Aihe: Onko Nazarethilla yhtään huonoa biisiä?
1
pwallin
05.10.2004 16:01:25

Tähän mennessä kaikki kuulemani ovat olleet vähintäänkin keskitason paremmalla puolella, vaikka melko perusrokkia tuntuu olevan tuotanto noin yleensä. Sanokaas bändin levy tai biisi joka ei oikein teille kolahda.
Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin...
aikavaikea
06.10.2004 07:31:22
Tähän mennessä kaikki kuulemani ovat olleet vähintäänkin keskitason paremmalla puolella, vaikka melko perusrokkia tuntuu olevan tuotanto noin yleensä. Sanokaas bändin levy tai biisi joka ei oikein teille kolahda.

No minulle kaikkien Nazarethin levyjen omistajana ehkä vähiten kolisee tuo 80-luvun tuotanto. Lähinnä 1983 - 1989 väliset levyt. Vaan eivät nekään huonoja ole. Ehkäpä Sound Elixir tai The Catch ovat niitä vähemmän soitettuja taloudessani. Liput on muuten jo varattuna poikain keikalle Vuokatissa 15.4.2005.
Kaikki me kuolemme pian.
Lonesome
06.10.2004 08:14:25
Sanokaas bändin levy tai biisi joka ei oikein teille kolahda.

"Play 'N' the Game" ei oikein kolahtanut silloin joskus. Ei tainnut rokata tarpeeksi. Saattais toimia nyt paremmin keski-iässä. ;)
"Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC)
lxi
06.10.2004 11:51:42
Äh, oliko sun pakko tulla sotkemaan tätäkin topiccia?

Itsepä kysyit. Jos Nazareth ei kolahda niin "kaikki" on ihan relevantti ja asiallinenkin vastaus kysymykseesi. Toisin kuin ääliöksi kommentoiminen.

Minulla ei Nazarethista ole mielipidettä. Pwallinista kylläkin.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist.
pwallin
06.10.2004 17:50:13 (muokattu 06.10.2004 17:52:48)

Itsepä kysyit. Jos Nazareth ei kolahda niin "kaikki" on ihan relevantti ja asiallinenkin vastaus kysymykseesi. Toisin kuin ääliöksi kommentoiminen.

Minulla ei Nazarethista ole mielipidettä. Pwallinista kylläkin.

Ääliöksi kommentoiminen on perusteltua kun vastaus on tuota luokkaa jonka sain. Asiallisesti ilmaistuna henkiö olisi voinut sanoa "mielestäni heillä ei ole yhtään hyvää biisiä/albumia". Lisäksi "Ääliön" kommentissa oli mukana kysymysmerkki joka viittaa häröilyyn...tms.

Kiitos ylläpidolle että poistitte kyseisen henkilön kommentit. Nahkiksen seuraavana?
pwallin
06.10.2004 18:01:43 (muokattu 06.10.2004 18:02:17)

Ai niin, kuten olen usein huomauttanut, niin lukekaa kunnolla ennen kuin vastaatte.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)