Rattata 27.05.2004 08:01:12 | |
---|
Mitä mieltä olette Negativen uudesta sinkusta? Tämä on siis tulevalta levyltä. Minun mielestäni varsin hyvä ralli. Soundit ovat muuttuneet vähän, mutta parempaan suuntaan. Tiedän että tulee tästä aika paljon vastalauseita, mutta sanompa vain mielipiteeni. "Kato, tossa!"
"Missä?"
"Tuossa! Kato!"
"No niinpä onkin!" |
gorak 27.05.2004 09:30:45 | |
---|
Uskomatonta paskaa. True sailing is dead. |
Larry 27.05.2004 09:40:44 | |
---|
Uskomatonta paskaa. komppaan...schaisse deluxea Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
1960-1980 27.05.2004 09:52:52 | |
---|
Paskaahan se on. Sen tietää kuulemattakin. |
sienimies 27.05.2004 10:06:37 | |
---|
moment of our loven ihan jees hittikertsi on vaihtunut uskomattoman surkeaan kertsiin!!!! ja muutenkin ihan täysin helvetistä revitty kappale. |
Bonham 27.05.2004 10:30:04 | |
---|
Mä en suostu pitämään Negativea näin huonona bändinä kuin muut antaa ymmärtää. Olen nähnyt pojat keikalla ja kuullut levyä. Nuoret kaverit kovalla asenteella asialla. Ennemmin pidän vaikka näitä uusia Hanoi Rocks juttuja saissena... kyllä sillä kokemuksella olisi luullut parempaa syntyvän... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Rattata 27.05.2004 10:31:44 | |
---|
Paskaahan se on. Sen tietää kuulemattakin. Huono asenne mun mielestä. Siis yleisesti musiikkia kohtaan. "Kato, tossa!"
"Missä?"
"Tuossa! Kato!"
"No niinpä onkin!" |
Bonham 27.05.2004 10:33:40 | |
---|
Huono asenne mun mielestä. Siis yleisesti musiikkia kohtaan. No on... liekö tahallaan laitettu... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
superfly 27.05.2004 10:36:37 | |
---|
En sano musiikista mitään, mutta pojilla tuntuu vähän pissa menneen päähän. Oli semmoinen kukkoilu tuossa lähibaarissa (Amadeus) heillä päällä jokin aika sitten, että hävetti poikien puolesta oikein kunnolla... Harppu on alaston piano |
Bonham 27.05.2004 10:37:11 | |
---|
En sano musiikista mitään, mutta pojilla tuntuu vähän pissa menneen päähän. Oli semmoinen kukkoilu tuossa lähibaarissa (Amadeus) heillä päällä jokin aika sitten, että hävetti poikien puolesta oikein kunnolla... Varmaan joukossa tyhmyys jne... yksitellen ainakin mukavia... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
superfly 27.05.2004 10:47:33 | |
---|
Varmaan joukossa tyhmyys jne... yksitellen ainakin mukavia... Näinhän se on. Syyllistyn tähän itsekin silloin tällöin. Harppu on alaston piano |
Medication 27.05.2004 11:00:24 | |
---|
Ollaanpa täällä wannabe-muusikoiden.netissä katkeria ;) Ihan ok biisi. Paremmat soundit kuin aikaisemmin (Petraxilla tehty). Vanhan säännön mukaan se varsinainen levyn hittibiisi tulee vasta toiseksi sinkuksi, ekalla vain herätellään kuulijat. |
Rattata 27.05.2004 12:19:50 (muokattu 27.05.2004 12:21:59) | |
---|
Mä en suostu pitämään Negativea näin huonona bändinä kuin muut antaa ymmärtää. Olen nähnyt pojat keikalla ja kuullut levyä. Nuoret kaverit kovalla asenteella asialla. Joo, olen vähän samaa mieltä sun kanssa. Turhanpäiväinen maan alle haukkuminen on perseestä. "Kato, tossa!"
"Missä?"
"Tuossa! Kato!"
