chico_miguel 10.08.2004 16:55:13 | |
---|
NOFX esiintyy tänään Conan O'Brienissa jenkeissä. Suomessa jakso tulee tod. näk. ensi viikolla (yleensä viiden päivän viive). Samalla Fat Wreck julkaisee Rock Against Bush vol. 2-kokoelman. Ykkösen omistan ja tämäkin on pakkohankinta. :D "Eres tú cabron hijo de puta" |
novo 10.08.2004 17:03:46 | |
---|
oi oi ja rok rok, on sitten noxikin noteerattu miun lemppariohjelmassa...perkkele ku ei oo ollu rahhoo ni ompa jääny tuo bushy-levy ostamatta. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
el Bastardo 10.08.2004 18:27:11 | |
---|
No hö, hitsi kun ei näy Subbari laisinkaan. Ja nyt siellä olis Beenie Man soittamassa suutaan. |
GuitarMonster 10.08.2004 18:27:58 | |
---|
No hö, hitsi kun ei näy Subbari laisinkaan. Et vaan osaa. :) |
Pedroz 10.08.2004 21:36:17 | |
---|
Rock Against Bush vol. 1 on kyllä ehdottomasti tämän vuoden parhaita ostoksiani, joten pakko se kakkonenkin on hommata. *Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta |
aiiT 11.08.2004 11:10:58 | |
---|
Ou jesh, tämä pitänee katsoa. We are accidents waiting to happen. |
g1player 12.08.2004 08:20:42 | |
---|
Pitää vaan sanoa tännekin että kyllä se NOfx on vaan niin vitun asenne bändi! Hyvä et ilmoitit pitää kattoa! "kyllä olen ollut täällä koko ajan, olin äsken vain eri paikassa" |
chico_miguel 12.08.2004 18:35:18 | |
---|
hain torrentilla osuuden jaksosta ja ne soitti Franco Un-Americanin. Fat Mike veti vähän omaa. :D Sanat muuttui jne. Mut odotan vielä että se tulee Subilta (parempilaatuisena). "Eres tú cabron hijo de puta" |
g1player 13.08.2004 08:26:24 | |
---|
Onko viä mitään päivämäärää tiedossa kellään... "kyllä olen ollut täällä koko ajan, olin äsken vain eri paikassa" |
novo 13.08.2004 10:42:08 | |
---|
Onko viä mitään päivämäärää tiedossa kellään... tulee tänään varsinaisesti ja maanantaina uusintana voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
chico_miguel 13.08.2004 17:18:49 (muokattu 13.08.2004 17:19:26) | |
---|
tulee tänään varsinaisesti ja maanantaina uusintana Kiitti tiedosta. Oisin voinu missata! :D EDIT: SubTV klo 23:00-23:50 "Eres tú cabron hijo de puta" |
Pedroz 14.08.2004 02:03:26 | |
---|
Ensimmäistä kertaa historiassa (ainakin mitä minä olen katsonut Conania nyt muutaman vuoden) Conan jätti sanomatta "That was awesome! That was great!" ja vain tyynesti kätteli bändin eikä juuri hehkuttanut. Olisiko mies republikaani? :P *Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta |
gheisari 14.08.2004 04:13:48 (muokattu 14.08.2004 04:15:01) | |
---|
Ensimmäistä kertaa historiassa (ainakin mitä minä olen katsonut Conania nyt muutaman vuoden) Conan jätti sanomatta "That was awesome! That was great!" ja vain tyynesti kätteli bändin eikä juuri hehkuttanut. Olisiko mies republikaani? :P Tuskin on, mutta tuolla alalla ei varmaan kestä/kannata ihan tuhottomasti ottaa kantaa politiikkaan (tai siis ainakaan alkaa valitsemaan puolia julkisesti, omassa ohjelmassa). Kyll tuolla Conanin showlla on aina ollut tuollanen demokraattinen meininki päällä. Voihan se olla piilorepublikaani, ehkä jopa piiloneekeri? Ken tietää, Barbie ei... örmy....örmy....hähähä grrrrr |
chico_miguel 14.08.2004 12:32:01 | |
---|
Conan jätti sanomatta "That was awesome! That was great!" ja vain tyynesti kätteli bändin eikä juuri hehkuttanut. Suomen jakso oli leikattu! Netissä näkemässäni jaksossa NOFX:n jätkät jäi fiilistelemään (halaili ja "high-five" toisiaan) ja Conan sanoi jonkun läpän loppukevennykseksi. Katson videon uudestaan ja infoan tänne. Mutta suomen käännös Francosta oli hyvä. :D "Eres tú cabron hijo de puta" |
Henga 14.08.2004 13:49:52 | |
---|
Tuskin on, mutta tuolla alalla ei varmaan kestä/kannata ihan tuhottomasti ottaa kantaa politiikkaan (tai siis ainakaan alkaa valitsemaan puolia julkisesti, omassa ohjelmassa). Kyll tuolla Conanin showlla on aina ollut tuollanen demokraattinen meininki päällä. Voihan se olla piilorepublikaani, ehkä jopa piiloneekeri? Ken tietää, Barbie ei... Jaa,a. Mutta mutta.. jätkä alkaa haukkua vasta bushia kun on varma että julkinen mielipide on sen puolella. tai sitten pomo antoi luvan.. yawn.. ja mikkey moorekin on vain läski nörtti. taidanpa itse lähteä jenkkilään herättämään pahennusta tositv-sarjallani.. darra |
chico_miguel 14.08.2004 20:50:02 | |
---|
Eli Conan heitti lopuksi näin: "They may appear at the end of the month at the republican national convention." :) "Eres tú cabron hijo de puta" |
Numbie 16.08.2004 00:25:17 | |
---|
Ensimmäistä kertaa historiassa (ainakin mitä minä olen katsonut Conania nyt muutaman vuoden) Conan jätti sanomatta "That was awesome! That was great!" ja vain tyynesti kätteli bändin eikä juuri hehkuttanut. Olisiko mies republikaani? :P Eikös Conan valitse itse ohjelmassa esiintyvät bändit? Että se siitä... |
Pedroz 16.08.2004 10:57:56 | |
---|
Eikös Conan valitse itse ohjelmassa esiintyvät bändit? Että se siitä... Enpä tiedä. Kyllä senkin ohjelman taustalla aika iso organisaatio pyörii, ja tuskin Conanilla ihan täydellistä päätösvaltaa on. Mutta väliäkös sillä. *Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta |
murhaaja 16.10.2004 15:11:00 | |
---|
eikös ne soittanu siellä Franco Un-American biisin... joka on muuten loistava biisi Kannattaa olla mieluummin aidosti tyhmä, kuin esittää viisasta. |
vernie 17.10.2004 13:54:25 | |
---|
eikös ne soittanu siellä Franco Un-American biisin... joka on muuten loistava biisi Soittivat joo. Sanoja oli jossain kohdissa vähän muokattu.. jotain tyyliin: "We all know George Bush is an imbecile / He loves cock but he hates homosexuals / We're sick and tired of the embarrassment / the whole world wants us to get a better president" :D Videoklippi löytyy tuolta: http://www.punkvoter.com/video/NOFX … _Un-American_Live_On_Conan_0810.wmv "gay! gay! DISNEYGAY!"
-Rivers Cuomo |