AlCopone 28.10.2004 15:34:35 | |
---|
Pika gallupin paikka.. Kuinkahan moni meinaa huomenna käydä hakemassa uuden Epun? Landen elämän perusgama on skeida ja se on tuhtia kamaa döllikseltään. Paraskaan parfyymi ei peippaa skarppia klyyvaria. Kun skeida alkaa döfää, ole tarkkana: lähistöllä smyygaa jyvä! |
FlatOutFucked 28.10.2004 15:39:10 | |
---|
Ottaisin mieluummin puukosta vatsaan, kuin kuuntelisin ko. porukkaa. "You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore |
Mika Antero 28.10.2004 15:46:53 | |
---|
Meinaan kyllä, mutta en ole ollenkaan vakuuttunut, että se levy vielä huomenna saapuu tänne raukoille rajoille. |
jannu 28.10.2004 15:50:35 | |
---|
Sit kun on rahaa, niin voisin harkita. "Reklamoinnissa ynnä muussa kirjallisessa valittelussa on kuitenkin muistettava kaks pää-sääntöä: Perkele kirjoitettaan piänellä, paitti virkkeen alusa. Kuritushuone o yhdys-sana... Noilla pärjääpi." -fox |
Kapina 28.10.2004 16:15:27 | |
---|
Minä. Uskokaa tai älkää. Me sairastetaan sitä syöpää, pirukos sen nimi - ah, apatia! Sota apatiaa vastaan! |
Härski 28.10.2004 16:17:38 | |
---|
Jyrkkä ei. |
Antti1997 28.10.2004 16:28:00 (muokattu 28.10.2004 17:18:13) | |
---|
En ole ajatellut levyä ostaa, mutta tänään kuulin radiosta jonkin biisin, joka meni jotenkin "en ole sankariainesta" niin siinä oli aika upea soolo. EDIT: Niin en kyllä tiedä onko se uusi vai vanha biisi... "Rock on fiilis! Rock on beibeä corollan takapenkillä! Rock on pate mustajärven kalsarit! Rock on Paavo Lipposen vaalikampajan nuorille suunnattu propaganda! Rock on kuuma kiuas liian pienessä saunassa! Rock on ihan perseestä!" -reijoteppo |
Rattata 28.10.2004 17:03:34 | |
---|
Ostan kyllä, se on selvä, mutta en huomenna. Ehkäpä menee ensi viikkoon tai sitä seuraavaan. "Munsta varpaille puhuminen on jotenkin kiihottavaa." -Mark-Ken
IMIK #23 IHKK #18 Pastilli? |
Fedja-setä 28.10.2004 17:06:35 | |
---|
Joo-o, eipä pahemmin enää nappaa hankkia "uutta" Eppu-musaa, Valkoisesta Kuplasta alkanut alamäki jatkuu tauon jälkeenkin. Singlebiisienkin musa on todella onnetonta tavaramerkiksi muodostuneen mauttoman&hajuttoman Eppu-materiaalin kierrätystä. Kuulostaa niin varman päälle vedetyltä, että itkettää... Ikävähän tuo on myöntää, mutta kyllä Eput on nykyään lähinnä vanhoja pieruja, eikä semmoisesta luovasta hulluudesta, mitä vaikka Maximum, Akun Tehdas, tai varsinkin Tie Vie pitivät sisällään, enää ole tietoakaan. Martin ainainen valitusrimmailukin käy jo korvaan. Enää ei onnistu laulut aurinkolaseista tai pahoista puista. Kyllä Eppujen huippuvuodet oli 1979-1985, sen jälkeen on tullut yksittäisiä hyviä biisejä, kuten "Afrikka, sarvikuonojen maa." |
voltasparta 28.10.2004 17:15:43 | |
---|
on niil muutama hyvä biisi.. lähiaikoina olen kuunnellut kalkkiviivoilla biisiä. must ihan jees :) Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
Tellervo 28.10.2004 17:30:58 | |
---|
Mieluummin maksaisin konserttilipun kuin ostaisin levyn. Eli jos keikalle stadiin tulevat, niin voisin mennä. Turhanpäiväinen älykkyys syö ihmistä rotan lailla. – Dave Lindholm |
FrankComa 28.10.2004 21:29:47 | |
---|
Jätän levyn kaupan hyllylle. Die Eier Von Satan! |
Rattata 28.10.2004 22:01:59 | |
---|
Mikäs porukkaa oikein vaivaa? Itse oon kyllä kohtuullisen innoissani uudesta levystä, koska pidän todella paljon "suolaista sadetta" ja "ei sankariainesta" -biiseistä. Olivat muuten äsken Hyppönen&Enbuskessa vieraina. Eivät ikävä kyllä soittaneet livenä. "Munsta varpaille puhuminen on jotenkin kiihottavaa." -Mark-Ken
