biibob 16.10.2004 12:39:11 | |
---|
Eli onko tämän levyn kappaleet live versioita? Yhdessä guitarist lehdessä, jossa oli lueteltu parhaita live levyjä, niin tämä oli siellä joukossa, joten alkoi mietityttämään. Olen itse aina luullut, että tällä levyllä olisi ozzyn ja randyn parhaat kappaleet studioversioina. En sitten tiedä. Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
Viceroy 16.10.2004 12:54:54 | |
---|
Live-lättypä hyvinkin. Lopussa on studiotallenne, jossa Randy tapailee Dee-biisiä. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
biibob 16.10.2004 16:14:24 | |
---|
Kiitti tiedosta. Ja sitten vaan lukkoa. Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
Jani The Rock 16.10.2004 16:20:26 | |
---|
Kiitti tiedosta. Ja sitten vaan lukkoa. Ennen kuin tulee lukko, niin sanonpa vaan että on ihan helvetin perkeleen kova levy. Don`t mess with the countryboys |
Härski 16.10.2004 17:02:22 | |
---|
Ennen kuin tulee lukko, niin sanonpa vaan että on ihan helvetin perkeleen kova levy. Ja ennen kuin tulee lukkoa, niin sanonpa vain, etten ois ikinä uskonu sun sanovan noin. |
Jani The Rock 16.10.2004 17:06:03 | |
---|
Ja ennen kuin tulee lukkoa, niin sanonpa vain, etten ois ikinä uskonu sun sanovan noin. Ja ennen kuin mulle tulee bannia, niin sanonpa kaiken uhallakin, että elämä on täynnä yllätyksiä... Don`t mess with the countryboys |
Härski 16.10.2004 17:11:12 | |
---|
Ja ennen kuin mulle tulee bannia, niin sanonpa kaiken uhallakin, että elämä on täynnä yllätyksiä... Ja ennenkuin elämä rankaisee, niin sanon vain, että: JAAHA. |
elbowski 17.10.2004 13:33:37 | |
---|
kova on. Randyn kitaroinnit hakkaa Zakkin pelleilyt 100-0. Kerran kuuntelin tuota kolme päivää putkeen enkä kyllästynyt Tosin kyllä se Randy hakkaa Zakkin siellä studiossakin. Randy 1000 - Zakk 0 Elokuvissa huonekalut on aina luodinkestäviä jos sankari on niiden takana piilossa. | Wtf?.. Pastilli??? | IMIK #25 |
Mohla 18.10.2004 11:15:29 | |
---|
Hmm. Minä kyllä tykkään sekä Rhoadsista että Wyldestä. Ne on vaan eri tyylisiä. Mutta tuo Tribute to Randy Rhoads on kyllä tullut kuunneltua joskus puhki. Ehdottomasti yksi parhaista liveistä. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Nixzar 18.10.2004 15:31:02 (muokattu 18.10.2004 15:32:34) | |
---|
Hmm. Minä kyllä tykkään sekä Rhoadsista että Wyldestä. Ne on vaan eri tyylisiä. Mutta tuo Tribute to Randy Rhoads on kyllä tullut kuunneltua joskus puhki. Ehdottomasti yksi parhaista liveistä. Olen kyllä samaa mieltä, eli hemmetin kova lätty kyseessä ja Randy hoitaa kitaroinnin kyllä kotiin täydellä kympillä! Goodbye to romance ja Suicide solutions jyrää täysillä eteenpäin! *IHKK #12* |
Larry 18.10.2004 15:58:16 | |
---|
Ja ennenkuin Härski sanoo JAAHA niin... Dee oli kova juttu kun sen opetteli silloin nulikka-aikana skeballa soittamaan. Huvittavaa se Randyn kimeä ääni ja oliskohan se narina tullut nahkahousuista =) helevetin hyvä livelevy tosiaankin vaikka en tuon tyylisestä musasta enää niin paljoa perusta. Hyviä biisejä ja hyvät soundit ja Ozzy lauloi perkeleen hyvin. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
Tympee Huttunen 18.10.2004 18:30:20 | |
---|
Kyllä Zakk on myös varsin kovassa vedossa (kuten Ozzya myöten muutkin) Live & Loudissa. Järjettömän kova live sekin. |