Reddie 02.06.2004 19:13:34 | |
---|
http://www.yle.fi/etusivu/ohjelmaop … ma.php?co=tv2&time=2000&l=f : Apulanta Lahden Sibeliustalon Puusepän Salin lauteilla marraskuussa 2003. Bändi kokovalkoisissaan soittaa hittisinglejään vuosilta 1998 - 2003. Ohjaus Marko Viitanen, tuotanto Jarowskij Suomi Oy. Tää on kyl ehdottomasti nähtävä. Ja vielä saatava talteenkin jotenkin. |
SukkapuikkoKeitto 02.06.2004 19:15:47 | |
---|
Kiitoksia mahottomasti sinulle!! tämä on pakko nähdä, kyllä ois harmittanu jos en ois tienny ja kahtonu sitä kasilta! Kiitos vielä kerran ilmoituksesta. |
aivokuolio 02.06.2004 19:36:20 | |
---|
oottelen mielenkiinnolla minkälaiset soundit tuolla on. jos metallica kuulosti isolta möykyltä, niin mites sitten meidän 7-kielinen apis... |
depe 02.06.2004 20:53:18 (muokattu 02.06.2004 20:56:04) | |
---|
Ei voi mitään, mutta on tuo Wirtasen laulu kyllä aikamoista määkimistä. EDIT: Ja sitten vielä Metallican "Bells" coverina... no onneksi ei tullut kokonaan... Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Reddie 02.06.2004 21:03:38 | |
---|
Mun mielestä todella upea pala. Kyl jäi harmittaa toi biisien niukkuus vähän. Wirtanen lateli aika asiallisia kommenttejä sinkuista ja muustakin. Ja se lava oli mielestäni todella hieno. Harvoin on nähty keikkaa mikä olis ku musavideota kattelis. Todella tyylikäs esitys mielestäni. Soundit oli mun mielestä ainakin suht. kohillaan, mut ihmetytti vaan et missä ne taustalaulut oli ku herrat kuitenkin niihin mikkeihin ääniä päästeli? Ja mitä tohon määkimiseen tulee, meitsi ainakin lämpee siihen oli se sitä tai ei. :) |
Exhausted 02.06.2004 21:10:06 | |
---|
Partasamia ei kuulunu ei laulua eikä kitaraa oikein. Suurin osa muljutusefekteistä oli tosi mauttomia ja ärsyttäviä. Biisien melodiat laulettiin väärin ja ainakin se hevibiisi oli pelkkää huumoria. jäi vähän huono maku tuosta. eipähän tarvitse taas vähään aikaan käydä apulannan keikalla |
-Spade- 02.06.2004 21:16:34 | |
---|
Partasamia ei kuulunu ei laulua eikä kitaraa oikein. Suurin osa muljutusefekteistä oli tosi mauttomia ja ärsyttäviä. Biisien melodiat laulettiin väärin ja ainakin se hevibiisi oli pelkkää huumoria. jäi vähän huono maku tuosta. eipähän tarvitse taas vähään aikaan käydä apulannan keikalla Täysin samat fiilikset täällä. Apis on aina ollut niitä harvoja bändejä joita kuuntelee mieluummin levyltä kuin livenä. Toni tosin kyllä puhui haastattelupätkissä asiaa, niinkuin aina. |
Dumb 03.06.2004 10:51:56 | |
---|
Reddie: Ja se lava oli mielestäni todella hieno. Joo, niin oli. Näyttti hienolta kun ei ollut mitään rumaa sivu- eikä takaseinää näkyvillä vaan ne oli tuolla tavalla verhoiltu. Erityisen hienoa oli silloin, kun lavalla oli pääasiassa pelkästään sinistä valoa! Exhausted: Suurin osa muljutusefekteistä oli tosi mauttomia ja ärsyttäviä. No, tästähän voidaan olla montaa mieltä. Itse sain ainakin kauhean innostuksen leikkiä omilla muljaattoreilla ja luoda kaikenlaisia epämääräisiä soundeja. Jos vaikka uudelle EP:lle niitä laittaisi... |
Rocktähti 03.06.2004 11:12:37 | |
---|
Ja v*ttu ohi meni.. 28.5.-10.8 PESÄLOMA! |
leka 03.06.2004 11:14:59 | |
---|
Ja v*ttu ohi meni.. no nyt se tulee just uusintana I want to be your sledgehammer,
why don't you call my name |
Exhausted 03.06.2004 19:03:37 | |
---|
