jo kuunnellut tuota, mitä mieltä olette? Itse olen vasta kerran ehtinyt sen läpi pyöräyttää, ihan kelpo levyltähän se kuulostaa.

Aivan törkeän hyvä levy. Toimii loistavasti niin kuin kyllä kaikki muutkin levyt paitsi se ensimmäinen. Siitä en ole koskaan tykännyt. Ville Leinonen on muuten siitä mielenkiintoinen artisti, että siitä joko tykkää tai ei. On aina hyvä jos bändi/artisti aiheuttaa ainoastaan ääripäiden reaktioita. Mutta varmasti te jotka ootte ennenkin Villeä kuunnellut niin tykkäätte tästä uutukaisesta.
Veri on vettä sakeampaa
JeeVes
07.03.2004 16:26:12
Jee, jee..Savonlinnan omia poikia. Vanhemmat on vielä meidän perhetuttuja ja Ville on ihan roks jätkä.
"Play that funky rudiment whiteboy"
Velko
07.03.2004 16:31:49
http://www.rock.now.nu

Ville Leinonen tulossa keikalle Kerimäelle! Kaikki sinne!
Ihminen on vain värisokea pallokala elämän tiskialtaassa.
Alttoviulisti
07.03.2004 18:04:30

no ihan varmasti:/
JeeVes
07.03.2004 20:32:37

Näemme siellä.
"Play that funky rudiment whiteboy"
Basismi
07.03.2004 20:47:28
Haa, tulipa mieleen uusi ehdokas tuohon yleistä-palstan homoin biisi -galluppiin! Suudelmitar.... *shudders*
It's hard to be humble when you're so fucking big!
Tatu
07.03.2004 22:40:17
Aivan törkeän hyvä levy. Toimii loistavasti niin kuin kyllä kaikki muutkin levyt paitsi se ensimmäinen. Siitä en ole koskaan tykännyt. Ville Leinonen on muuten siitä mielenkiintoinen artisti, että siitä joko tykkää tai ei. On aina hyvä jos bändi/artisti aiheuttaa ainoastaan ääripäiden reaktioita. Mutta varmasti te jotka ootte ennenkin Villeä kuunnellut niin tykkäätte tästä uutukaisesta.

Hm.. Mä taas tykkään eniten siitä ekasta levystä. Se on jotenkin niin aitoa ja tervettä musiikkia. Oikea asenne, ja siitä levystä saa helvetinmoiset kicksit. Ennakkoluulot pois vaan! Tuota uutta levyä en ole vielä kuullut...
There's a bullet in the matress
1960-1980
07.03.2004 22:43:32
Hm.. Mä taas tykkään eniten siitä ekasta levystä. Se on jotenkin niin aitoa ja tervettä musiikkia. Oikea asenne, ja siitä levystä saa helvetinmoiset kicksit. Ennakkoluulot pois vaan! Tuota uutta levyä en ole vielä kuullut...

Puhutaanko tässä nyt Valumon ensimmäisestä eli palmulevystä vai Villen ensimmäisestä eli Raastinlauluista? Valumon debyytti on loistava, mutta Raastinlauluja aivan kamalaa räpellystä.
sa-ku
08.03.2004 11:05:25
erinomainen levy. tasasta, korkeaa laatua alusta loppuun. Kimaltavien unelmien jälkeen hyvä kakkonen miehen diskografiassa.

tod näk yleisöön menevin levy tähän mennessä jampalta.

ja platan nimihän on mainio. tuollasia homo-kommentteja nyt tietenkin tulee junteilta jotka epäilemättä diggailevat kotona nahkahousut jalassa manowaria ja mailailevat tappouhkauksia tolkille.

buahhah suckers.
~life is just a lullaby~ http://www.overlee.cjb.net
Dunga
08.03.2004 11:07:21
Ällöttävämpää kuin Aki Sirkesalo.

Mahdotonta.

asiaan: En ole vielä uutta levyä kuullut, mutta &Valumo on ainakin ihan mainiota materiaalia.
"I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!" --Homer Simpson--
porcupine
09.03.2004 15:39:35
Suudelmitar on kerrassaan mainio. Täytyy myöntää, että aika pelonsekaisin tuntein pistin levyä soittimeen, kun ennakkotiedoissa vilisi mm. sanoja "bossanova", "nailonkielinen" ja "maailmanmusiikki", mutta hommahan toimii aivan loistavasti. Kliseisesti voisi sanoa levyn olevan raikas tuulahdus tähän maamme särökitararock-ilmapiiriin, mutta niin se vain on. Harvoinpa sitä nykyään törmää näin akustissointisiin levyihin – tai sitten ne ovat vain vanhojen biisien akustisia uudelleenlämmittelyjä.

Leinosen tuotantoa kuunnellessa täytyy ensin ravistaa kaikki mahdolliset ennakkolulot pois. Aluksi itsessänikin herätti hilpeyttä sanoitusmaailman avoimuus ja häpeilemättömyys, mutta nykyään tuntuu täysin luonnolliselta, että biiseissä lauletaan vaikka että: "Nuolen sun Tuonelan tienviittoja", haha! Ville Leinonen tekeekin musiikkia, josta romantittomat eivät ymmärrä hölkäsenpöläystä.

Niin, ja vertaus Aki Sirkesaloon ei voisi mennä pahemmin metsään. Siinä missä AS on sielutonta, kliinistä ja kliseistä siirappia, on Suudelmitar ykkösluokan hunajaa korville. Ja sielulle kans.
Ei kukaan, tai kun kerran kaikki muutkin. -Tommi Liimatta
1960-1980
09.03.2004 15:43:48
Täytyy myöntää, että aika pelonsekaisin tuntein pistin levyä soittimeen, kun ennakkotiedoissa vilisi mm. sanoja "bossanova", "nailonkielinen" ja "maailmanmusiikki", mutta hommahan toimii aivan loistavasti.

Höh, minut nuo ainakin saivat kiinnostumaan levystä vielä enemmän.
Larry
10.03.2004 13:13:00
Radio Helsinki on soittanut aika mukavasti Villen uutta "soolomatskua" ja oon tykännyt. Mukavan "mellow":ta musaa ja tyylillä tehtyä.

Tällaista tehdään Suomessa aika vähän... tai ainakin näin hyvin tehtyä, joten erittäin tervetullutta kamaa.

Levy on saanut hemmetin hyviä arvosteluitakin.
Diggaan myös sanoituksista.
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Tatu
10.03.2004 17:38:58
Puhutaanko tässä nyt Valumon ensimmäisestä eli palmulevystä vai Villen ensimmäisestä eli Raastinlauluista? Valumon debyytti on loistava, mutta Raastinlauluja aivan kamalaa räpellystä.

Niin kiitos huomautuksesta. Tarkoitin nimenomaan Valumon ensimmäistä plattaa. Ei ne raastinlaulut mullekaan oikein auennu...

Sen verran hyvää kommenttia tullut tosta Suudelmittaresta, että taidan huomenissa marssia levylaariin.
There's a bullet in the matress
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)