"No niinpä onkin!" |
sa-ku 27.05.2004 12:54:02 | |
---|
ihan hyvä poppis-sinkku. ei niin hyvältä ensi kuulemalta tuntunut kuin edellisen levyn kaks parasta laulua. mutta ihan jeah. mie pidän negativestä. varsin kehityskelponen sakki. ja livenähän jonne on todella hyvä esiintyjä. ulkomusiikillisiin seikkoihin en kehtaa puuttua lopun pändin kohdalla. ja se joka tekee parempia piisejä niin todistakoot sen. nimimerkin takaa pään aukominen on aika säälittävää. ~life is just a lullaby~
http://www.overlee.cjb.net |
superfly 27.05.2004 14:42:59 (muokattu 27.05.2004 14:43:18) | |
---|
ja se joka tekee parempia piisejä niin todistakoot sen. nimimerkin takaa pään aukominen on aika säälittävää. Taas tullaan tähän. Ennen kuin saa arvostella niin on itse oltava parempi biisintekijä tai soittaja? Ei se näin voi olla. Tai no joo, ehkö sun mielestä sitten. Tämä sama laulu toistuu melko usein täällä.
Harppu on alaston piano |
Pablo Kigero 27.05.2004 15:03:20 | |
---|
Tää on kyllä mun mielestä Negativelta harvinaisen hyvää kamaa.. Jotkut sanoo et kaikki Negativen biisit on jotain Love, Frozen heart, broken heart, broken love, ja niinhän se onkin! Vittu ihan sama.. Repullinen allekirjoituksia.. |
kuhtaja 27.05.2004 15:20:41 | |
---|
Taas tullaan tähän. Ennen kuin saa arvostella niin on itse oltava parempi biisintekijä tai soittaja? Ei se näin voi olla. Tai no joo, ehkö sun mielestä sitten. Tämä sama laulu toistuu melko usein täällä. Juu. Eihän kriitikkokaan saisi arvostella levyä, jos asia olisi näin. Silti ottaen huomioon tämän forumin käyttäjien iän noin suurin piirtein ja sen, että aika isolla osalla on oma pikku kellaribändi, tuo dissaaminen tuntuu aika naurettavalta. Nurmolaiset ylisuurissa mustissa t-paidoissa rumilla kitaroilla soittavat heviteinit haukkuvat Negativea muusikoiden.netissä ja soittavat kerran lukukaudessa yläasteen juhlasalissa. Minun mielestäni parempi olisi olla ottamatta kantaa, jos ei ole mitään muuta sanottavaa kuin perusteeton "ihan paska". Kaikki tämän forumin bändeissä soittavat kirjoittajat vaihtaisivat oman orkesterinsa "suosion" Negativen teinihysteriaan ihan koska vaan. Vaan kun ei ole kuin lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia. |
Larry 27.05.2004 15:30:07 | |
---|
Minun mielestäni parempi olisi olla ottamatta kantaa, jos ei ole mitään muuta sanottavaa kuin perusteeton "ihan paska". Kaikki tämän forumin bändeissä soittavat kirjoittajat vaihtaisivat oman orkesterinsa "suosion" Negativen teinihysteriaan ihan koska vaan. Vaan kun ei ole kuin lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia. Kyllähän moni ottaisi vaihtaisi Negativen suosion oman takapaju-pumppunsa suosioon (jopa minä itse), mutta ei se kuitenkaan vie pois ainakaan omalta kohdalta sitä mielipidettä, että mielestäni niitten musa on aikalailla paskaa. Ja varsinkin livenä. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
aivokuolio 27.05.2004 15:41:08 | |
---|
ja täällähän on taas keskustelu paljonkin itse biisistä :) noh, itse kuulin vain pätkän tuosta jossain ohjelmassa. mitään suurempaa muistukuvaa kappaleesta ei sitten olekaan, ainoastaan soundit oli parantuneet huomattavasti sitten viime levyn. |
stickyfinger 27.05.2004 16:05:41 | |
---|
Ihan ok-biisi. Ainakin kuulostaa että hieman on kehitystä tapahtunut sitten bändin karmaisevan huonon debyytin. Mutta mitä helvettiä "Frozen to Lose It All" käytännössä oikein tarkoittaa...????? Shake your money maker! |