Aihe: Guns ja roses: Crash diet?
1
Kimmo72
07.10.2004 10:29:01
Joo eli siis mulla on kyllä tämä kyseinen biisi tietokoneeni mp3 viidakossa :D, mutta mikä on tän biisin alkuperä? Millä levyllä se on julkaistu? Se kuulostaa kyllä ihan demolta. Biisi itsessään on kyllä hyvä, mutta ne soundit.. Onko se todellakin Slash.. No joo varmaan on mutta.. Kuulostaa ihan kellaribändiltä. Akselin äänikin on *köh* "hieman" kirkkaampi kuin nykyään :D
Tietääks joku tästä mitään?
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan
-Spade-
07.10.2004 11:58:35
Ystävämme Google löysi biisistä tällaista tietoa:

Unreleased material from "Use Your Illusion" albums
Recorded at R.S. Studios, Canonga Park, LA 1990.
Mongo mogo! Bingo bango bogo!
nahkalipsi
07.10.2004 12:45:22
Juu toi on niitä unreleased demonauhoja afaik. Iha okish biisi mut saundit kyl vähä sipis :(

GN'R:n versio jumpin jack flashistä on kyllä prkleen hyvä ;)
roses are red, violets are blue, all my base are belong to you | (6·6·6)² + (666 - 6·6)² = 666²
Drifter
07.10.2004 15:25:16
Crash Diet (W Axl Rose/West Arkeen/Del James and Danny Clarke)

Tolla demolla Axl laulaa, kitaristeina on West Arkeen ja Izzy, bassossa Duff ja rummut tulee rumpukoneesta.

Vaikka toi onkin ihan lupaavan kuuloinen demo niin gunnarit ei lopulta kelpuuttaneet sitä Illusioneille. Danny Clarke oli mukana kirjoittamassa biisiä ja levytti sen myöhemmin bändinsä Asphalt Balletin kanssa.
Peoplez
07.10.2004 18:02:30
Crash Diet (W Axl Rose/West Arkeen/Del James and Danny Clarke)

Tolla demolla Axl laulaa, kitaristeina on West Arkeen ja Izzy, bassossa Duff ja rummut tulee rumpukoneesta.

Vaikka toi onkin ihan lupaavan kuuloinen demo niin gunnarit ei lopulta kelpuuttaneet sitä Illusioneille. Danny Clarke oli mukana kirjoittamassa biisiä ja levytti sen myöhemmin bändinsä Asphalt Balletin kanssa.

Sitähän minäkin että ei Slash voinut tuolla soittaa. Joku jollain toisella foorumilla väitti kiven kovaa että Slash soittaa tuolla Crash Dietilla mutta minä olin että perkele tuo ei voi olla Slash. Kitarasoolo on hyvin ei-Slashmainen.
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
Kimmo72
09.10.2004 17:32:06
Sitähän minäkin että ei Slash voinut tuolla soittaa. Joku jollain toisella foorumilla väitti kiven kovaa että Slash soittaa tuolla Crash Dietilla mutta minä olin että perkele tuo ei voi olla Slash. Kitarasoolo on hyvin ei-Slashmainen.

No sitähän mäkin vähä ihmettelin..
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)