Aihe: Naisten musiikkia
1 2 3
Feggy
19.10.2004 12:17:33

Tasapuolisuuden vuoksi. Mikä on naisten musiikkia?
Less is more.
Larry
19.10.2004 12:39:30
Tasapuolisuuden vuoksi. Mikä on naisten musiikkia?

Tarkoitat siis sovinistisuuden vuoksi ?
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Feggy
19.10.2004 12:41:55

Tarkoitat siis sovinistisuuden vuoksi ?

Tismalleen.
Less is more.
Meisseli
19.10.2004 13:00:59

Maija vilkkumaa- Mun elämä
Goddamn It! I Need this place like I need a shotgun blast in my face! -Tony Clifton
aikavaikea
19.10.2004 13:10:57
Vaimo tykkää suurilta osin samasta kuin minäkin, mutta seuraavien artistien tuotokset asuvat levyhyllyssämme ainoastaan vaimon vuoksi, joten nämä ovat siten naisten musiikkia: Samuli Edelmann, Mikko Kuustonen, Mamba, Andrea Boccelli, John Denver, Elton John, Michael Jackson, Billy Joel, Ricky Martin, Eros Ramazzotti, Alessandro Safina, Simply Red, Bruce Springsteen, Tina Turner ja Robbie Williams.

MOT.
Kaikki me kuolemme pian.
jussiohman
19.10.2004 13:21:23
Poikabändit. Eihä naiset muuta kuuntele.
Lihava sinkku hakee kontaktia
Tellervo
19.10.2004 14:04:11
Poikabändit. Eihä naiset muuta kuuntele.

Eini.
Ja nyt imette sukkaa siten, että "Imekää!" on käskyn valmisteleva osa, jolloin asento napsahtaa, ja "sukkaa" itse komento.
Silloin viette sukan, mallia harmaa, pitkä, suuhunne ja alatte purra patrioottisella innolla... - MrQ
Tellervo
19.10.2004 14:06:13
Samuli Edelmann - yäk
Mikko Kuustonen - yäk
Mamba - ihan hauska
Andrea Boccelli - joo
John Denver - who is?
Elton John - yäk, mutta ihan jees tavallaan
Michael Jackson - joo
Billy Joel - ei
Ricky Martin - yäk
Eros Ramazzotti - yäk
Alessandro Safina - who is?
Simply Red - joo, joskus
Bruce Springsteen - joo
Tina Turner - joo
Robbie Williams - no joo

Aika siirappinen maku kyllä naisellasi :)
Ja nyt imette sukkaa siten, että "Imekää!" on käskyn valmisteleva osa, jolloin asento napsahtaa, ja "sukkaa" itse komento.
Silloin viette sukan, mallia harmaa, pitkä, suuhunne ja alatte purra patrioottisella innolla... - MrQ
aikavaikea
19.10.2004 14:15:58
Aika siirappinen maku kyllä naisellasi :)

Jep, paikoitellen. Ja silti ollaan jo yli 18 vuotta yksissä oltu. Tosin nuo olivatkin tosiaan ne jotka ovat hyllyssä VAIN hänen ansiostaan. On meillä siellä noin 800 cd:n joukossa yhteisiäkin suosikkilevyjä joissa on oikeasti hyvää musiikkia.
Esimerkiksi vaimon ykkössuosikki on Manic Street Preachers, mutta sitä ei mainittu tuossa listassa koska kuuluu omiinkin lemppareihin, eli ei näin ollen ole naisten musiikkia ;).
Kaikki me kuolemme pian.
Feggy
19.10.2004 14:32:06

Niin. Mun rouvalla löytyy hyllystä mm. Joy Division, Blur, Gun Club, Elvis Presley, The Beatles, Kinks, Björk, Edith Piaf, Dead Kennedys ja Sex Pistols. Eli suunnilleen samaa kuin minullakin. Selkeimmät erot löytyvät -70-luvun alkupuolen musiikista, josta itse pidän valikoiden ja vaimo inhoaa ja ns. homodisco (Erasute, Dead or Alive etc.), jota minä enemmän tai vähemmän inhoan.
Less is more.
Notefix
19.10.2004 14:56:27 (muokattu 19.10.2004 14:57:31)

Mulla on sellanen tuntuma että diggaan aika paljon ns. naisten musiikista...No mikäpäs siinä.