No, tästähän voidaan olla montaa mieltä. Itse sain ainakin kauhean innostuksen leikkiä omilla muljaattoreilla ja luoda kaikenlaisia epämääräisiä soundeja. Jos vaikka uudelle EP:lle niitä laittaisi... Studiossa ne apulannan muljutukset toimii mutta ei tossa livessä. toni pisti joka toiseen säkkäriin semmosen häiritsevän phaserin, ja ei yhtään todistajaa-alun envelope filter vai mikä olikaan meni ihan pieruksi. parta-samin whammyosuus reunalla-introssa - joka on levyllä hieno - kuullosti ihan paskalta. saman biisin säkeistöissä oli kyllä kieltämättä ihan hienoja ääniä, näköjään muljutukseen sopii paremmin se ettei edes yritä soittaa biisiä vaan tehdä pelkkää ääntelyä. tuhka ja veri-biisin säkeistössä sami soitti ihmeellisellä envelope filter/wah - saundilla joka oli aivan överiksi vedetty, ei ainakaan biisin tunnelmaan sopinut yhtään. kuten apulannalla itsellään oli tapana todeta - JOKU ROTI! PS. onko muuten sen Pirun Morsian-biisin soolot tarkoituksella soitettu noin paskasti, vai eikö pojat pysty parempaan? sen tiedän ettei toni ole mikään timo tolkki eikä sitä yritäkään, ja myöntää sen; mutta useasti kuulee puhetta siitä miten parta-sami osaa soittaa mitä tahansa miten päin vaan... |
Lego 03.06.2004 19:06:31 | |
---|
Studiossa ne... ...miten päin vaan... Ei kristus perkele, taas tämä menee tähän, JES vittu. Mäkin pyyhin perseeni siniristilipulla. Evil Mooses |
Stain 03.06.2004 19:11:23 | |
---|
Perkeles. Olisin halunnut nähdä taas yhden paskan vedon apulannalta. Time is never time at all
you can never ever leave
without leaving a piece of youth |
Exhausted 03.06.2004 19:50:19 | |
---|
Ei kristus perkele, taas tämä menee tähän, JES vittu. mihin? :o mä en oo ollu täällä kauaa. epäilen tappelua dumb vs. muu maailma |
Reddie 03.06.2004 20:04:49 | |
---|
Munkin on kyl pakko antaa ääneni sen puoleen, että tykkään noista muljutteluista tossa livepuolessakin.. PS. onko muuten sen Pirun Morsian-biisin soolot tarkoituksella soitettu noin paskasti, vai eikö pojat pysty parempaan? Kyl mä veikkaan että tahallaan, koska se koko biisihän on aika onnistunut läppä.. ;) |
Exhausted 03.06.2004 20:56:28 | |
---|
joo, mietin vaan että muu biisi on kuitenkin soitettu ja laulettu aika tiukasti mutta sitten soolot on ihan mökää. ite tehtiin joskus kaljapäissämme iron maiden-tribuutti(:D) ja siitä tuli ihan pirun epätarkasti soitettu mutta se kuullosti sitä paremmalta. itse bruce dickinson kävi muuten laulamassa. http://www.mikseri.net/www/play.php?type=dl&id=70230 |
barnabas 03.06.2004 21:57:57 | |
---|
Edelleenkin Apulannasta tykkään, mutta livenä se ei toimi. Tonin tapa käyttää wahia joka ikisessä soolossa ottaa päähän. Ja sitten se ettei Samin kitaraa kuulu kunnolla. Antaisivat Samin soittaa leadit kun se kumminkin on parempi soittamaan, ja Toni vois vaikka tehdä niitä hörhö ääniä. (tosin volumet vois laittaa nollille). Hyvin menee. |
Montte 04.06.2004 08:37:33 | |
---|
Wirtanenhan sano, kun toiset lopetti soiton:" te lopetitte liian aikasin, mull ois ollu viel hyvä soolo tulossa"...:) Alppu 4ever!! |
elementti 04.06.2004 10:43:58 | |
---|
toni pisti joka toiseen säkkäriin semmosen häiritsevän phaserin Miten olen aina elänyt uskossa että tuo kyseinen soundi tulee Partiksen skebasta? "Holy Jesus, what are these goddamn animals?!" |
Dumb 04.06.2004 16:13:16 | |
---|
epäilen tappelua dumb vs. muu maailma Mitä?! En minä mitään tuollaisia vääntöjä ole täällä käynyt. Ja, minähän esitin vain oman mielipiteeni, samoin kuin muutkin. |