Free Bird 29.03.2003 15:43:17 | |
---|
kuuntelin just "The Evil One" levyn. ei prkl mitä meininkiä! ootteko mitä mieltä Hä?! - two headed dog Bleed Fuckin´ Black Label |
Marlowe 29.03.2003 20:42:39 | |
---|
Rokyn soolojuttuja en ole kuullut, mutta ilmeisesti levyt ovat aika hyviä ja sanoituspuoli kuuleman mukaan aika "kipeää". 13th Floor Elevators on kyllä hyvä bändi, erityisesti esikoislevy rokkaa kuin pieni hirvi. Mukavaa jos Flaming Sideburns saa käännytettyä uusia kuulijoita näidenkin yhtyeiden pariin. The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
persta 30.03.2003 14:44:50 | |
---|
kuuntelin just "The Evil One" levyn. ei prkl mitä meininkiä! ootteko mitä mieltä Hä?! - two headed dog Aivan loistavaa kamaa! Oma suosikkini on Creature With The Atom Brain. Duunikaveri näytti joskus vanhan artikkelin (jostain 80-luvulta) 13th Floor Elevatorsien psykeedeelisistä seikkailuista 60-luvun lopun Teksasissa punaniskojen keskellä. Ei mikään ihme että lepäilivät lataamossa tovin jos toisenkin. Kenestä evoluutio on ajanut ohi? Kuka saa kiivetä takaisin puuhun? Kuka on kierroksen Puuttuva Lenkki? |
C.F.D.T 30.03.2003 18:38:36 (muokattu 30.03.2003 18:41:32) | |
---|
JOO!! mä oon koko viikonlopun kuunnellu tota levyy!!! Click your fingers applauding the play, it's a cold night for alligators ja the night of the vampire on mun lempparit täl hetkellä myöskin if you have ghosts toimii!!! mahtava levy. oon täs jo jonkin aikaa diggaillu elevatorsei ja tätä sooloo oon haeskellut jonkin aikaa (sain sen cdonista perjantaina!) roky on muutenki mun lemppari äijii syd barrettin ja sky saxonin ohella!!!! DON'T SHAKE ME LUCIFER!! pieni edit moodi: emmä tost fleimari viittauksest tiedä mitään.. "Ain't It Fun" -Stiv Bators |
Henko 03.04.2004 12:30:20 | |
---|
Evil One on kyllä kova. Tampereella on muuten loistava Roky Erickson cover-bändi nimeltään Atom Brain. Rankkoja keikkoja ovat heittäneet. Horrorpunk raikaa koviten |
Heissi 03.04.2004 20:58:35 | |
---|
Muuta en ko. häiskästä tai sen bändistä tiedä, mutta Viikatteen uusimmalla EP:llä on suomennettu Roky Erickson -koveri biisistä Night of the Vampire (Vasten kuutamon siltaa) ja se on kyllä helvetin hyvä tsipale. Anti money, anti hate, anti things I fucked and ate.Anti gay and anti dope, I am the faggot anti-pope. |
Bee-äf 03.04.2004 22:54:34 | |
---|
Hirvittävän lahjakas tyyppi, upea melodiantaju ja lauluääni. Olis vaan äijän pää vähän kovempaa tekoa. Ite Aliens on imho hyvin geneerinen baarinnurkan rokbändi. |
Mr.Babbit 05.04.2004 09:13:11 | |
---|
roks. vaikuttaa kyllä kunnon höyrypäältä, mutta hyvää musiikkia tekee. Tämä sweatmasterin 'I am a demon and I love rock´n roll' rippaus on vähän hämmentävä, mutta toisaalta onhan fleimaritkin napannut rokylta joitain pätkiä (muistaakseni) I walk with the zombie-tsibale on kyllä ihan humppaa |
salmivaara 05.04.2004 18:33:00 | |
---|
JOO!! mä oon koko viikonlopun kuunnellu tota levyy!!! Sama homma. Ehdotonta parhautta. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |