Paddle 25.09.2004 14:04:09 | |
---|
Löysin tuolta isin levyhyllystä ehkä kuukausi sitten tuon jokunen vuosi sitten julkaistun herrojen kokoelmaseedeen, ja aika tauotta se on soinut nyt viime aikoina. Yksinkertaisesti mahtavaa musiikkia, siksi olenkin ajatellut syventyä artisteihin vähän tarkemmin tässä lähiaikoina. Eli ossaatteko suositella mittään levyjä äijiltä niin sieltä kultaiselta kuuskytluvulta kuin myöhemmiltä soolouriltakin? Kummatkin lienee siis vielä elossa, tekevätkö musiikkia ja tekevätkö kiertueita, ehkä jopa yhdessä? |
lxi 25.09.2004 14:20:20 | |
---|
Paljon hienoja biisejä. Eivät tietääkseni ole sietäneet toisiaan enää vähään aikaan. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. |
Blue Moon 26.09.2004 07:13:17 (muokattu 26.09.2004 07:20:11) | |
---|
Eli ossaatteko suositella mittään levyjä äijiltä niin sieltä kultaiselta kuuskytluvulta kuin myöhemmiltä soolouriltakin? Kaikkia Simon & Garfunkelin yhdessätekemiä varsinaisia studioalbumeja vv. 64-70 voi suositella. Näistä "Wednesday Morning 3 AM" on vielä akustista kamaa. "Bookends" tai "Parsley, Sage...." voisi olla sopiva hankinta ensimmäiseksi albumiksi. - Wednesday Morning, 3 AM (v. -64) - Sounds of Silence (-66) - Parsley, Sage, Rosemary & Thyme (-66) - Bookends (-68) - Bridge Over Troubled Water (-70) Paul Simonin sooloalbumeja en ole kaikkia kuullut mutta esim. "There Goes Rhymin' Simon" (-73), "Still Crazy After All These Years" (-75) ja "Graceland" (-86) - levyjen parissa olen viihtynyt. - It takes booze and blues, Lord, to carry me through - |
paavi 26.09.2004 10:11:46 | |
---|
Muistaakseni keikkailivat yhdessä ainakin pari keikkaa ihan viime aikoina..? Soolouralta suosittelen kyllä tuota Simonin levyä "Graceland", todella hienoa musaa! täältä näen kaiken (eikä kukaan näe minua) |
Roberto 26.09.2004 11:41:51 | |
---|
Simonin eka soololevy 'Paul Simon' on erittäin kova. |
UltimateFlavor 27.09.2004 09:00:40 | |
---|
Itsekin jonkin aikaa sitten yhtyeeseen paremmin tutustuin ja parasta mitä olen tähän mennessä herroilta kuullut on kyllä 'Bookends'. Esim. America biisi on kyllä aivan mahtava. Levyltä löytyy myös hitti Mrs. Robinson. Suosittelen. |
sir.henry 28.09.2004 00:29:05 | |
---|
Kannattaa katsastaa DVD "Concert in central park" konserttitaltiointi 80-luvulta. Hienoja livesovituksia ja kiteyttää muutenkin hyvin s&g tuotannon. Soolotuotannosta Hearts & Bones on mainio kuten myös Graceland. And she said losing love is like a window in your heart. |
Isodee 28.09.2004 10:29:35 | |
---|
Kannattaa katsastaa DVD "Concert in central park" konserttitaltiointi 80-luvulta. Hienoja livesovituksia ja kiteyttää muutenkin hyvin s&g tuotannon. Mulla on tuo konsertti CD:llä. Yksi parhaita livelevyjä mitä olen kuullut. "The Boxer"-biisiin Paul Simon oli kirjoittanut ylimääräisen säkeistön. Yleisön reaktion huomaa hyvin säkeistön jälkeen. En tiedä kirjoittiko Paul säkeistön tuota konserttia varten, vai oliko se tehty jo aikaisemmin. Sanat antavat ymmärtää että olisi tehty vasta tähän tapahtumaan.. |
Flash 29.09.2004 08:35:20 | |
---|
Paljon hienoja biisejä. Eivät tietääkseni ole sietäneet toisiaan enää vähään aikaan. Juu, eivät siedä toisiaan. Silti tekivät kiertueen tänä vuonna. Kävivät myös Tukholmassa esiintymässä. There Is A Light That Never Goes Out |