Aihe: The Almighty
1
Vemmy
01.11.2004 10:56:54
Tuli tässä mieleeni, että moniko on törmännyt otsikon varsin reipashenkiseen poppooseen? Tällä hetkellä tuntuvat elelevän hiljaiseloa (vai lienevätkö jopa kokonaan lopettaneet?), mutta herrojen levyt ovat kyllä meikäläisen mielestä varsin mainiota rymistelyä olleet alusta alkaen. Pyörivät nuo tuotokset varsin tiheään tahtiin omassa CD-soittimessani.
Asiasta en mitään tiedä, mutta kyllä se nyt on näin.
Mika Antero
01.11.2004 11:20:18
Minulla oli joskus Blood, fire & love ja Soul destruction älppärit, ja ihan reipasta menoa oli. Varsinkin tuo jälkimmäinen. Semmoista vähän Peer Günttimäistä fiilistä, jossain määrin ehkä kenties.
Deeku
01.11.2004 16:15:24 (muokattu 01.11.2004 16:15:57)
Hyvä bändi. Kaikki levyt hallussa. Jopa uusin levy oli yllättävän hyvä, vaikka odotukset eivät olletkaan kovin korkealla.
Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here!
Jormaz
01.11.2004 17:02:35
Teininä tuli tutuksi Metal Hammerin sivuilta. Musiikkiaan en oo koskaan kuullut, varmaan ihan huonoa :)
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Pastilli?
Robospock
01.11.2004 17:20:15
Törmäsin ekan kerran joskus 90-luvun puolivälissä bändiin ja niillä oli joku biisi jonestown mind tai vastaava(luultavasti kirjoitin väärin!), mikä oli sillon ihan kova.En omista itse muuta kuin Psyco Narco albumin, mikä tarttui vaan hyllystä lapaseen Andy Cairnsin ansiosta( vierailee taustalaulajana). Mut se levy oli ainakin hyvä...uutta en olekkaan kuullut,mut täytyypä laittaa korvan taakse ja ottaa selvää.
Vemmy
01.11.2004 22:58:18
Törmäsin ekan kerran joskus 90-luvun puolivälissä bändiin ja niillä oli joku biisi jonestown mind tai vastaava(luultavasti kirjoitin väärin!), mikä oli sillon ihan kova.En omista itse muuta kuin Psyco Narco albumin, mikä tarttui vaan hyllystä lapaseen Andy Cairnsin ansiosta( vierailee taustalaulajana). Mut se levy oli ainakin hyvä...uutta en olekkaan kuullut,mut täytyypä laittaa korvan taakse ja ottaa selvää.

Samoihin aikoihin itsekin ensimmäisen kerran yhtyeeseen tutustuin (tai taisi se olla ennen 90-luvun puoliväliä), kun muistaakseni Headbanger's Ball:ssa soittivat.

Psycho Narco on se uusin, ei ole sen jälkeen kait ilmestynyt kuin kokoelma, ja siihen en ole levykaupassa törmännyt.
Robospock
02.11.2004 10:23:06
Psycho Narco on se uusin, ei ole sen jälkeen kait ilmestynyt kuin kokoelma, ja siihen en ole levykaupassa törmännyt.

Jeps...ehdin jo etsiskelläkkin, mut kiitti tiedosta.Odotellaan sit ihan rauhassa. Psyco Narcosta alkaa vain olemaan jo aika kauan.
Mage
02.11.2004 10:48:20
Olin reilut 10v sitten katsomassa Alice Cooperia ja siellä oli kyseinen orkesteri lämmittelemässä. Mieleen jäi että puolisen tusinaa biisiä alkoi alustisella ja kääntyi sitten mättöön. Aika puuduttavalta tuntui livenä.
"I'm better than great I'm good" -Joey Tribbiani
Vemmy
02.11.2004 12:35:34
Jeps...ehdin jo etsiskelläkkin, mut kiitti tiedosta.Odotellaan sit ihan rauhassa. Psyco Narcosta alkaa vain olemaan jo aika kauan.

Reilu kolme vuotta on kulunut, eikä osoitteessa www.thealmighty.co.uk näytä olevan juurikaan mitään uutta pariin vuoteen, joten mahtaakohan uutta olla tulossakaan.
Raipe
03.11.2004 17:31:57
Onko tämä se Bomfunkemsiissin tuottajajan (JS16) rakentama pumppu, joka soittaa paskaa musiikkia?
"Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!" -Klunssila
Mika Antero
03.11.2004 19:17:30
Onko tämä se Bomfunkemsiissin tuottajajan (JS16) rakentama pumppu, joka soittaa paskaa musiikkia?

Joo, just se. JS16 teki tään Almightyn vähän niinkos kisällityönä ennen Bomfunkia, juu nou.
Robospock
03.11.2004 21:06:26

sun täytyy pelleillä!!!
66.7
03.11.2004 21:17:55
Minulla oli joskus Blood, fire & love ja Soul destruction älppärit, ja ihan reipasta menoa oli. Varsinkin tuo jälkimmäinen. Semmoista vähän Peer Günttimäistä fiilistä, jossain määrin ehkä kenties.

Nuo ovat hyviä, mutta ainakin mulle Crank on SE Almighty-levy. Aivan SAA-TA-NAN kovaa menoa. Järki meinaa lähteä. Cairnssi taitaa vierailla tuollakin levyllä muuten.
Robospock
04.11.2004 12:57:10
Cairnssi taitaa vierailla tuollakin levyllä muuten.

Jos näin, niin sehän pitää etsiä käsiin...kiitos informaatiosta. Just tää on elämän parhautta, kun luulet et tiedät jo sen mitä haluat, mutta jo seuraavana päivänä opit jotain uutta(olipas syvällistä...ehkä ei)...Grazie silti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)