Aihe: Skandinaviaa..
1
leijonamieli
11.10.2004 22:22:27
Viimeisen 4 vuoden ajan skandinaavia on ollut musiikkimaailman napa. Lukuisat "erilaiset" skandinaavibändit soivat "erinlaisten" nuorten kuulokkeissa ympäri maailmaa. Tästä keskustellaan yhdysvalloissa. Tästä on keskusteltu Euroopassa ja miksei vaikkapa Japanissa. -Miten he pystyvät siihen!?
Mikä on sinun selitys tähän? Mitä sinun mielestäsi kuuluisi levittää muulle maailmalle?
Omat ehdotukset skandinaavian mega-bändeiksi ovat Quintessence, the Unisex, kings of convinience ja Kashmir. Joka maasta yksi potentiaalinen bändi, jolla on tulevaisuus edessään. Suomesta ainakin vielä Kemopetrolin kuuluisi olla jotain isompaa. Kommentteja!!
"Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle
Härski
11.10.2004 22:25:18
Ai että musiikkimaailman napa? Kainalokuoppa ennemmin, tai vaikka korvan taus.
leijonamieli
11.10.2004 22:38:08
Pitäisin tätä nykymusiikissa maailman napana. Kaikkialla kuunnellaan skandinaavien edesottamuksia. Tämä ei nyt ole mitään kotiinpäin vetämistä. Itse en edes ole skandinaavimaan kansalainen, vaan olen tätä lehdistä ja foorumeista lukenut ympäri maailmaa.
Negativesta en niin piittaa, mutta saivatpa Roadrunnerilta sopimuksen äskettäin. Samalta lafkalta kuin Slipknot. Oikeasti iso firma, joka saa pojat tähdiksi jos haluaa.
Silti Ruotsi on SE maa nykybuumissa. Hives ja Cardigans lasketaan nykyään jo ihan oikeiksi vaikuttajiksi nykybändeille. Ei siis mitään abba-komiikkaa.
leijonamieli
12.10.2004 11:29:02
Siis mitä skandinaavisia bändejä meidän tulisi hehkuttaa enemmän?
driftwood
12.10.2004 12:57:45
Popedaa.
Deg
12.10.2004 15:14:44

Silti Ruotsi on SE maa nykybuumissa. Hives ja Cardigans lasketaan nykyään jo ihan oikeiksi vaikuttajiksi nykybändeille. Ei siis mitään abba-komiikkaa.

Hives? Älä viitti. Mutta asiaan. Ei täällä ole mitään pändejä enää näköpiirissä mitkä vois menestyä ulkomailla nykyisten lisäksi. Mutta koskapa minä olen väärässä, ensi viikolla voidaan varmaan lukea että "Sir elwoodin hiljaiset värit myi platinaa saksassa".
Sexual Chocolate, Baby!! IHKK #11
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)