Basi 28.10.2004 11:19:55 | |
---|
Kertokaapas mikä olisi hyvä Zeppelin kokoelma levy, missä nyt ois ne parhaat biisit.? |
moottorisaha 28.10.2004 11:22:52 | |
---|
Kertokaapas mikä olisi hyvä Zeppelin kokoelma levy, missä nyt ois ne parhaat biisit.? Remasters |
Kakemakeväke 28.10.2004 11:45:25 | |
---|
Mulla on ittellä kokoelmista noi Early Days & Latter Days, mitä voin suositella lämpimästi. Hyvin kattava. Rock-musiikki pelasti minut urheilulta. |
Tympee Huttunen 28.10.2004 11:49:39 | |
---|
En kyllä tiedä onko noi kokoelmat aina parhaita keinoja aloittaa bändiin tutustuminen. Joskus toimii, joskus ei. Remasters ei minulle toiminut. |
Mika K 28.10.2004 12:21:50 | |
---|
Annan myöskin ääneni Remastersille. Tupla CD, jossa on kaikki keskeisimmät biisit. Nuo Early Days ja Latter Days on kyllä niin rahastuslevyjä, että huh huh. Alkuajan ja loppuajan biisit julkaistuna omina levyinään. |
Folcce 28.10.2004 12:22:02 | |
---|
En kyllä tiedä onko noi kokoelmat aina parhaita keinoja aloittaa bändiin tutustuminen. Joskus toimii, joskus ei. Remasters ei minulle toiminut. Samaa mieltä. Ostaisin ykkösen ja kakkosen ja siitä se lähtisi. Jos ei lähtisi, niin sitten tuskin lähtisi ollenkaan. |
Royal Banzai 28.10.2004 12:24:28 | |
---|
Ite alotin remasterssilla diggailun, mutta suosittelen lämpimästi How the west was won -triplaliveä. Siitä välittyy kuulijalle se Tseppeliinin uskomaton live-energia ja antaumus. Improvisointi ja vapaa meininki oli tärkeä osa bändiä... Kyllä toki II ja IV täytyy ostaa myös. |
biibob 28.10.2004 12:47:50 | |
---|
2 levy on yleensä helppo ttapa lähteä tutustumaan bändiin, koska 2:lta löytyy paljon tuttuja biisejä, jotka ovat todella meneviä. Remasterilla on varmaan ne tunnetuimmat kappaleet. Suosittelen ettet osta ensimmäisiksi zeppelin levyiksi presenceä, in throught the outdooria tai codaa, koska nämä ovat hyvin toisenlaista, ja ne eivät anna välttämättä bandistä sitä kaikista led zeppelinisintä kuvaa. Suosittelen aluksi ostamaan 1-4 levyt. Jos 1-4 levyt ei miellytä niin silloin led zeppelin ei ole sinun juttu. Kannattaa myös kuunnella paljon live materiaalia, koska zeppelin oli todella hyvä live esiintyjä. Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
aksiom 28.10.2004 18:08:08 | |
---|
Kokoelmia vastaan olen periaatteesta. Mikä tahansa levyistä I - IV on varma valinta. seksinovellin kaava on kuin bluesin - arvattava, aina kiehtova.
-Tommi Liimatta |
sub zero 28.10.2004 18:08:58 | |
---|
Eiköhän LZ ole sen verran kova bändi että kannattaa tutustua itse albumeihin kokoelmien sijaan What's there to live for? Who needs the peace corps? |
TiMiTheShiT 28.10.2004 18:26:34 | |
---|
itse tutustuin LZ:n "loppupään levyjen" kautta, ekoihin levyihin en varmaan aluksi olisi innostunut nykyään olen niitäkin oppinut arvostamaan..... he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"kuinka moni oikeesti on sitä mieltä, että ihmisyys ja luonto on luotu raivattavaks tieltä?" -Jukka Poika-| |
doolittle 28.10.2004 19:01:51 | |
---|
Olen kyllä ihan kokoelmien ystävä, mutta suosittelisin investointia ja kronologista levyjen ostelua, ainakin ykkösestä neloseen, sekä Physical Graffiti tottakai. Mutta Remasters jos tuntuu liian arvokkaalta investoinnilta nuo studiolevyt. "Sex without love is a good ride worth trying / But love without sex is second only to dying" -Glue- |
willie 28.10.2004 19:29:36 | |
---|
aksim: Kokoelmia vastaan olen periaatteesta. Mikä tahansa levyistä I - IV on varma valinta. Jup, olen kyllä samaa mieltä, Zeppelin I - IV ja lisäksi rankka livetripla "How the West Was Won", siinähän ne. Sirdickyjn iloksi kerron jälleen, että olin itse Led Zeppelinin konsertissa Helsingin Kultsalla v.1970. Basisti, melkein 50v. |
Stain 28.10.2004 19:39:27 (muokattu 28.10.2004 19:40:05) | |
---|
Mitähän vikaa on kokoelmissa? Sisältävät yleensä bändien hittibiisit, jotka iskevät suurimpaan osaan ihmisistä. Jos huomaakin että diggaa bändistä niin sitten on hyvä alkaa ostelemaan levyjä. Hommaa vaikka tuo Early Days, se antaa aika hyvän kuvan Zeppeliinin musiikista. Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan. |
Jim Tonic 29.10.2004 09:01:02 | |
---|
Mulla on sellanen boxi missä on kaikki studiolevyt. Se on hyvä kokoelma. |
halodrummer 29.10.2004 09:06:45 | |
---|
Mulla on sellanen boxi missä on kaikki studiolevyt. Se on hyvä kokoelma. Jep, yhdeltä kaveriltakin löytyy. Kelpaisi mullekin. "Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä |
Poseurpete 29.10.2004 09:24:09 | |
---|
Sijota semmonen n.60€ ja osta viis ensimmäistä. Ei mee rahat hukkaa kumminkaa ja on mun mielestä järkevämpää ku jotku kokoelmat. I´m with stupid ---v |
Iso D 29.10.2004 10:16:02 | |
---|
Early Days & Latter days yhdessä on ihan hyvä kokoelma, mikäli sitä vielä saa taannoiseen tarjoushintaan (molemmat yhteensä n. 20 euroa). Jos erikseen alat levyjä ostamaan, niin osta ensimmäiseksi levyksi vaikka II. Jos et tästä levystä pidä, et todennäköisesti pidä muustakaan tuotannosta. Kaikki kuusi ensimmäistä levyä on ostamisen arvoisia. Vedestä nousee kasvi! |
Henkeen ja Vereen 29.10.2004 10:40:04 | |
---|
Mulla on sellanen boxi missä on kaikki studiolevyt. Se on hyvä kokoelma. Mullakin on se ja pakko sanoa, että se on kattavin Zeppelin kokoelma mitä on tullut vastaan... (hymiö) BBC Sessions on myös ostamisen arvoinen. I like people who shake other people up and make them feel uncomfortable.
-J.Morrison- |
bastardo 29.10.2004 12:38:41 | |
---|
Mulla on sellanen boxi missä on kaikki studiolevyt. Se on hyvä kokoelma. Tuota sai ainakin joskus Epe'sistä johonkin 135 euron hintaan. Siinä tuli joku kirja mukana. "I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands" |