IMIK #23 IHKK #18 Pastilli? |
Deep Shadow 28.10.2004 22:46:05 | |
---|
Tuskin vielä huomenna, mutta eiköhän tuo ostoslistalle mene... ~Nyt sanat on sanottu,
laulut on laulettu,
aamun koittaessa
ilta jo hämärtää~ |
Flow 29.10.2004 07:50:28 (muokattu 29.10.2004 09:25:39) | |
---|
Kohta kävelen kauppaan ja tuhlaan vähän rahaa, eli siis käyn hakemassa oman levyni pois. Toivottavasti vaan ei ole kopiosuojaa... edit:Nyt se on ostettu ja kolmas biisi menossa...Eikä ollut kopiosuojattu. Perus eppua tähän mennessä... edit2:Siis hyvän kuuloista tähän mennessä. "Look behind you...A mirror with an image of a three headed donkey" K100 #11 Pastilli? |
Jormaz 29.10.2004 07:53:30 | |
---|
Uusi kokoelmalevy ehtinee siis sopivasti joulumarkkinoille. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Pastilli? |
Rakkikoira 29.10.2004 08:09:02 | |
---|
Uusi kokoelmalevy ehtinee siis sopivasti joulumarkkinoille. Hoho. Mä tyydyn tuohon Repullinen hittejä levyyn vaan. Ei tuo uudempi iske. "Ei enempää vois olla blues, ei enempää vois olla down" |
macid 29.10.2004 08:14:21 | |
---|
Eiköhän tuo uus eppu ole ainakin sen biisin perusteella minkä olen kuullut, niin samanlaista kuin ne aikaisemmat (siis siihen mihin ennen taukoa jäätiin). Pitänee harkita josko äidille ostais vaikka joululahjaksi, kova eppu dikkari kun on ollut jo parikymmyntä vuotta. |
Pluto 29.10.2004 08:43:55 | |
---|
... eikä semmoisesta luovasta hulluudesta, mitä vaikka Maximum, Akun Tehdas, tai varsinkin Tie Vie pitivät sisällään, enää ole tietoakaan. Martin ainainen valitusrimmailukin käy jo korvaan. Enää ei onnistu laulut aurinkolaseista tai pahoista puista. Tästä olen tavallaan samaa mieltä, siis että Akun Tehdas ja Tie Vie ovat ehdottomasti parhaat Eppu-levyt. Niissä oli vielä rentoa meininkiä. Ja tosiaan, Minun aurinkolasit on aivan nerokas kappale, varsinkin sanoituksiltaan. "Mutta ilman laseja ei meistä pidä kukaan Luinkin artikkelin jonka mukaan Ilman aurinkolasien varjoa Ei fanit rakkauttaan tarjoaaaa...." Meitsi tykkää. Tosin kyllä mun mielestäni nämä Eppujen uudetkin biisit ovat huomattavasti parempia kuin 99% tänä päivänä ilmestyvästä musiikista. Varsinkin soundit ovat kohdallaan just eikä melkein. Joten uusi Eppu-levy tullee hankittua. Dillon, you son of a bitch! |
Jani The Rock 29.10.2004 09:04:47 | |
---|
Tästä olen tavallaan samaa mieltä, siis että Akun Tehdas ja Tie Vie ovat ehdottomasti parhaat Eppu-levyt. Niissä oli vielä rentoa meininkiä. Ja tosiaan, Minun aurinkolasit on aivan nerokas kappale, varsinkin sanoituksiltaan. "Mutta ilman laseja ei meistä pidä kukaan Luinkin artikkelin jonka mukaan Ilman aurinkolasien varjoa Ei fanit rakkauttaan tarjoaaaa...." Jep! "Silloin eteeni tulivat kysymykset ulkonäökselliset..." Vanha kellarissa valittaa on myös biisi joka rokkaa kuin hirvi. Eikä sovi unohtaa Maximum Jee Jeetäkään: Kerrassaan nerokasta ja rivakkaa ramorokkia! Ja tosi hyviä biisejä: Myrkkyä, Kaljanlanttauslaulu... Nuo tyyppien soolosinkkujen jutut on myös mainioita, etenkin Pantsen Ruumisautorock ja Hautausmaarock. Näistä vähän uudemmista levyistä Valkoinen kupla on ihan älyttömän hieno. Kyllä Eppu on hyvä, vaikka kuka sanoisi mitä! The road never ends for me, kid. |