Toisaalta kyllä esim. metalli, fuusio, rap ja vaikkapa kantrikin iskee toisinaan...
My name is Baron, Notefix Baron "
JKantonen
19.10.2004 15:11:31 (muokattu 19.10.2004 15:12:09)
Naisten musiikki = parasta

EDIT : PAITSI Maija vilkkumaa ;)
Janne F
19.10.2004 15:47:05
Eini.

Onks Eini naisten musiikkia?
Tellervo
19.10.2004 15:58:17
Einistä en tiiä, mutta monesti miehet inhoaa särmikkään kuuloisia naislaulajia, kuten Björk, Sinead O'Connor, Cranberriesin laulaja Dolores O'Riordan jne. Oliskohan ne sitten osittain naisten musiikkia.
Nuages
19.10.2004 17:29:25
HIM, Negative, To/Die/For, Jani Wickholm, Antti Tuisku, Impaled Nazarene...
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu
zippiz
19.10.2004 17:33:17 (muokattu 21.10.2004 22:40:48)
Naisen näkökulma..Tai sii mun mielipide..en tiiä tykkääkö kukaan muu,mut mie ainaski...Kaikki Antti tuiskut vittuun..:D

-Hendrix
-Neil young
-the doors
-led zeppelin
-black sabbath
-the smashing pumpkins
-pearl jam....jne....pitkä lista ois viel...
Ei oo mietoo..
Late_
19.10.2004 17:34:52
-Hendrix
-Neil yong
-the doors
-led zeppelin
-black sabbath
-the smashing pumpkins
-pearl jam....jne....pitkä lista ois viel...

No kai mää sit oon jotenkin naisellinen..
www.foorumit.tk
Tapio79
19.10.2004 17:41:55
Esim. tällaisia artisteja löytyy ainoastaan avopuolisoni ansiosta meidän hyllystä:

Kim Wilde, Suede, Mariska, Helmut Lotti, The Beatles, kaikennäköistä europop-jumputusta ja muuta brittipoppia.

Meillä on sitten toki myös jonkin verran yhteneviä suosikkeja, mainitakseni muutamia esimerkiksi Katatonia, Amorphis, uudempi YUP (minä tosin pidän koko tuotannosta), Turisas, Helloween, Thunderstone ja monet muutkin melodiset metalliyhtyeet, Nightwish ja rankemmasta päästä vaikkapa Cradle Of Filth ja Dimmu Borgir, jotka sitten ovatkin rankimpia yhtyeitä joita vaimokkeeni kuuntelee.

Eli ihan hyvin tullaan toimeen muuten, mutta valitettavasti emäntä ei oikein ole sisäistänyt death-, black- tai thrash metallia. Kummallista. =)
Allekirjoitus.
C
19.10.2004 18:20:31
Einistä en tiiä, mutta monesti miehet inhoaa särmikkään kuuloisia naislaulajia, kuten Björk, Sinead O'Connor, Cranberriesin laulaja Dolores O'Riordan jne. Oliskohan ne sitten osittain naisten musiikkia.

Noista Björkillä ja Doloresilla on niin "särmikäs" ääni, että en usko sukupuolen hirveästi vaikuttavan siihen inhoamiseen.

Toisaalta Björk ja Sinead ovat taas olemukseltaan sellaisia, että siihen pitämiseen vaikuttaa jo muutkin tekijät kuin vain lauluääni.
Paskimmillaankin heavy on parasta!
Jani The Rock
19.10.2004 18:59:42

Täällä meillä nais(t)en musiikkia ovat esim. The Cult, Peer Günt, Mark Knopfler, Dire Straits, Leevi and the Leavings, Mano Negra, Tom Petty, Social Distortion, Nekromantix ja Tiger Army. Ja Don Huonot, joka onkin ainoa josta mä saan näppylöitä.
The road never ends for me, kid.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)